Sticky

Interactieve tv afstandsbediening kapot

• 15 November 2012
  • 6781 reacties
  • 736209 keer bekeken

Toon eerste bericht

6781 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo Kevin Scholte en Toine Linders. Geen Tim of Marcia, maar ik. 🙂

Beiden hartelijk welkom hier op het Forum. Natuurlijk ga ik jullie helpen aan een nieuwe afstandsbediening. Ik heb jullie beiden een nieuw exemplaar toegestuurd. Hij zal snel bij je op de mat vallen.

@Kevin: jij geeft er twee nodig te hebben. Ik kan er maar één per keer versturen. Geef je me een seintje als je de eerste binnen hebt? Dan stuur ik je daarna de tweede.
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Kevin Scholte en @Toine Linders, hebben jullie de nieuwe afstandsbediening binnen? En Kevin, heb je @Bart_ een nieuwe privébericht gestuurd voor jou 2e afstandsbediening te vervangen? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Dag Toine en Kevin. Ik was even benieuwd naar de stand van zaken. Hebben jullie de nieuwe afstandsbedieningen inmiddels binnen? @Kevin: wil je dat ik je nog een exemplaar toestuur?
Reputatie 7
Badge +22
Ha iedereen, volgens mijn laatste gegevens werkt de code AB2017 niet meer. Of AB2018 werkt, weet ik niet. Wellicht was dit een tijdelijke actie en komt er geen nieuwe code. Mocht je afstandsbediening stuk zijn, laat hier even een berichtje achter en we helpen je graag verder.
@Marcia_, je zult het niet geloven, maar de kortingscode AB2017 doet het nog steeds:

Reputatie 7
Badge +30
Wauw! Goed om te weten dat ze het gefixt hebben. Fijn de code gebruiken dus 😉. Bij een tweede defecte afstandsbediening, kunnen wij dan een handje helpen.
Reputatie 7
Badge +22
Wauw! Goed om te weten dat ze het gefixt hebben. Fijn de code gebruiken dus 😉. Bij een tweede defecte afstandsbediening, kunnen wij dan een handje helpen.Ik heb geen nieuwe nodig, dit was gewoon een test. En ik kan er geen 1 bestellen, omdat ik 4K ontvangers heb. En dat zijn Bluetooth afstandsbedieningen @Marcia_ 😉
Afstand bediening wil niet meer aan en uitschakelen. Batterijen vernieuwd maar probleem blijft.
Na vaak aan en uit knop blijven proberen wil de TV aan of uit gaan
Type afstand bediening D3
Reputatie 7
Badge +14
Dan hoop ik dat ze u ook snel een nieuwe afstandsbediening kunnen toesturen, want dit is ook niet handig @Roos JenA.
Reputatie 7
Badge +10
Afstand bediening wil niet meer aan en uitschakelen. Batterijen vernieuwd maar probleem blijft.
Na vaak aan en uit knop blijven proberen wil de TV aan of uit gaan
Type afstand bediening D3

Je kunt hier https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=0 zelf een nieuwe bestellen. Gebruik als kortingscode AB2017 om de prijs op € 0 te zetten.
Reputatie 7
Badge +22
Wauw! Goed om te weten dat ze het gefixt hebben. Fijn de code gebruiken dus 😉. Bij een tweede defecte afstandsbediening, kunnen wij dan een handje helpen.@Marcia_, ze zijn alleen vergeten om de Bluetooth afstandsbedieningen van de 4K ontvangers erbij te zetten. Want die zijn niet te bestellen via de webshop van KPN.
Beste @Kevin Scholte en @Toine Linders, hebben jullie de nieuwe afstandsbediening binnen? En Kevin, heb je @Bart_ een nieuwe privébericht gestuurd voor jou 2e afstandsbediening te vervangen? :)

ja ik heb de nieuwe binnen gekregen, en heb zojuist Bart een bericht gestuurd voor de 2e afstandsbediening.

ondertussen wel nog stiekem de site met de code AB2017 geprobeerd maar dit werkt bij mij niet.

Groet,

Kevin
Reputatie 7
Badge +30
@Roos JenA, welkom! Er is een nieuwe afstandsbediening naar je onderweg!

@Dennis ik denk eigenlijk dat dat een bewuste keuze is. De 4K ontvangers zijn er natuurlijk nog niet zo lang. Ik kaart het in ieder geval eens intern aan.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Kevin. De tweede afstandsbediening is naar je onderweg!
Reputatie 3
Badge +1
Ook hier begint één AB kuren te vertonen. Net via de Site besteld en de Code AB2017 werkte bij mij gewoon.
Ik druk een seconde of 5 op de 'menu knop', Rode lampje gaat inderdaad twee knipperen en in het beeld van de tv verschijnt menu instellingen maar geen schermpje waar ik een code kan invoeren. Tja, hoe nu verder, waar kan ik die code 13 (LG) nu invoeren????
Reputatie 7
@bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
Er zit helemaal geen schermpje op de afstandsbediening en er is op de Arris, Arcadyan en Motorola ook geen scherm voor.
➡️ Nadat het rode ledje 2 x heeft geknipperd typ je de 2-cijferige snelcode (13 dus) in op de cijfertoetsen van de afst.bed. Daar komt geen 'scherm(pje)' aan te pas ;)
Na het intoetsen van de snelcode gaat de rode led continu branden. Houdt dan nu de aan/uit knop voor de tv (links boven) ingedrukt tot dat de tv uitgaat. (dit kan tot enkele minuten duren)
bedankt, PeterG, hij doet het, ik was te ongeduldig en liet de aan/uit knop weer te vroeg los zodat die naar zender 13 ging.
De kortingscode AB2017 werkt niet.
Reputatie 7
De kortingscode AB2017 werkt niet.Je kunt een gratis vervangende afst.bed. vragen via 0800-0402 of daarvoor even wachten op een KPN moderator hier.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Gerona. Als je nog niet geholpen bent aan een nieuwe afstandsbediening, dan stuur ik je er met alle liefde eentje op. Wil je dat?
Mijn afstandsbediening werkt niet meer helemaal naar behoren. Zowel het bedienen van het volume als de menu knop functioneren niet meer. Het vervangen van de batterijen lost dit probleem niet op. Het geluid loopt nu via de radio mbv handbediening en terugkijken of netflixen ed is er niet meer bij.
Reputatie 7
Badge +10
Je kunt via deze pagina https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=0 een nieuwe bestellen. Vul bij de kortingscode AB2017 in, dan wordt de prijs 0 euro.
Reputatie 7
Badge +25
Welkom @Ernhem, is het gelukt met de uitleg van Jos? Anders ga ik graag voor je aan de slag. Ik hoor het graag. 🙂
Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. We kunnen niet als knoppen meer gebruiken
Reputatie 7
Badge +22
Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. We kunnen niet als knoppen meer gebruikenBeste @Dasoti, Je kunt via deze pagina https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/132209/afstandsbediening-voor-interactieve-tv/?pageCount=2&pos=0 een nieuwe bestellen. Vul bij de kortingscode AB2017 in, dan wordt de prijs 0 euro.

Reageer