Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6781 reacties
  • 736954 keer bekeken

Toon eerste bericht

6781 reacties

Ik zie nu dat ik in mijn tekst de verkeerde code heb gebruikt. De 526 werkt niet op de av- knop
Reputatie 7
Badge +22
Ik zie nu dat ik in mijn tekst de verkeerde code heb gebruikt. De 526 werkt niet op de av- knop Kijk anders even op deze site. Daar heb ik de code vandaan gehaald. 🙂
Ik zou graag ook een nieuwe 2e afstandsbediening aanvragen. Heb er via de site nu 1 besteld. Zouden jullie er nog 1 kunnen versturen?
Hallo,

Mijn afstandbediening werkt niet goed meer, maar de kortingscode AB2017 werkt niet, is er een nieuwe code beschikbaar?

Alvast bedankt

Gr. Maaike
Reputatie 7
Badge +25
@Mdjj: Mijn excuses! We hebben je bericht helemaal over het hoofd gezien. Ik mag hopen dat het inmiddels wel geregeld is? Als ik nog wat kan doen dan hoor ik dat graag!

@Dijk Enzo: Ik heb 'm voor je opgestuurd. Je ontvangt 'm binnen een (werk)dag of 2. Laat je weten zodra je 'm binnen hebt?
Haha maakt niks uit... mn 2e afstandsbediening is nog steeds aan vervanging toe hihi de eerste heb ik kunnen bestellen en die werkt naar behoren 😁
Super! Bedankt! Ik laat het weten als ik hem heb ontvangen!
Reputatie 7
Badge +25
Geen probleem @Dijk Enzo. :)

Voor jou is ie nu ook verstuurd @Mdjj. Beter laat dan nooit. 😉
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Maaike, vervelend dat de code niet werkt. In dat geval ga ik graag voor je aan de slag. Reageer je op m'n privébericht?
Super bedankt 🤗
Afstandsbediening zojuist ontvangen... hartstikke bedankt 😄
Reputatie 7
Badge +25
Graag gedaan! Bedankt dat je het nog even laat weten. 🙂
Hij is bij ons ook gebracht! Bedankt!
Reputatie 7
Badge +25
Top! 🙂
Heb alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar,kan het niet aan de ontvanger liggen?
Reputatie 7
Badge +21
Hi Peho58, welkom op het Forum!
Ik begrijp dat je alle bovenstaande opties hebt geprobeerd, maar dat het instellen nog steeds niet lukt? Dat kan gebeuren.. wat is jouw merk / versie van de televisie? Het kan aan de tv-ontvanger liggen, om dit uit te sluiten kan je die voorzien van de nieuwste software en hierna het proces van instellen nogmaals uitvoeren. Ik hoor graag of dit heeft geholpen. Heb je al een nieuwe afstandsbediening ontvangen?
Wat is de instelcode voor me afstandsbediening die ik wil instellen naar een loewe tv

Admin: bericht samengevoegd met lopende topic
Reputatie 7
Badge +10
Heb je deze codes al gevonden op https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm?
442
405
414
446
570
Reputatie 7
Badge +22
Heb je deze codes al gevonden op https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm?
442
405
414
446
570
@Wil274, heb je deze codes hierboven al geprobeerd wat @joss1965 je heeft gegeven? Verder heb ik nog wat codes die ik hieronder plaats:

9101, 492, 457, 571, 423, 197, 480, 215, 816, 462, 424, 419, 408, 392, 297
Het is gelukt! Met de afstandsbediening Bedankt !!
Reputatie 7
Badge +22
Het is gelukt! Met de afstandsbediening Bedankt !!Top dat het gelukt is! 🙂
Hoi

ik lees hier dat er bij een defect afstandbediening kosteloos een nieuwe kunt krijgen
mijn afstand bediening is helaas defect gegaan zou ik een nieuwe kunnen krijgen zodat we niet elke avond de afstand bediening van boven mee moeten nemen

ik hoor wel of dit mogelijk is

met vriendelijk groet Pascal
Reputatie 7
Badge +29
Hey Pascal, dat kan inderdaad! Je kunt via onze webshop de afstandsbediening bestellen. Als je dan bij het afrekenen de code AB2017 invult verandert de prijs naar €0. Mocht dit onverhoopt niet lukken, laat het weten. Dan stuur ik er zelf eentje op.
Reputatie 1
Weet iemand de code van de afstandsbediening voor een Salora type 22LED1600.
Reputatie 7
Badge +10
Heb je de codes geprobeerd die je via deze pagina https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm kunt opvragen? Bij Salora zijn dat de codes 463, 655, 380, 675 en 493. Als die niet werken kun je daar nog een hele serie andere codes proberen (ik tel er 33). Als die ook niet werken, is er nog de mogelijkheid de procedure met snelcode 20 te volgen die op diezelfde pagina staat beschreven.

Reageer