Beantwoord

Het Opnemen pakket is niet actief, hoe lang duurt dit?

  • 6 July 2022
  • 6 reacties
  • 723 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik ben vandaag overgestapt naar KPN. Alles doet het naar behoren, alleen kunnen we geen programma’s opnemen. Ik heb deze bij het aanvragen van het pakket erbij genomen en staat ook in mijn contract.
 

Ik heb hierover vanmiddag de klantenservice gebeld en kreeg van de mevrouw te horen dat dit even duurt. Toen ik vroeg hoelang dit kan duren, kreeg ik als antwoord: dat kan ik niet zeggen. Ik lees nu hier op het forum dat deze binnen 15 minuten zou moeten werken. Erg vreemd dus..

 

kan iemand mij hiermee verder helpen?

icon

Beste antwoord door Bueno81 7 July 2022, 09:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste probeer de decoder even een Reset te geven door de stroom er even er af te halen op met schakelaar achter op of even de stekker uit stopcontact te halen ongeveer een minuut. 😉👍dan heeft u kans dat de opnames wel.doet.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bueno81,

Welke abonnement heb je bij KPN? Als je het husselabonnement hebt en 2 tv ontvangers standaard dan is het opnamepakket gratis. Heb je het laagste abonnement met 1 tv ontvanger dan moet je het opnamepakket betalen voor € 5,- per maand. En heb je standaard 2 tv ontvangers en een mobielabonnement bij KPN dan heb je ook nog het Pluspakket (extra zenders) er gratis bij. Maar ik weet niet 🤷‍♂️ wat je hebt, dus als je dat ons verteld kunnen we je meer info geven. 👍🏼

Reputatie 1

Beste @Bueno81,

Welke abonnement heb je bij KPN? Als je het husselabonnement hebt en 2 tv ontvangers standaard dan is het opnamepakket gratis. Heb je het laagste abonnement met 1 tv ontvanger dan moet je het opnamepakket betalen voor € 5,- per maand. En heb je standaard 2 tv ontvangers en een mobielabonnement bij KPN dan heb je ook nog het Pluspakket (extra zenders) er gratis bij. Maar ik weet niet 🤷‍♂️ wat je hebt, dus als je dat ons verteld kunnen we je meer info geven. 👍🏼

Zoals ik al zei heb ik het opnemen pakket erbij genomen. Kost idd 5 euro extra. Maar hij doet het niet

Reputatie 1

Beste @Bueno81,

Welke abonnement heb je bij KPN? Als je het husselabonnement hebt en 2 tv ontvangers standaard dan is het opnamepakket gratis. Heb je het laagste abonnement met 1 tv ontvanger dan moet je het opnamepakket betalen voor € 5,- per maand. En heb je standaard 2 tv ontvangers en een mobielabonnement bij KPN dan heb je ook nog het Pluspakket (extra zenders) er gratis bij. Maar ik weet niet 🤷‍♂️ wat je hebt, dus als je dat ons verteld kunnen we je meer info geven. 👍🏼

Goedemorgen beste probeer de decoder even een Reset te geven door de stroom er even er af te halen op met schakelaar achter op of even de stekker uit stopcontact te halen ongeveer een minuut. 😉👍dan heeft u kans dat de opnames wel.doet.

Reset hebben we al gedaan, teruggezet naar fabrieksinstellingen. Zojuist klantenservice gebeld, die kregen het ook niet voor elkaar. Dus nu doorgezet. We horen nog terug wat het probleem is

Reputatie 7
Badge +8

@Bueno81 Als jij zorgt dat jouw iTV gegevens in jouw forum Profiel staan, dan zal ik morgen kijken of ik een moderator kan vinden die mij deze door kan geven om even te kijken naar jouw instellingen. Het kan zijn dat er iets is mis gegaan aan de achterkant bji iTV en dat ziet de servicedesk dan niet.

Reputatie 1

De klantenservice heeft het zojuist opgelost, maar toch bedankt!