Vraag

Ik ben binnen de EU (Spanje), KPN zegt dat ik er buiten ben en ik kan daardoor geen tv kijken

  • 27 June 2022
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken

Account is geblokkeerd omdat ik buiten EU zou zijn.

Kijk om 6 uur Journaal prima. Een half uur later ben ik ineens buiten de EU!!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Toevallig dicht in de buurt van Gibraltar?

Nee in Noord Spanje. Maar het gaat om kijken op tablet en telefoon,

Wat ik er van weet is dat de GPS locatie wordt gebruikt, wellicht dat die (tijdelijk) niet bepaald kon worden. Anders zou ik geen reden kunnen verzinnen waarom het niet werkt.

Wat blijkt de Spaanse provider heeft z'n  ip adres vernieuwd. Men verzekert dat dit een Spaans ip adres is. Vooralsnog wordt dit nog niet als Europees adres herkent door KPN. Dit zou volgens de Spaanse provider een aantal dagen kunnen duren. Ik wacht dus even af.

Reputatie 7
Badge +13

Dan hoop ik dat er snel meer duidelijkheid is @1karel . Ik hoor graag wat je bevindingen zijn!

KPN herkent het nummer nog steeds niet.

De Spaanse provider stuurt een mail gestuurd hun IP nummer

Ik heb die mail vervolgens naar KPN gestuurd en dat duurt ruim een week voordat er de reactie komt “u heeft weer TV”

Maar helaas dat is niet het geval dus weer gebeld ik krijg nu de tip om via https://watismijnip.nl/ mijn IP nummer te checken.

Wat blijkt de Spaanse provider heeft de laatste 2 cijfers van mijn mijn IP nummer niet vermeldt!!! Spanje hé.

KPN gaat weer aan de gang en vijf dagen later ja hoor ik ben weer in Europa volgens de KPN en heb weer TV. 

nordvpn of goosevpn doen wonderen….

Ik kan via VPN niet streamen met Google Chromecast naar mijn TV. En dat kijk soms toch fijner.

Of ik moet weer een VPN router kopen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat jouw toestellen weer in Europa zijn en dat je er weer gebruik van kan maken?