Haperend beeld bij live tv kijken

  • 24 January 2022
  • 3 reacties
  • 476 keer bekeken

 

wij hebben hetzelfde probleem. Haperend beeld bij alle zenders, maar vloeiend beeld zodra wij Videoland of netflix kijken (niet via de KPN ontvanger). Wij hebben een Samsung Q60 series tv met vip5202 ontvanger. De ontvanger is direct aangesloten met een kabel vanuit de experia box. Wat was precies de oplossing?

 

 

 

Beste Daan en Marcia,
 

Wij zien dit verschijnsel ook op onze Philips 43PUS7304/12 - 4K televisie. Kan je aangeven of de Samsung functie ‘automation plus’ hier ook de oplossing voor is? En waar dit dan te vinden is in onze Philips tv?

 

We horen het graag.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @miekemaarten. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het beeld op jouw Philips tv hapert. Ik ben zelf niet zo bekend met het menu van Philips tv's, maar volgens mij heet deze functie op een Philips tv “Perfect Natural Motion”. Heb je deze optie ergens in het menu van jouw Philips tv?

 

 

Hi Vikash, bedankt voor je bericht.
Perfect Natural Motion zit zo letterlijk niet in ons menu, maar ik heb ‘Motionstijlen’ uitgezet. Bij Menu > Beeld > Geavanceerd > Motion > Natural Motion is alles greyed-out en kan ik niets wijzigen in onze Philips 43PUS7304/12 - 4K televisie.

Na deze wijziging zie ik helaas geen verschil als ik bijvoorbeeld live een voetbalwedstrijd kijk. Het beeld hapert nog steeds.

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het probleem niet verholpen is. Zoals ik eerder al aangaf ben ik niet zo bekend met jouw televisie. Heb je jouw tv al eens terug gezet naar de fabrieksinstellingen? Wellicht dat er nog een forumgebruiker langs komt in dit topic met het antwoord.