Vraag

Geluid valt weg als TLC een tijdje opstaat. Dit gebeurt alleen bij deze zender

  • 2 July 2022
  • 6 reacties
  • 348 keer bekeken

 

telkens als de ontvanger op TLC een tijdje staat dan gebeurd het wel eens dat het geluid wegvalt alleen op TLC bij andere zenderz geen last, dan zit er niets anders op dan de ontvanger van de stroom te halen zo’n 15 seconden en dit gebeurd dagelijks meerdere keren ook als je hebt gereset na 5 min weer het geluid weg , wat kan ik doen of hebben jullie een oplossing? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

 

telkens als de ontvanger op TLC een tijdje staat dan gebeurd het wel eens dat het geluid wegvalt alleen op TLC bij andere zender geen last, dan zit er niets anders op dan de ontvanger van de stroom te halen zo’n 15 seconden en dit gebeurd dagelijks meerdere keren ook als je hebt gereset na 5 min weer het geluid weg , wat kan ik doen of hebben jullie een oplossing? 

 

Welke KPN tv ontvanger heb je? 

Alleen bij TLC is op zich best vreemd.

 

Je reset hem al door de spanning (volksmond stroom) er voor minimaal 1 minuut af halen lees ik.  (15 seconde is te kort). 

 

P.S.

Op een forum helpen klanten elkaar.😉

Ik denk dat je met “jullie” KPN bedoelt, maar daar werk ik en de meeste forum mensen niet.

Alleen de moderator is een KPN medewerker en kijkt ook mee en helpt ook. 😉

Hoiii , dankjewel voor je reactie ik heb een kpn box 12 verder zie ik er niks opstaan 

Reputatie 7
Badge +20

Hoiii , dankjewel voor je reactie ik heb een kpn box 12 verder zie ik er niks opstaan 

 

Box 12 is de experiabox (router)

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Het kastje dat met een HDMI kabel naar de tv gaat.

En hoe is deze KPN tv decoder met de experiabox verbonden?

 

En heb je een reset van meer dan 1 minuut gedaan? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Esmeex99, wel gek dat het alleen bij TLC gebeurt inderdaad. Heen en weer zappen helpt dan ook niet? En een echte reset van de ontvanger heb je die ook al uitgevoerd? Blijft daarna het probleem? 

Oh oeps dan moet ik straks even op dat kastje kijken Joop. Heen en weer zappen werkt inderdaad ook niet want dan valt het geluid naar 1 of paar min weer weg is echt heel vervelend snap er niks van. Een echte reset heb ik ook al gedaan.

Reputatie 7
Badge +20

@Esmeex99 zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Ergens loopt er iets mis. 

Kun je ook nog vertellen hoe de ontvanger op de tv aangesloten is? Is dat met een kabel of draadloze verbindingsset? En heb je ook nog een soundbar of dergelijke op de ontvanger of tv aangesloten?