Beantwoord

Gisteravond zenderpakket opgezegd; bevestiging gekregen maar zenders nog wel te zien

  • 15 March 2023
  • 17 reacties
  • 245 keer bekeken

[ 15-3; 15:15 u. Hulp moderator nog gewenst. Pakket laat zich niet verwijderen.]

Gisteravond zenderpakket opgezegd (630/631).

Na klein half uurtje mail met “verwijderd” + nieuw prijs overzicht.

De zenders zijn er echter nog steeds op de ontvangers.

icon

Beste antwoord door PeterG 17 March 2023, 18:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Goedemiddag @PeterG,

Ook na het herstarten van de ontvangers? In theorie zou in/uit standby halen moeten werken, maar wellicht even stroom eraf/erop?

Hoi, @TijtheMan . Dank voor je reactie.

Zelfs in http://tv.kpn.com staat het bewuste zenderpakket nog in de gids (en werkt het nog). Dan heeft herstarten van de Arris VIP2952 en de DIW7022 toch geen nut?

Reputatie 7
Badge +20

Kijk ook in MIJNKPN of het pakket eruit is.

En zo wie zo volgende maand op de factuur.

 

Ik ken overigens zender 630 en 631 niet.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @PeterG,

Dat is dan inderdaad een bijzondere situatie. Dan heeft het herstarten van de ontvangers inderdaad weinig toegevoegde waarde en lijkt er iets in de systemen te blijven hangen. Ik kan me niet voorstellen, daar de mail bevestiging van verwijderen is ontvangen, dat het op het accountniveau verkeerd gaat. Als het mag zou ik dat wel graag willen verifiëren. Mag een moderator je accountnummer met me delen?

Aansluitend op de lagen ertussen maar even gluren. Wellicht zit er cache technisch iets niet in orde waardoor de zenders langer dan gebruikelijk blijven hangen. Dan zullen ze uiteindelijk wel verdwijnen, maar ik snap dat dit verwarrend is.

Bedankt dat je er naar wilt kijken @TijtheMan .

Mag een moderator je accountnummer met me delen?

Ja hoor. Al mijn gegevens staan, uitgebreid, in mijn profiel. Daaruit mag de moderator zeker het nodige aan je doorgeven.

OOK IN MIJN KPN STAAT HET PAKKET ER NOG STEEDS TUSSEN

Oh, en radio Veronica 819 is ineens stil via de DIW7022

Reputatie 7
Badge +8

@PeterG,

Ik zie inderdaad het pakket nog aan het account verbonden zijn… Is het pakket via MijnKPN alsnog (nogmaals) te verwijderen?

We gaan Radio Veronica een virtuele schop geven. Dank voor het melden.

Ik zie inderdaad het pakket nog aan het account verbonden zijn… Is het pakket via MijnKPN alsnog (nogmaals) te verwijderen?

Nogmaals gedaan. (gaat wel makkelijker via MijnKPN op de laptop dan via de mobiel zeg!)
Systeem zegt Wijziging gelukt. (ordernummer ter jouw info: S3216187

Mail moet nog komen...

Hopelijk loopt het nou, nogmaals, wel goed door @TijtheMan . Ik deed het ook, heel ongelukkig, met het samenvallen van de storing gisteravond rond 20:07 …..

We gaan Radio Veronica een virtuele schop geven. Dank voor het melden.

Dank. Alleen via de DIW7022 is Radio Veronica stil sinds ongeveer 13:20. Via de Arris VIP2952 en Digitenne werkt het wel.

Reputatie 7
Badge +8

Top. Ik ben benieuwd, wanneer de mail binnen is, of dan het pakket inderdaad ook van het account verwijderd is.

 

Radio Veronica doet het inmiddels weer. Mogelijk nog een keertje heen en weer zappen.

Radio Veronica werkt weer. Dank daarvoor🌻. Moest wel even naar andere zender en terug. Hielp net nog niet, maar nu wel! 😀

Mail ontvangen (14:00 u.). Zenders echter niet verwijderd in tv.kpn.com, 2952 en 7022. We zijn nu toch zo'n 45 minuten verder…. ( @TijtheMan ).

Staat er ook nog bij in MijnKPN (producten, middelste kolom)

Reputatie 7
Badge +8

@PeterG, Bijzonder. We zien aan deze kant ook geen verzoek vanuit de leversystemen binnenkomen om het pakket te verwijderen. Het gaat vanuit die optiek dan dus mis vóór ons domein wat dat aangaat. Heeft dan wat mij betreft niet direct te maken met de verstoring van gisteren. Wellicht kan een moderator het licht schijnen op het leversysteem?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @PeterG (en @TijtheMan),

Naar aanleiding van je bestelling is er automatisch een uitval-ticket aangemaakt, aangezien er inderdaad iets niet goed gaat in het leversysteem. Een fout in de Digitenne administratie blokkeert het doorvoeren van wijzigingen, is wat er in het ticket staat. Hoe dit precies zit is mij niet helemaal duidelijk, wel weet ik dat er op korte termijn naar je ticket gekeken gaat worden zodat de wijziging alsnog doorgevoerd kan worden. Ik zal de komende dagen even in de gaten houden of ik al beweging zie in het ticket!

Dank voor de info maar wat gek @Maja_ . 

Dat zenderpakket zit ook niet op Digitenne.

Maar kan er nu helemaal geen enkele wijziging????

Ik heb bij mijn abonnement 1 x zxv7200 en 1 x CI+ module voor Digitenne. Al heel lang. 

Als ik ook maar niet meer voor het pakket hoef te betalen. Opgezegd om meerdere redenen w.o. de (komende) prijsstijging.

Reputatie 7
Badge +20

Yes dit in inderdaad heel gek @PeterG, doordat er iets krom zit in de administratie, is de boel blijkbaar helemaal op slot geslagen on het ordersysteem 😬

Gistermiddag is het ticket opgepakt, en na een mislukte poging van de eerste collega om dit recht te zetten, doorgezet naar een achterliggende afdeling met meer mogelijkheden. Ik blijf het in de gaten houden!

Hoi, @Maja_ .

In de '’diepte'’ stond nog een digitenne kastje wat ik niet meer had (was omruil).

Om 11:30 uur Kelly van backoffice gesproken. Hij zou dat eruit halen en direct ook het Gay TV pakket (alsnog) beëindigen. Tot op heden (nu 12:50) geen email binnen. Zenderpakket nog actief.

Maar het eruit halen van die overtallige digitenne ontvanger is kennelijk lastiger dan gedacht. 

Op de factuur en in mijn overzicht (MijnKPN) stond ie niet, anders had ik wel aan de bel getrokken.

Zenderpakket weg sinds 16:15 uur; 17 maart. 

En administratief foutje dus ook hersteld. 

🔒

Reputatie 7
Badge +20

Zenderpakket weg sinds 16:15 uur; 17 maart. 

En administratief foutje dus ook hersteld. 

🔒

Helemaal top dat het gefixt is 😃