Beantwoord

Ik heb hier een nieuwe ARRIS VIP2952 TV ontvanger liggen, kan ik die anno 2022 nog gebruiken ?

  • 22 June 2022
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb hier nog een nieuwe ARRIS VIP2952 TV ontvanger liggen, kan ik die anno 2022 nog gebruiken ?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 June 2022, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Marc64 

 

Als hij nog in je abonnement zit wel, die TV ontvanger wordt nog steeds gebruikt/ondersteund door KPN.

 

Reputatie 1

Ok, alvast bedankt voor uw reactie.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Marc64! 

Hallo @Marc64 

 

Als hij nog in je abonnement zit wel, die TV ontvanger wordt nog steeds gebruikt/ondersteund door KPN.

Dit exact. Kijk wel in je abonnement of je genoeg TV-ontvangers in je abonnement hebt zitten. Mocht je bijvoorbeeld twee ontvangers in je abonnement hebben en je hebt er op dit moment één in gebruik, dan kun je deze gewoon aansluiten en moet het werken. 🙂 Mocht je één ontvanger in je abonnement hebben zitten en is deze VIP2952 de tweede ontvanger, dan moet je een ontvanger toevoegen aan je abonnement. Er wordt er dan wel automatisch weer één opgestuurd naar je, maar dan kun je een van de ontvangers naar ons terugsturen. 

Reputatie 1

Ik heb hem inmiddels aangesloten gekregen en de nodige updates uitgevoerd en het werkt.

Thx alvast voor de reactie's.

Reputatie 7
Badge +17

Super! Jij bedankt voor het terugkoppelen. Fijn dat het werkt. 😄 Veel kijkplezier!