Beantwoord

HBO Max 3 maanden gratis

  • 17 October 2022
  • 24 reacties
  • 4374 keer bekeken

Geachte mevrouw,heer,

Via onder andere uw site kom ik de aanbieding HBO Max 3 maanden gratis tegen . Ik heb mijzelf op 15 oktober 2022 aangemeld voor HBO Max en inmiddels ook al geactiveerd.

Mijn vraag is: Is het mogelijk om mijn aanmelding om te zetten naar 3 maanden gratis.

Alvast dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,

Henri

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 18 October 2022, 18:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Dan moet u het dus bij HBO zelf weer stopzetten en daarna via KPN afsluiten.

Hoezo zou je een bij KPN gekocht abonnement bij HBO zelf stop moeten zetten? De vraag lijkt mij duidelijk. Topicstarter heeft op 15 oktober via/bij KPN een HBO Max abonnement gekocht. Toen was de actie van drie maanden nog niet bekend maar het HBO Max abonnement al wel bij KPN verkrijgbaar. Ik moet vaak braken als ik het woord coulance lees of hoor omdat het vaak om een bepaalde vorm van willekeur gaat. Maar in dit geval en alle gevallen dat KPN-klanten bij KPN het HBO Max abonnement voor vanmiddag 17.00 uur (tijdstip verspreiding persbericht) hebben gekocht deze dan toch die drie maanden gratis HBO Max moeten ontvangen.

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Ik begreep dat @TerriHenri het bij HBO zelf had afgesloten. 

Reputatie 7
Badge +16

Naja de actie loopt tot 17-11, dus je kan 1 maand betalen en daarna die korting verzilveren. Ik zit met hetzelfde issue en heb de vraag uitstaan of klanten die het voor vandaag hadden afgesloten ook die korting gewoon krijgen.

 

Bericht op oa TotaalTV

Drie maanden gratis HBO Max bij KPN

KPN is begonnen met het aanbieden van HBO Max-abonnementen. Alle klanten kunnen de eerste drie maanden gratis naar de streamingdienst kijken.

En voor de volledigheid: Het abonnement is via Mijn KPN afgesloten.

Dat lijkt mij te toch controleren voor u?

 

 

Bericht op oa TotaalTV

Drie maanden gratis HBO Max bij KPN

KPN is begonnen met het aanbieden van HBO Max-abonnementen. Alle klanten kunnen de eerste drie maanden gratis naar de streamingdienst kijken.

Het is minder makkelijk dan hoe het hier over komt.

Punt 1 moet je het wel via KPN aanzetten en punt twee je moet ook een HBO account aanmaken. Punt 3 wie al van de 50% aanbieding  van HBO zelf gebruik maakt heeft hier ook weinig aan.

Dat lijkt mij te toch controleren voor u?

Je praat hier met aan de klanten. Hoe moet een andere klant dat voor je controleren?

Reputatie 7
Badge +20

Via onder andere uw site kom ik de aanbieding HBO Max 3 maanden gratis tegen . Ik heb mijzelf op 15 oktober 2022 aangemeld voor HBO Max en inmiddels ook al geactiveerd.

Mijn vraag is: Is het mogelijk om mijn aanmelding om te zetten naar 3 maanden gratis.

 

Wat je kan doen is gratis 0800-0402 bellen.

Of op een moderater (medewerker KPN) wachten, vul in dat geval (als je het nog niet hebt gedaan) je gegevens in je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in. Alleen de moderater kan die gegevens zien.

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar.

Een moderater (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook.

Door de drukte kan het een paar dagen duren voordat een moderater het ziet en je verder kan helpen. 😉

Hoi @TerriHenri . Dus als ik het goed lees vis je net naast het net.  De actie is gisteren ingegaan. Daar kan ik niks aan veranderen

Je kunt de strategie van Chrizziey volgen. 

Naja de actie loopt tot 17-11, dus je kan 1 maand betalen en daarna die korting verzilveren. Ik zit met hetzelfde issue en heb de vraag uitstaan of klanten die het voor vandaag hadden afgesloten ook die korting gewoon krijgen.

 

(verder is de toon hier aardig verziekt, als je het mij vraagt. Ik wil jullie vragen het on topic te houden en een beetje lief voor elkaar te zijn)

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer is HBO bij KPN gestart? 14 of 15 oktober? Was dat de eerste dag dat het via KPN afgesloten kon worden?

https://forum.kpn.com/streaming-122/hbo-max-bij-kpn-572058

Dan is het toch raar om op 17 oktober met zo'n actie te komen? 

Nee, je kon vanaf 13 oktober bij KPN een HBO Max-abonnement kopen. Overigens nog niet via alle genoemde manieren. KPN heeft gisteren op 17 oktober het persbericht om 17.00 uur uitgestuurd. 

Wanneer is HBO bij KPN gestart? 14 of 15 oktober? Was dat de eerste dag dat het via KPN afgesloten kon worden?

https://forum.kpn.com/streaming-122/hbo-max-bij-kpn-572058

Dan is het toch raar om op 17 oktober met zo'n actie te komen? 

Als ik het voor het zeggen had gehad was ie gelijk met de introductie van  start gegaan, Nick.  

Blijkbaar zijn er andere keuzes gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +24

Wanneer is HBO bij KPN gestart? 14 of 15 oktober? Was dat de eerste dag dat het via KPN afgesloten kon worden?

https://forum.kpn.com/streaming-122/hbo-max-bij-kpn-572058

Dan is het toch raar om op 17 oktober met zo'n actie te komen? 

Als ik het voor het zeggen had gehad was ie gelijk met de introductie van  start gegaan, Nick.  

Blijkbaar zijn er andere keuzes gemaakt. 

Ja, ik zou zeggen: als je zo'n actie niet direct op de eerste dag laat gaan, doe het dan veel later. Bijvoorbeeld eind november. Misschien in combinatie met Black Friday ofzo. 

Reputatie 7
Badge +30

@joop2011, @TvG2016, dank voor de wederzijdse rapportages 😁

Joop, ik geloof dat er sprake is van wat tekstuele miscommunicatie. TvG spreekt niemand specifiek aan, en in zijn tekst zit verder niets wat tegen de huisregels indruist. Andersom, TvG, is het ook niet nodig om daar dan zelf weer op in te gaan. Een rapportage is genoeg :)

Ik heb de wederzijdse berichten verwijderd om de boel on-topic te houden.

Reputatie 7
Badge +20

Nog bedankt voor het aanmaken van deze topic.😊

Ik heb nu ook HBO MAX genomen en het werkt al (erg snel, complimenten aan KPN).

20 januari 2023 kijken wij of we het houden of opzeggen. 😉

En het goede bericht is dat ook iedereen die voor 17 oktober bij KPN een HBO Max abonnement heeft gekocht drie maanden gratis kan kijken. Dit blijkt uit een reactie van KPN op vragen. Later meer inhoudelijk bij Totaal TV

Reputatie 7
Badge +20

Dank je voor het melden @TvG2016 😉

En het goede bericht is dat ook iedereen die voor 17 oktober bij KPN een HBO Max abonnement heeft gekocht drie maanden gratis kan kijken. Dit blijkt uit een reactie van KPN op vragen. Later meer inhoudelijk bij Totaal TV

Hallo @TvG2016 ik lees het inhoudelijke liever via een nieuwsbiref van KPN zelf, dan dat ik het via ‘derden’ moet vernemen, waarvan de betrouwbaarheid van de berichtgeving door veel mensen in twijfel getrokken wordt.

 

Doe, denk en twijfel wat je goed lijkt, Jan. Mij heb je er niet mee.

Hallo @TvG2016 nu herken ik je, even off-topic, ben je nog wat wijzer geworden inzake het opnemen via een DVD-recorder en/of Video-recorder, je wilde er een van zolder halen en het proberen?

Je mag per mail reageren of via een PB of niet. 

Doe, denk en twijfel wat je goed lijkt, @TvG2016 . Mij heb je er niet mee😉

 

Reputatie 7
Badge +19

We zijn blij dat we veel klanten positief hebben kunnen verrassen met het mooie cadeau van drie maanden HBO Max. Klanten die in de afgelopen week al HBO Max hadden afgesloten bij KPN, krijgen van ons ook drie maanden cadeau. Het bedrag van hun eerste drie maanden HBO Max bij KPN, krijgen ze van ons terug op hun rekening. We zullen hen daarover informeren.

@TerriHenri en de rest van de meelezers

Voor meer info over HBO Max bij KPN: 

 

En het goede bericht is dat ook iedereen die voor 17 oktober bij KPN een HBO Max abonnement heeft gekocht drie maanden gratis kan kijken. Dit blijkt uit een reactie van KPN op vragen. Later meer inhoudelijk bij Totaal TV

Wilt u meteen dit aanpassen: Sinds vorige week is de streamingdienst via KPN beschikbaar voor 3,6 miljoen huishoudens in Nederland. 

 

Zo lijkt het net alsof KPN klanten het niet eerder konden afnemen. De streamingdienst op zichzelf was uiteraard al veel langer beschikbaar ook voor deze klanten, dat we het nu via de KPN factuur kunnen afrekenen wil niet  zeggen dat HBO Max niet eerder beschikbaar was. 

@Galdor68 Het is de tekst zoals KPN die claimt. En daardoor ook letterlijk in de perspublicatie staat.

En feitelijk klopt het ook wat er in deze zin staat. Het draait om het woordje via. Die 3,6 miljoen huishoudens konden dan wel vanaf 9 maart een HBO Max-abonnement kopen maar rechtstreeks bij Warner Bros. Discovery en niet via KPN. Dit was pas vanaf 13 oktober mogelijk.