Beantwoord

Inloggen op iTV online met klantnummer

  • 26 July 2019
  • 6 reacties
  • 28326 keer bekeken

Ik wil in Frankrijk inloggen op i tv maar ze vragen om een 10 cijferige klantnummer.
Ik heb er 11 en dat wordt niet geaccepteerd.
Een nul weg laten was geen optie..
Mvg paul

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Tycha 27 July 2019, 14:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Paul 48

Klantnummer voor Thuis is 10 cijfers
Klantnummer voor Mobiel is 11 cijfers
Zie https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/klantnummer-heeft-11-cijfers-476668
Reputatie 7
Badge +11
Hoe kan ik inloggen in de app?
In de iTV app kun je inloggen met een abonnementsnummer en pincode. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers.
Je kunt ook inloggen met het KPN ID waaraan je internet + interactieve tv abonnement gekoppeld is.

Waar kan ik mijn abonnementsnummer of pincode terugvinden?
Nadat je Interactieve TV hebt besteld, heb je een brief of e-mail ontvangen waarin het abonnementsnummer en pincode vermeld staan. Met deze nummers heb je ook Interactieve TV op de tv-ontvanger geactiveerd. Het abonnementsnummer bestaat uit 14 cijfers en de pincode uit 4 cijfers. Met deze nummers kun je inloggen. Kun je je abonnementsgegevens niet meer terugvinden? Klik dan op 'Inloggegevens vergeten' op de inlogpagina of kijk hier: Abonnementsnummer en pincode opvragen
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Paul 48, Welkom hier. @Tycha, Heeft al uitgelegd hoe het kan dat je niet kan inloggen met je klantnummer. Weet je zeker dat er werd gevraagd om je klantnummer i.p.v. abonnementsnummer? Je logt namelijk in met je KPN ID of met je abonnementsnummer en dit is iets anders dan je klantnummer.
Reputatie 7
Badge +24
Op je mobiel de mijnkpn app installeren. Daar op inloggen, vervolgens kun je daarin je abo nummer en pincode vinden.
Het is gelukt.
Bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Geen dank @Paul 48. Ik wens je veel plezier van de app en een fijn verblijf in Frankrijk!

Reageer