Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6773 reacties
  • 734631 keer bekeken

Toon eerste bericht

6773 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo alexandra,

Volgens mij had @CharlotteM het geplaatst in digitenne,Dus waarschijnlijk heb je het verkeerd verplaatst:wink:Maar ik zag het ook pas laat hoor,Echt duidelijk was het niet:thinking:

Scherp van je, thanks :) Goed om even in het achterhoofd te houden. @CharlotteM laat je weten of je er hiermee uit gekomen bent? 

Dank voor alle reacties. Helaas heb ik bovenstaande allemaal al geprobeerd. 
@ Alexandra, hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +10

Dank voor alle reacties. Helaas heb ik bovenstaande allemaal al geprobeerd. 
@ Alexandra, hoe nu verder?

Hallo @CharlotteM,

Gaat het om digitenne of interactieve tv?

In het geval van itv,vraag dan hier (gratis) een nieuwe aan.

in het geval van digitenne,vul je profiel aan en alexandra zal een nieuwe toesturen.

Sorry dat ik niet duidelijk was, het gaat om interactieve tv, ik probeer n nieuwe aan te vragen maar de website geeft steeds n foutmelding

Reputatie 7
Badge +10

Hmm,Heb je misschien een motorola ontvanger?Of een arcadyan/arris?

Arris 

Reputatie 7
Badge +10

Oh,raar dat het niet werkt.

Maar vul dan je profiel aan en dan zal @alexandra alsnog een afstandsbediening opsturen!

Ik heb m’n profiel aangevuld. 

Reputatie 7
Badge +10

Top!

Dan even afwachten:wink:

Reputatie 7
Badge +17

@CharlotteM Jammer dat het online niet lukte, fijn dat Martijn je zo te hulp geschoten is :) Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. Je ontvangt ‘m binnen enkele werkdagen via de post thuis.

Reputatie 4
Badge +3

De aan- en uitknop van mijn afstandsbediening werkt niet meer. 

Als ik een nieuw afstandsbediening aanvraag via de online tool zitten hier dan kosten aan verbonden?

Dat zie ik niet vermeld staan in de tool.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @slingshot,

Nee,dat is gratis.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @slingshot,

Nee,dat is gratis.

Dank je wel, besteld.

Ik ben sinds kort weer abonnee bij KPN. Afstandsbediening is gekoppeld, maar de aan/uit knop werkt niet, ook niet bij de 2e tv. Beide zijn Samsung. Is er wellicht nog een truukje hiervoor?

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Rdint

Als de aan/uit knop niet werkt, is de afstandsbediening misschien niet goed gekoppeld. Op de webpagina Afstandsbediening afstellen en of koppelen kan je het stappenplan vinden om jouw afstandsbediening opnieuw in te stellen. Doorloop desnoods dit stappenplan een paar keer. 

Reputatie 7
Badge +15

Ik ben sinds kort weer abonnee bij KPN. Afstandsbediening is gekoppeld, maar de aan/uit knop werkt niet, ook niet bij de 2e tv. Beide zijn Samsung. Is er wellicht nog een truukje hiervoor?

Zie hier, hoe je dit moet doen. 

P.S. dit heeft niets met defecte AB te maken.

Je had beter een nieuwe eigen topic kunnen maken. 

Kan ik de afstandsbediening ook instellen zodanig dat hij het geluid regelt van de HDMI uitgang? Ik heb mijn ARRIS box aangesloten op een HDMI monitor zonder afstandsbediening, maar wel met audio. Het geluid staat nu op 100% al druk ik op de harder/zachter toetsen

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @EugeneS, ik weet het niet 100% zeker, maar ik ben bang dat dat niet mogelijk is. Als de monitor geen eigen afstandsbediening heeft ga ik er vanuit dat deze geen ontvanger heeft om te kunnen reageren op de signalen van de afstandsbediening. 

@EugeneS  Er zit in een monitor geen volume regeling, en in de Arris TV box ook niet, er zal dus iets tussen moeten om het geluid te kunnen regelen.

Normaal gaat dit via de geluidskaart in de computer.

Ik probeer al een paar dagen een afstandsbediening te bestellen maar ik krijg steeds een foutmelding. 

Onze huidige afstandsbediening doet het niet meer. 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +26

Hallo @Amy Huffels ,

Tijd voor een nieuwe afstandsbediening! 

Check de vetgedrukte tekst als je de foutmelding krijgt. 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! 

De tool werkt niet in de “oude” versie van Edge. (wel in de nieuwe Edge Chromium).

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

Heb je jouw Internet- en TV-abonnement al gekoppeld aan jouw KPN ID? Als dit niet het geval is, krijg je een foutcode te zien.

Hoe koppel je jouw producten aan jouw KPN ID? 

• Ga dan bovenin naar ‘Producten’.
  • Vervolgens ‘producten toevoegen’. 

Laat je even weten of het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening is gelukt? 

Tenzij je een Arris 5202 hebt, dan wil dat niet. In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? 

Nee het lukt alsnog niet. 

Ik heb meerdere internetbrowsers geprobeerd en de foutmelding blijft. 

Reputatie 7
Badge +26

OK @Amy Huffels ,

Het snelste is dan om te bellen met 0800-0402. 

Heeft het geen haast?

In dat geval kan een moderator een nieuwe voor je aanvragen. Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? En geef hier een seintje als je het via een moderator wil laten lopen. 

Ik heb wat gegevens ingevuld. Kunnen jullie hem opsturen via moderator? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Amy Huffels. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic en een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. :blush:

Reageer