Beantwoord

Ik kon mijn pakket 12 mei aansluiten maar het werkt nog niet

  • 16 May 2022
  • 20 reacties
  • 204 keer bekeken

Op 4 mei 2022 heb ik mijn huidige contract gewijzigd (verlaagde internetsnelheid en TV toegevoegd met Ziggo totaalpakket). Op 6 mei heb ik een tv-ontvanger gekregen. De aansluitingsdatum op de wijzigingen in het contract is 12 mei. Het is vandaag 16 mei, ik kan nog steeds geen tv kijken en de aansluitdatum is nog steeds 12 mei. Misschien is het probleem dat het jaar niet is opgegeven en het systeem denkt dat de verbindingstijd niet is bereikt. Anders begrijp ik niet wat het probleem is en wanneer kan ik tv kijken?

 

icon

Beste antwoord door Denys_M 1 June 2022, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Denys_M 

Begrijp ik hieruit dat je helemaal geen diensten hebt van KPN? Ook geen vast internet?

Nee, ik heb internet van KPN 1000/1000 en ik wilde daarnaast tv aansluiten met een pakket van Ziggo, hiervoor moest ik de snelheid verlagen, anders kon ik mijn huidige abonnement niet wijzigen.

Reputatie 7
Badge +22

Nee, ik heb internet van KPN 1000/1000 en ik wilde daarnaast tv aansluiten met een pakket van Ziggo, hiervoor moest ik de snelheid verlagen, anders kon ik mijn huidige abonnement niet wijzigen.

Onze KPN aansluiting heeft niks te maken met het pakket van Ziggo, want de aansluiting van Ziggo is Coax en geen DSL aansluiting. 🤔

Sorry, ik heb het waarschijnlijk verkeerd geschreven, maar geen pakket van Ziggo, maar een interactieve tv van KPN met een Ziggo sport totaalpakket. De screenshot (van mijn erste vraag) laat zien wat ik precies heb gewijzigd in mijn huidige contract.

Reputatie 7
Badge +22

@Denys_M ik zie nu wat je bedoeld, je hebt het Ziggo Sport Totaalpakket besteld. 😉

Wat raar dat je dan je snelheid moet verlagen. Dat heeft niks met Ziggo Sport te maken.

Raar dat dit wordt vermeld, want ik zie ook dat je interactieve TV bij KPN hebt genomen. Dan zou je gewoon die 1000 MB down/up kunnen behouden. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit nakijken voor je. 😉

Bedankt voor de tips voor het toevoegen van informatie aan uw account. We zouden geen Ziggo sport totaalpakket kunnen kopen zonder interactieve tv van KPN, en zonder de internetsnelheid aan te passen.

één verkeerde muisbeweging en het antwoord op mijn vraag is de meest nutteloze post :-)

Reputatie 7
Badge +22

één verkeerde muisbeweging en het antwoord op mijn vraag is de meest nutteloze post :-)

😂 Kan gebeuren, ik zal vragen of het “beantwoord” eraf kunnen halen. 😉

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Denys_M, is toch ook wat dit. Bestel je tv kun je er nog geen gebruik van maken. Ik neem aan dat je de ontvangen tv-ontvanger inmiddels al wel hebt aangesloten? Krijg je ook een foutmelding te zien, als je de tv-ontvanger aanzet? 
Wat nog kan helpen is, om de KPN Experia Box een reset te geven

Hallo Jeroen! Ja, ik heb de tv-ontvanger ontvangen. Ik heb hem aangesloten, maar het ziggo sport totaalpakket dat ik heb besteld is nog steeds niet beschikbaar, hoewel de applicatie zegt dat ik hem vanaf 12 mei kan aansluiten. Kun je kijken wat het probleem is? Zenderpakket is niet beschikbaar, I heb een fout : wij kunnen geen pakketten voor u ophalen (STB-wg-10) 

Reputatie 7
Badge +19

Nog even voor de duidelijkheid @Denys_M, de foutmelding: STB-wg-10 krijg je zodra de tv en tv-ontvanger wordt aangezet toch? Of enkel bij het Ziggo Sport pakket. 

als ik iets wil kijken op het ziggo sportpakket, moet ik volgens het systeem een ​​pakket kopen of betalen om naar een wedstrijd te kijken. De fout treedt op wanneer ik elk pakket probeer op te nemen.

Ik heb de support service gebeld, ze zeiden dat mijn bestelling om de tv aan te sluiten en het Ziggo sportpakket aan te schaffen om onbekende reden niet verwerkt was. Ze hebben een ticket gemaakt naar de technische dienst en zullen het verder afhandelen. Alles moet binnen 3 dagen beslist zijn. ik zal het resultaat posten.

Reputatie 7
Badge +19

Dan wachten we de uitkomst daarvan even af! 

Reputatie 7
Badge +19

Werkt inmiddels alles zoals het moet @Denys_M

Er is niets veranderd, niets werkt. Ze beloofden alles binnen 3 dagen te doen, maar...

Reputatie 7
Badge +21

De fout treedt op wanneer ik elk pakket probeer op te nemen.

 

Hoi @Denys_M 
Als ik het goed zie heb je ook helemaal niet het opneempakket besteld dus kun je ziggosport of wat dan ook niet opnemen.
Met 1 tv-ontvanger moet je het opneempakket aanschaffen voor 5,-- p/ mnd

Reputatie 7
Badge +19

Er is niets veranderd, niets werkt. Ze beloofden alles binnen 3 dagen te doen, maar...

Als ik jouw gegevens erbij pak @Denys_M, dan zie ik dat het nog steeds open staat bij de Technische dienst om op te lossen. Het is dus helaas afwachten tot het probleem door hen is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +19

De fout treedt op wanneer ik elk pakket probeer op te nemen.

 

Hoi @Denys_M 
Als ik het goed zie heb je ook helemaal niet het opneempakket besteld dus kun je ziggosport of wat dan ook niet opnemen.
Met 1 tv-ontvanger moet je het opneempakket aanschaffen voor 5,-- p/ mnd

Hier is iets totaal anders aan de hand @huistijger. Het probleem van de topicstarter staat helemaal los van wel of geen opnemen pakket. 

Ja, we wachten op de beslissing van de technische dienst. Dank u!

 

De vraag kan worden gesloten. De technische dienst heeft het probleem opgelost. Het heeft natuurlijk allemaal erg lang geduurd en we hebben de Champions League-finale gemist! 😯 Bedankt aan iedereen die heeft geprobeerd te helpen!