Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

  • 15 November 2012
  • 6777 reacties
  • 735196 keer bekeken


Toon eerste bericht

6777 reacties

Reputatie 1
Badge

Beste medewerker van kpn ik wil een nieuwe afstandsbediening aanvragen maar dat lukt niet online niet en via bellen ook niet. Mijn afstandsbediening is vandaag stuk gegaan heb alle stappen na gelopen en ik krijg hem niet aan de praat daarom wou ik een nieuwe aanvragen hoop dat jullie me kunnen helpen.

 

Vriendelijke groet Chantal Meerman

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ChantyMeerman. Wat vervelen dat het niet lukt om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen. Ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd.:blush:

Hallo, wij hebben een nieuwe smarttv LG met KPN (volle pakket) Probleem is dat onze afstandsbediening van Telfort moeilijk reageert op de tv functies. Om over te schakelen naar youtube of netflix moeten we de andere afstandsbediening van de LG tv gebruiken want de Telfort afst. bediening reageert daar niet op.

Weet iemand welk soort afstandsbediening wij het best kunnen aanschaffen ? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Johbaars, welkom! Heb je het idee dat jouw afstandsbediening z'n beste tijd gehad heeft? Via de link in het startbericht hierboven kan je een nieuwe aanvragen. Gebruik jij YouTube en Netflix op de Smart TV? Of maak je gebruik van de apps op de ontvanger (kanaal 200 en 201)? Als je het via de Smart TV doet, kan je wellicht beter een universele afstandsbediening aanschaffen. Met de KPN afstandsbediening kan je voornamelijk apparatuur aan- en uitzetten en het volume regelen.

Bij youtube of netflix gebruik ik de zwarte afst bediening die ik bij de LG tv heb ontvangen, de witte kpn reageert daar niet op. Mooi zou zijn een afst bed. die op allebei reageert. In ieder geval tks voor je antwoord

Reputatie 7
Badge +13

Hi @Johbaars! Als je het hebt over Youtube en Netflix via de smart tv zelf, die kan je inderdaad niet bedienen met onze afstandsbediening. Wel kan je via Apps op tv ook op onze tv-ontvanger Youtube en Netflix kijken. Dat kan gewoon met onze afstandsbediening. 

Met onze afstandsbediening kan je, na het instellen, bepaalde functies van de tv bedienen. Zoals de tv aan of uit zetten. Ook kan je het volume bedienen en de bron veranderen. Maar de smart tv functies bedienen kan helaas niet. 

Erg vervelend dat ik niet de eerste met dit probleem ben.. sinds een week lid van kpn met 2 kastjes. De monteur had alles goed aangesloten zowel boven als beneden, wil ik net boven op bed voor het eerst tv kijken.. werkt alleen de volume knoppen en aan/uit. Opnieuw koppelen werkt ook niet, de ab blijft blauw/groen knipperen. Kastje uit en aan gezet en dit probleem blijft. Fijne eerste kennismaking dit... is de ab stuk, de ontvanger of hoe dit op te lossen? Mvg Danny

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt 

@Danny. O Ik heb je vraag naar het centrale topic verplaatst. In het start bericht kun je lezen hoe je een nieuwe AB kunt aanvragen mocht die van jou stuk zijn. 

Erwin bedankt voor je reactie. Inmiddels geholpen en na wat werk doet hij het weer. Groetjes Danny

Helaas is mijn afstandsbediening kapot. Er branden geen lampjes meer. De afstandsbediening wordt enorm warm onder de OK knop. 

Zou graag een nieuwe ontvangen maar via de chat, bellen en sms link lukt het niet om een nieuwe te verkrijgen. De website geeft de melding onbekende fout opgetreden 

Reputatie 7
Badge +17

Helaas is mijn afstandsbediening kapot. Er branden geen lampjes meer. De afstandsbediening wordt enorm warm onder de OK knop. 

Zou graag een nieuwe ontvangen maar via de chat, bellen en sms link lukt het niet om een nieuwe te verkrijgen. De website geeft de melding onbekende fout opgetreden 

Ik heb een nieuwe afstandsbediening voor je aangevraagd. 😊 Je ontvangt van ons een sms ter bevestiging.

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen, maar zowel via MijnKPN, Telefonisch en via de Chat lukt dit niet. Het betreft een zwart-witte afstandsbediening van de VIP5202 ontvanger.

Verder lijkt MijnKPN ook niet helemaal te werken, want als ik inlog krijg ik te zien dat ik geen producten/facturen heb terwijl dit toch zeker wel het geval is. Kan hier ook naar gekeken worden of moet ik hiervoor telefonisch contact opnemen?
Alvast bedankt.


Met vriendelijke groet,
Erwin

Reputatie 7
Badge +29

Hoi @ErdeBr, welkom! Je bent hier op de goede plek, want deze specifieke afstandsbediening is ook niet via de servicetool aan te vragen. Dus dit ga ik voor je regelen, Erwin. Wil je daarvoor dan nog even je forumprofiel invullen? Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan pak ik het op. 

 

Wat betreft je MIjnKPN die de boel niet goed weergeeft. Daarvoor raad ik je in eerste instantie aan om je producten eens te ontkoppelen, en dan opnieuw te koppelen. Vaak lost dit het op. 

Hoi @ErdeBr, welkom! Je bent hier op de goede plek, want deze specifieke afstandsbediening is ook niet via de servicetool aan te vragen. Dus dit ga ik voor je regelen, Erwin. Wil je daarvoor dan nog even je forumprofiel invullen? Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan pak ik het op. 

 

Wat betreft je MIjnKPN die de boel niet goed weergeeft. Daarvoor raad ik je in eerste instantie aan om je producten eens te ontkoppelen, en dan opnieuw te koppelen. Vaak lost dit het op. 

Bedankt voor je vlotte reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld en het is nu gelukt om mijn producten te koppelen via MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +29

Dank, @ErdeBr, nieuwe afstandsbediening is onderweg :) 

Badge

Ik wil graag 2 nieuwe afstandsbediening bestellen want ze zijn allebei kapot en op de site lukt het niet om te bestellen en als je belt kom je weer op de site

Admin: Verplaatst naar algemene topic over de afstandsbediening

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Markje84, welkom op ons forum! We hebben je reactie verplaatst naar dit verzameltopic. Welke type TV ontvanger heb je precies? 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik er meteen even voor je achteraan.

Badge

Ik heb de nieuwe Arris met 4k en deze afstandsbediening en graag 2 want we hebben er 2 

 

Reputatie 7
Badge +19

Zijn allebei je afstandsbedieningen stuk? Wat werkt er precies niet?
Had je de stappen op www.kpn.com/afstandsbediening al doorlopen?

Badge

Ja heb de stappen gedaan 

Soms doen ze het en dan niet.deze zijn al heel oud hebben nog nooit nieuwe gevraagd en doe alle stappen als kpn dat vraagd

Reputatie 7
Badge +17

Dan gaan we ze vervangen @Markje84, als jij jouw profiel invult en het even laat weten? Dan ga ik nieuwe opsturen. 

Beste KPN,

Helaas is 1 van de 2 afstandsbedieningen (deels) kapot gegaan. Een deel van de knoppen doet het niet meer, waaronder de menu knop. Hierdoor kunnen we nog wel tv kijken (aanzetten en gids werken wel) maar dan moeten we de tweede afstandsbediening gebruiken om bij de opnames etc. te komen. Dat is niet handig wat we hebben 1 digitale ontvanger beneden en 1 op zolder staan.

 

Op het oog is er geen beschadiging maar links werkt niet goed en rechts wel. Nieuwe batterijen etc. helpt helaas niet.

 

 

Kunt u ons helpen met dit probleem? Moeten we een nieuwe afstandsbediening krijgen of is er een andere oplossing?

 

Met vriendelijke groeten,

Familie Koster

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Familie Koster, lastig dat een van je twee afstandsbediening niet goed meer werkt. Je kunt proberen om de stappen bovenin het topic te volgen, maar ik weet niet zeker of dat nog gaat helpen. Zo niet: Bestel dan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool, door in te loggen met je KPN ID. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Hallo!!

Enige tijd geleden de nieuwe VIP5202 binnen gekregen die met de oude afstandsbediening werkte. Helaas is dit oudje overleden en kom ik telefonisch niet verder in het bestellen van de afstandsbediening die hoort bij deze nieuwe ontvanger. Graag zou ik via deze weg de afstandsbediening willen bestellen.

Reputatie 7
Badge +15

Goedemorgen @Kevala

en kom ik telefonisch niet verder in het bestellen van de afstandsbediening die hoort bij deze nieuwe ontvanger.

Kun je aangeven waar je precies vastloopt als je telefonisch een afstandsbediening probeert te bestellen?

Reageer