Beantwoord

Hoe kan ik een Bose solo 5 soundbar koppelen met de KPN afstandsbediening

  • 24 January 2023
  • 8 reacties
  • 906 keer bekeken

Wie heeft een oplossing om een Bose solo 5 soundbar te koppelen aan de AB.

icon

Beste antwoord door PeterG 25 January 2023, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Wat vervelend dat het niet lukt. Maar … al de zoekfunctie gebruikt? Het is voor Bose soundbar al vaker gevraagt. En op gereageerd.

https://forum.kpn.com/search?q=bose%20soundbar%20koppelen

Dank voor de reactie, maar helaas geen oplossing. Zelf de opties OK + de speaker toets 3 seconden in gedrukt dan code 246 gebruikt maar geen reactie. Soundbar is met een optical kabel verbonden aan de samsung tv.

Heb je wel de geschikte afstandsbediening? Die met de cijfers bovenaan?

Overigens werkt het alleen voor de volume knoppen. De soundbar kan je er niet mee aan en uit zetten. 

Dank voor je reactie, het gaat mij inderdaad voornamelijk om het volume regelen. De cijfer knoppen zitten boven. 

Zal een andere AB dit kunnen oplossen?

 

Andere ab denk ik niet.

Ik zie dat je de BT versie hebt. Reset hem dan eerst eens. Door rood en blauw enkele seconden ingedrukt te houden totdat rode led brandt. Dan op OK om te bevestigen.

Mogelijk moet ie nu wel eerst weer op de ontvanger aangemeld (BT), maar dat weet ik nog steeds niet zeker. Ik heb de IR versie.

En dan eerst weer instellen voor je televisie. En daarna voor je soundbar. Met handeling hierboven. Als je dat gedaan hebt kun je je televisie alleen nog aan/uit zetten en bronkeuze. Volume gaat rechtstreek op de soundbar. En de rest de decoder.

Beste

Dank voor de info en het meedenken. Ik heb als eerste met de Samsung afstandsbediening van de TV

de speakers ingesteld van de TV i.p.v. de BOSE solo 5 soundbar. Daarna je aanwijzingen gebruikt en

dit werkt perfect, ik kan nu het volume regelen met de KPN afstandsbediening (dan maar geen soundbar)

 

Nogmaals dank voor alles.

Dank voor de reactie, maar helaas geen oplossing. Zelf de opties OK + de speaker toets 3 seconden in gedrukt dan code 246 gebruikt maar geen reactie. Soundbar is met een optical kabel verbonden aan de samsung tv.

 

Ik heb de Bose solo 5 eerst gekoppeld aan de TV Philips. Vervolgens in menu van de TV plus (Sagemcom DIW7022) HDMI CEC ingeschakeld en daarna kon ik alles met de Bose solo 5 AB bedienen 😁