Beantwoord

Geluid SBS 9

  • 2 May 2020
  • 4 reacties
  • 225 keer bekeken

Het gebeurt nu regelmatig dat er storing is in de vorm van blokjes, ook is het geluid van SBS9 regelmatig blikkerig, ik heb het geluid over mijn audio systeem en bij eerder genoemde zender krijg ik het front geluid over alle luidsprekers, wat geen gehoor is gaarne een oplossing hiervoor.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart_ 8 May 2020, 11:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

goedemiddag BESTE dat is bekend daar kan kpn niets aan doen ze krijgen het zo binnen VIA Talpa. ze zijn er mee bezig om het in orde temaken 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @IgMor Welkom hier en goed dat je dit aangeeft. Je verhaal doet me een beetje denken aan dit topic, waar ik kort geleden mee bezig was. Het is doorgestuurd naar SBS, die het zo bij ons aanlevert en naar aanleiding van onze melding heeft SBS er naar gekeken en zou moeten zijn opgelost. Maar dat is bij jou niet het geval? Komt het probleem overeen met het betreffende topic of is er toch echt iets anders aan de hand? Bij jou speelt het ook echt alleen op SBS 9? 

Ja, dit is alleen bij SBS9, daar heb ik over alle luidsprekers het front geluid, wat dus blikkerig klinkt i.p.v. zoals het hoort Dolby surround.

Reputatie 7
Badge +20

Helder, @IgMor En als je de luidsprekers eens loskoppelt, hoe klinkt het dan? Is het geluid dan wel normaal? (Puur even ter vergelijking). Ik zal je melding doorgeven! 

Reageer