Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6781 reacties
  • 736898 keer bekeken

Toon eerste bericht

6781 reacties

@Markseverijns Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Mocht je er niet uitkomen laat het ons hier weten.

Goedenavond wil graag een nieuwe afstandsbediening bestellen maar krijg steeds een foutcode wat ik ook probeer. MVG Bianca van de Poll

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Bianca34, wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Is het inmiddels wel gelukt? En hoe probeerde je het aan te vragen? Wat is er mis met je huidige afstandsbediening? Heb je al eens nieuwe batterijen geprobeerd? Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er graag verder mee.

Reputatie 7
Badge +18

@Bianca34, ik heb jouw bericht even verwijderd, je hebt jouw gegevens openbaar gezet, dat is niet zo handig. Zou je nog jouw postcode aan jouw profiel willen toevoegen? Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op. 

@Bianca34, ik heb jouw bericht even verwijderd, je hebt jouw gegevens openbaar gezet, dat is niet zo handig. Zou je nog jouw postcode aan jouw profiel willen toevoegen? Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan stuur ik een nieuwe afstandsbediening op. 

Reputatie 7
Badge +19

Et is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg @Bianca34. Komt per briefpost

Ik heb sinds vandaag een nieuwe SMART TV, de LG43UP770006LB. Bij het volgen van het stappenplan om de afstandsbediening van kpn te koppelen, krijg ik de volgende melding: 

“ Er zijn helaas geen codes gevonden voor het opgegeven modelnummer.” 

Betekent dit dat er geen koppelingsmogelijkheid bestaat en dat ik moet blijven werken met 2 afstandsbedieningen?

Hoi @Nellieke . Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. Als je na het lezen van het startbericht nog steeds vragen hebt, stel ze hier gerust. 

Reputatie 7

Ik heb sinds vandaag een nieuwe SMART TV, de LG43UP770006LB. Bij het volgen van het stappenplan om de afstandsbediening van kpn te koppelen, krijg ik de volgende melding: 

“ Er zijn helaas geen codes gevonden voor het opgegeven modelnummer.” 

Betekent dit dat er geen koppelingsmogelijkheid bestaat en dat ik moet blijven werken met 2 afstandsbedieningen?

Staat jouw merk televisie er niet bij?
Ga dan naar de stappen voor een ander merk TV.

Hallo zou graag een nieuwe afstandsbediening willen daar de mijne niets meer doet 

ik heb het type D3 bvb dank

(...) 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy en samengevoegd met het afstandsbediening topic

heb afstandsbediening voor inter actieve tv type wat in de bediening staat D3 graag zo spoedig mogelijk

Afz G J vanHees

Reputatie 7
Badge +18

heb afstandsbediening voor inter actieve tv type wat in de bediening staat D3 graag zo spoedig mogelijk

Afz G J vanHees

Hi @Godfried01, van harte welkom op ons forum. 

In het startbericht bovenin dit topic vind je veel tips om je te helpen met jouw afstandsbediening. Lukt dat niet en werkt ‘ie echt niet meer? Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID.

LS, gisterenavond reageerde de tv ontvanger niet neer op de afstandsbediening. Van alles geprobeerd: tv ontvanger gereset, nieuwe software geladen op tv ontvanger, afstandsbediening opnieuw proberen te koppelen... zonder resultaat. Welke opties zijn er nog meer?

Gr Harry

Reputatie 7
Badge +20

LS, gisterenavond reageerde de tv ontvanger niet neer op de afstandsbediening. Van alles geprobeerd: tv ontvanger gereset, nieuwe software geladen op tv ontvanger, afstandsbediening opnieuw proberen te koppelen... zonder resultaat. Welke opties zijn er nog meer?

Hoi @Hpef. Welkom op het KPN Forum. Ik lees dat je al op verschillende manieren hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen. Ik verwacht dat een nieuwe afstandsbediening dit probleem uiteindelijk gaat verhelpen. Je kan daarom het beste een nieuwe afstandsbediening aanvragen

Dank voor de tip. Bestelling gedaan. Hopelijk werkt t dan weer

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor de tip. Bestelling gedaan. Hopelijk werkt t dan weer

Daar ga ik wel vanuit. Als dat niet het geval is horen we dat graag van je!

Mijn afstandsbediening reageert vaker niet dan wel.

graag uw oplossing

Admin: samengevoegd met het centrale afstandsbediening topic

Reputatie 7
Badge +10

Heb je al nieuwe batterijen geprobeerd?Welke ontvanger heb je?En staat hij wel vrij in het zicht van de afstandsbediening?

Reputatie 4
Badge +4

wat heb je zelf al geprobeerd? 

Als je de AB vlak voor de ontvanger houdt, doet ie het dan wel? 

Batterijen al vervangen?

Batterijen vervangen, vrij in het zicht. Opnieuw opgestart, eigenlijk alles al. Kan ie ook gewoon kapot zijn?

Vlak voor de ontvanger houden zorgt voor hetzelfde probleem

Reputatie 7
Badge +10

Ja,Dat kan natuurlijk.Maar welke ontvanger heb je?

Reputatie 7
Badge +10

heb je een digitenne ontvanger?

Reputatie 7
Badge +18

Hi @CharlotteM, we hebben je reacties samengevoegd met dit algemene topic over problemen met de afstandsbediening. Bovenin het startbericht staan ook nog een aantal tips. Als het allemaal geen verschil maakt, bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID. En als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reputatie 7
Badge +10

Hallo alexandra,

Volgens mij had @CharlotteM het geplaatst in digitenne,Dus waarschijnlijk heb je het verkeerd verplaatst:wink:Maar ik zag het ook pas laat hoor,Echt duidelijk was het niet:thinking:

Reageer