Beantwoord

Hoe krijg ik het Pluspakket als Combivoordeel geactiveerd?

  • 28 January 2023
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb al jaren kpn mobiel en sinds kort nu ook tv en internet. Het pluspakket is bij deze combi gratis. Ik heb alle 3 op zelfde adres staan. 
krijg je het plus pakket dan automatisch? Of moet ik deze zelf als zenderpakket toevoegen?  ( bij deze laatste optie geeft ie aan dat ik maandelijks een bedrag moet betalen voor het plusnpakket. 
 

iemand ervaring?

dank voor de moeite

 

 

 

icon

Beste antwoord door cornelis48 29 January 2023, 02:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

In principe moet dit automatisch gaan, mocht dit niet helemaal lekker gaan dan kan je dit zelf ook handmatig aanmelden op de website van KPN

Geprobeerd, maar als ik dan plus pakket wil aanzetten krijg ik te zien dat die eur6,99 pm kost. 
terwijl ik wel MOB, internet en tv heb

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste als u maandag belt 0800 0402 gratis voor advies. zo te lezen heeft u daar recht op. Heel veel succes. 🙂

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @PeterW1981 
Dit geldt alleen als je overstapt op het husselpakket.
Je kunt beter morgen even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten

Dank voor jullie reacties. Ga morgen even bellen. 
mij zie op de factuur hussel internet staan. 
 

bel ze morgen om eea uit te vragen. 

Reputatie 7

Welkom op het forum @PeterW1981. Als je een Husselpakket hebt moet je ook gebruik van de husselvoordelen kunnen maken. Is het telefonisch inmiddels gelukt?

Vandaag de tijd genomen om kpn te bellen. Er stonden nog verschillende factuuradressen in voor mobiel en internet/tv. Ik had zelf correspondentieadres al wel juist gezet maar fact adres nooit gezien. Dit snel opgelost door kpn en inmiddels werkt het. 
 

dank voor je reacties en suggesties 

Reputatie 7

Dat verklaart het inderdaad, om de voordelen moeten de factuuradressen gelijk zijn, het correspondentieadres mag wel verschillen. Goed om te lezen dat die adressen nu ook aangepast zijn en de voordelen zij geactiveerd!

Mochten we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.