Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6781 reacties
  • 736971 keer bekeken

Toon eerste bericht

6781 reacties

Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. We kunnen niet als knoppen meer gebruikenBeste @Dasoti, Je kunt via deze pagina https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=0 een nieuwe bestellen. Vul bij de kortingscode AB2017 in, dan wordt de prijs 0 euro.

Super bedankt
Mijn afstandsbediening is gedeeltelijk dedect de aanuitknop voor de tv, de terugspoelknop en de stopknop werken niet meer. Lampke brand ook niet als ik die knoppen bedien. Verder werkt hij nog.
Graag zou ik een vervangend exemplaar ontvangen.
Mvg. Michiel
Oh heb al besteld met de link van hierboven.
Bedankt.
Mvg. Michiel
Reputatie 7
Badge +22
Mijn afstandsbediening is gedeeltelijk dedect de aanuitknop voor de tv, de terugspoelknop en de stopknop werken niet meer. Lampke brand ook niet als ik die knoppen bedien. Verder werkt hij nog.
Graag zou ik een vervangend exemplaar ontvangen.
Mvg. Michiel
Beste @Michmuis, is het inmiddels gelukt om de afstandsbediening te bestellen?

Afstandsbediening bestellen en gebruik in het winkelwagentje de kortingscode “AB2017” in.
Mijn zoontje is op de afstandsbediening gaan staan😑 en nu is hij kapot
Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Badge +22
Mijn zoontje is op de afstandsbediening gaan staan😑 en nu is hij kapot
Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
Beste @Menno000, Je kunt via deze pagina https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=0 een nieuwe bestellen. Vul bij de kortingscode AB2017 in, dan wordt de prijs 0 euro.
Reputatie 7
Badge +28
Is het gelukt met die link Menno? Anders stuur ik een afstandsbediening na. Laat maar weten of dat nodig is!
Reputatie 1
Ik heb nog zo'n oude afstandsbediening. Kan ik die nog ruilen voor een nieuwe?
Mijn afstandsbediening is stuk kunnen jullie een nieuwe toe sturen?
Hij functioneert helemaal niet meer...
Mvg Kim kap vrielink
Reputatie 1
Al geregeld. Kon bovengenoemde kortingscode gebruiken ?
Geachte mevrouw/mijnheer
Onze afstandsbediening is Defect graag wil ik een vervangende afstandsbediening hebben. Ik moet ergens reageren hopelijk is dat hier.

Met vriendelijke groet
Hoi Kimkap en Geert van dijk. Een paar antwoorden hierboven geeft dennis het verlossende woord. Als je op die link klikt en de code invoert krijg je gratis een nieuwe afstandbediening.

Beste @Menno000, Je kunt via deze pagina https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=0 een nieuwe bestellen. Vul bij de kortingscode AB2017 in, dan wordt de prijs 0 euro.
Reputatie 7
Badge +30
Het gebeurt wel eens: de afstandsbediening is versleten, raakt kwijt bij een verhuizing of de hond bijt hem kapot. Je kunt heel gemakkelijk een nieuwe afstandsbediening aanvragen, hieronder lees je hoe.

Hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening aanvragen?

Via onze website bestel je een nieuwe afstandsbediening. Je plaatst deze in de winkelwagen en je vult de kortingscode 'AB2017' in. De prijs verandert zo in €0,00. Na het bestellen heb je de afstandsbediening binnen twee werkdagen in huis.

Handige tips!

De kortingscode kan je één keer per kalenderjaar gebruiken. Heb je binnen een jaar nog een defecte afstandsbediening of kom je er niet uit? Stel dan hieronder je vraag en we helpen je verder!
Hallo
Ik heb zojuist een nieuwe kunnen bestellen met de code maar kon er maar 1 kosteloos aanvragen en heb alle 2 de afstandsbedieningen stuk ☹️
Reputatie 1
Badge
Mag iedereen die kpn heeft doen. ..want mijn apparaat doet ook raar
#Kortingscode gebruiken...heb hem al getest om toekijken of die code het doet en hij zegt gratis apparaat dus...
Reputatie 1
Badge
Krijg ik niet een narekening van de afstandsbediening van de KPN?
Reputatie 7
Badge +21
Goed dat er even de nadruk wordt gelegd op éénmaal per jaar, anders wordt het wel heel gemakkelijk even een afstandsbediening te bestellen..
B.v. batterijen leeg?, oh bestel maar een nieuwe.
En dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Misschien even een aanvulling @Marcia_ ?
Er is ook een batterijklepje te bestellen voor € 1.00
Dat zijn dingen die ook snel stuk gaan, b.v. bij vallen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @schatje500, welkom! Je krijgt inderdaad geen naheffing hoor. De kortingscode kan je gewoon gebruiken voor de bestelling.

@huistijger goede aanvulling, ik zet het erbij.
Hallo,
Van mijn afstandsbediening 845351 werken de knoppen geel blauw tv en ? niet meer.
Ik probeer een nieuwe te bestellen met de kortingscode AB2017 maar kom niet verder in mijn KPN.
Wat is wijsheid?

Admin: topic samengevoegd
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum kaiserbrotchen! Vervelend dat de code niet werkt. Ik heb er eentje opgestuurd, die ontvang je dinsdag per post. Dan kun je weer probleemloos de ontvanger bedienen. Fijn weekend! 🙂
Mijn afstandsbediening is defect. Is het echt zo dat ik 20 euro moet betalen voor een nieuwe? Ik ben al 4 jaar lid. Hoor het graag

Admin: topic samengevoegd
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Fam1, welkom! Vervelend, zo'n kapotte afstandsbediening! Hierboven zie je hoe je gratis een nieuwe afstandsbediening aan kunt vragen. Met de code AB2017 heb je hem binnen 2 werkdagen zonder kosten in huis! Laat je het me nog even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het gelukt is. Laat je het me weten als ik toch nog iets voor je kan doen?
Ik heb de philips tv 40PFL7605H/12
Ik kan de afstandsbediening koppelen met code 256 alleen krijg de [av]-knop niet gekoppeld.

Iemand een idee welke code wel werkt?
Reputatie 7
Badge +22
Ik heb de philips tv 40PFL7605H/12
Ik kan de afstandsbediening koppelen met code 256 alleen krijg de [av]-knop niet gekoppeld.

Iemand een idee welke code wel werkt?
Beste @Heitsme, ik heb een code gevonden van jou type tv, de code is:

526

Zou je deze eens willen proberen? 🤔

Reageer