Beantwoord

Huren van films op tv-ontvanger niet mogelijk

  • 26 June 2022
  • 12 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Al een aantal dagen heb ik niet de mogelijkheid om films te huren.

 

Wanneer ik naar menu > Films > films huren ga, krijg ik de volgende melding:

 

Door een probleem in het netwerk kunnen deze programma's niet goed worden geladen. Probeert u het later nog eens. Excuses voor het ongemak.

 

Ik heb mijn tv ontvanger aan een superWiFi punt zitten. Ik heb de tv ontvanger opnieuw opgestart, een frisse start gegeven, modem herstart en ook superWiFi punt herstart maar niks helpt. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door sander_vh 29 June 2022, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 1
Badge

Goedenavond,

 

Ik heb een half uur geleden het erotiek pakket geactiveerd. Daarmee zou ik ook toegang moeten krijgen tot een groot aantal films in het menu, maar bij alle films blijft "abonneren" staan. Als ik daar dan op druk staat er dat ik al geabonneerd ben. Hoe kan ik die films kijken?

 

Als ik de films staat met de pauze/play button, krijg ik de melding: het programma kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk. Probeer het later nog eens. (Stb-zap-01-video niet gevonden)

 

Admin: dubbele topic samengevoegd

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste heeft u de decoder al eens een frisse Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen .🙂

Reputatie 1
Badge

Goedeavond beste heeft u de decoder al eens een frisse Reset gegeven dat wil nog wel eens helpen .🙂

Yess dat heb ik inmiddels gedaan maar zonder resultaat 

Reputatie 7
Badge +9

Goedeavond beste dan zal u op een moderator moeten wachten. helaas die kunnen u hier bij helpen🤔

Hallo @sander_vh welk merk en type tv decoder heb je?

Reputatie 1
Badge

Hallo @sander_vh welk merk en type tv decoder heb je?

Hoi, ik heb de Arris vip 5202

Hallo @sander_vh je zou het gewoon nog een keer kunnen proberen en als je weer een foutmelding krijgt de decoder eens rechtstreeks op de modem aansluiten, gaat het dan wel goed, weet je de oorzaak.

Succes

 

Reputatie 1
Badge

Hallo @sander_vh je zou het gewoon nog een keer kunnen proberen en als je weer een foutmelding krijgt de decoder eens rechtstreeks op de modem aansluiten, gaat het dan wel goed, weet je de oorzaak.

Succes

 

Hoi Jan,

 

Ook het rechtstreeks aansluiten van de decoder op het modem geeft dezelfde melding. Het ligt er dus niet aan dat het via het superWiFi punt gaat

Hallo @sander_vh dan is er blijkbaar een storing bij KPN.

 

Reputatie 7
Badge +17

@sander_vh vervelend dat het niet lukt films te huren. Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers hebt aangesloten. Kan je aangeven of je op beide tv-ontvangers hetzelfde probleem hebt? 

Heb je daarnaast ook problemen met het starten van gratis films? Bijvoorbeeld de films die je gratis binnen het pluspakket kan kijken?

Reputatie 1
Badge

Het is inmiddels opgelost. Na lang heen en weer gaan van berichten aan klantenservice als technische dienst is het probleem gevonden 

Reputatie 1
Badge

Het probleem is opgelost door hulp van de technische dienst!