Ik ervaar al sinds een aantal maanden problemen met het geluid van de Youtube app.
Het geluid is misvormd en lijkt te stotteren.
Het volgende heb ik al geprobeerd: software een frisse start gegeven, de VIP5202 losgekoppeld van de audio versterker en direct op TV scherm aangesloten met HDMI. Geluid van de VIP5202 op Auto/Stereo/Dolby gezet, maar geeft geen verschil en het probleem blijft bestaan.
Open ik Youtube via de laptop en koppel ik deze via HDMI aan het tv scherm dan heb ik geen problemen.
Het probleem lijkt daarom in de software van de VIP5202 te zittten.
Bij de andere apps op de VIP5202 heb ik geen problemen met het geluid.
Het is bij verschillende filmpjes aanwezig alleen bij de een valt het minder op als de ander.
Ik heb geprobeerd een willekeurig filmpje van YouTube te pakken waarin het goed te horen is. Bijvoorbeeld in Piano muziek is het sterk aanwezig, denk aan de lange tonen waarin je haperingen hoort.
Onderstaand voorbeeld:
Tussen minuut 1:00 en 1:30 hoor ik de hapering duidelijk aanwezig.
My Heart Will Go On - Titanic Theme - Céline Dion (Piano Cover) - YouTube
Hier moet toch een oplossing voor zijn?
Er zouden toch ook meer KPN klanten last van moeten hebben?
Beste antwoord door Hanna_
Bekijk origineel