Beantwoord

Geen TV aansluiting in mijn slaapkamer boven, wat kan ik het beste doen?

  • 19 January 2022
  • 3 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik heb in mijn slaapkamer boven geen TV aansluiting. Wat kan ik het beste doen?


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Jose_ 21 January 2022, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Alicarta ,

Mijn advies is dan altijd : Probeer eens Digitenne. 

Digitenne kost jou dan 5 euro per maand als het het tweede (of derde etc….) TV-abonnement wordt. Met Digitenne heb je globaal de 30 belangrijkste TV-zenders en dat is voor in de slaapkamer vaak voldoende. 

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik wil er toch drie andere opties bij zetten:

1) een UTP kabel trekken vanaf de Experiabox naar de slaapkamer om daar ook een TV decoder aan te sluiten.

2) Een Samsung of LG smart TV op de slaapkamer hangen en daar de KPN TV app op gebruiken. 

3) een Google Chromecast of Apple TV aan de slaapkamer TV hangen, de TV app op je telefoon of tablet installeren en dan naar de TV "casten". 

 

Optie 2 en 3 zijn gratis, los van de aanschaf van een smart TV of Chromecast. Optie 1 kost 5 euro per maand voor de extra decoder.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Alicarta, welkom op het forum!

Wat leuk dat je jouw vraag hier stelt! Op het forum helpen klanten elkaar en daarnaast zijn er ook een aantal KPN medewerkers actief die graag met je meedenken. Mooi om te zien hoe dat hier is gebeurd. :blush:
 

Hallo @Alicarta ,

Mijn advies is dan altijd : Probeer eens Digitenne. 

Digitenne kost jou dan 5 euro per maand als het het tweede (of derde etc….) TV-abonnement wordt. Met Digitenne heb je globaal de 30 belangrijkste TV-zenders en dat is voor in de slaapkamer vaak voldoende. 


Zoals Noordzee aangeeft zou je kunnen kiezen voor Digitenne. Het Digitenne abonnement kost € 18,- per maand en voor elke Digitenne ontvanger betaal je € 5,- per maand. Heb je een Internet en TV abonnement bij ons? Dan vervallen de abonnementskoten voor Digitenne à € 18,- en betaal je dus alleen voor de Digitenne ontvanger(s).
Daarnaast geeft Ward ook een drietal opties die je zou kunnen overwegen:
 

Ik wil er toch drie andere opties bij zetten:

1) een UTP kabel trekken vanaf de Experiabox naar de slaapkamer om daar ook een TV decoder aan te sluiten.

2) Een Samsung of LG smart TV op de slaapkamer hangen en daar de KPN TV app op gebruiken. 

3) een Google Chromecast of Apple TV aan de slaapkamer TV hangen, de TV app op je telefoon of tablet installeren en dan naar de TV "casten". 

Optie 2 en 3 zijn gratis, los van de aanschaf van een smart TV of Chromecast. Optie 1 kost 5 euro per maand voor de extra decoder.


Het is eigenlijk maar net wat het beste bij jouw behoeften past! Heb je hierover nog vragen? Laat het dan gerust weten. De community denkt, zoals je ziet, graag met je mee!