Bij het wisselen van zenders hapert mijn beeld. Ook gebeurd dit als ik random tv zenders kijk. Heb alles al vaak gerest, zowel tv, modem, tv ontvanger. Alle kabels gecontroleerd etc. Kan het aan de lijn naar mijn huis liggen ? Het is irritant dat ik elke keer haperend beeld heb.
Hey
Hi Erik,
Alles is volledig bekabeld. Ik heb de arris 5202 en kpn box 12. Heb 1 ontvanger.
Hmm, da's bijna jammer. Geen enkel iets om de schuld te geven
Zou je jouw forumprofiel willen invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan ga ik hier de boel eens doormeten om te zien of ik daar een oorzaak in kan vinden.
Hahaha zonde indd. Profiel ingevuld. Ben benieuwd!
'k Zie bij het doormeten ook geen gekke dingen die dit kunnen verklaren. Op zich positief natuurlijk, maar opnieuw niets om dan met de vinger naar te wijzen. Ik heb wel je oude ontvanger losgekoppeld, deze stond nog aangemeld. Zou geen invloed moeten hebben, vooral niet omdat je glasvezel hebt, maar je weet maar nooit.
Voor de zekerheid, de ontvanger is rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box, of zit er iets tussen (switch, wifipunt, etc.)?
Hi Erik,
Alles is rechtstreeks op de Experia box aangesloten. Heb wel super wifi. Ook bekabeld rechtstreeks op Experia box.
Hi
Helaas niets definitiefs,
Je internetverbinding is verder stabiel? Als deze dingen ^ niets uithalen (of hebben uitgehaald als je het al geprobeerd hebt) en de internetverbinding is verder stabiel, dan kan ik een melding aanmaken voor de technische back office om hier verder naar te kijken.
Hi
Groet,
Jordi
Hi
Groet,
Jordi
er staan echt heel veel reacties issues mbt dit op alle storingen.nl v mensen die hetzelfde ervaren waaronder ik ook.Gisteravond latrr op de avond was het weer bal. boven in de slaapkamer.
Hoi
Hi
Altijd lekker een weekje vrij. Vrijdag komt voor mij het beste uit.
Ik las iets over het schoonmaken van de lijn van glasvezel? Wellicht dat dat helpt? Ik heb de haperingen alleen via KPN. Als ik apps op mijn tv gebruik zoals netflix videoland etc, heb ik nergens last van. Wellicht toch een niet goed werkende arris vp5202? Neemt de monteur die ook mee?
Top, dan heb ik het nu ingepland voor vrijdagochtend (de 14e),
Het schokkerige beeld blijft nog wel bij het wisselen van de zenders zelf. Onduidelijk hoe dat komt. Bekabeling e.d. is wel gewoon goed. alles is doorgemeten. Wellicht dat het aan de koppeling tussen de Arris en de One Connectbox van mijn Samsung TV ligt? ik ga ook nog even na bij Samsung. Maar heb alleen deze klachten bij KPN gebruik en niet bij Apps op de tv zelf…
Groet,
Jordi
Hi
Jammer dat de monteur niet de oplossing heeft kunnen brengen,
Ik hoor het graag.
groet,
Jordi
Extra vraag nog
Nog niet, helaas,
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.