Beantwoord

Interactieve TV: beeld valt weg bij 70% updaten

  • 17 January 2022
  • 42 reacties
  • 866 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

Ik moest inloggen,Heb even met google ingelogd en het werkt nu:wink:

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben er even met een collega ingedoken en ergens verstopt zagen wij dat de tv inactief was. Deze hebben wij weer geatd. Wil je proberen of de ontvanger nu wel doorloopt?

@Bart_Z , wat is deze afkorting? geatd

Zal het vanavond even proberen. Dank alvast allen voor de hulp.

 

Geatd

Reputatie 7
Badge +20

@Bart_Z, wat is deze afkorting? geatd

Mijn toetsenbord loopt af en toe vast. Dat moet geactiveerd zijn! :sweat_smile:

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben benieuwd.

Nee valt nog steeds weg bij 70%... :sob:

een hele wilde gok maar OK,Probeer dit eens:

Druk Herstel+Reset op de v10 in tot power uitgaat.

Anders misschien nog een oude tv ergens in huis om te testen?

Zowel de modem al eens gereset als ook een ander (PC) scherm geprobeerd..

 

Scartkabel volgt nog. 

Zowel de modem al eens gereset als ook een ander (PC) scherm geprobeerd..

 

Scartkabel volgt nog. 

Ook herstel+reset tot power uitgaat I.p.v Alleen reset tot power rood word?

Hoe zie je dat precies voor je? 

 

Met een punaise de resetknop indrukken en tegelijk de herstelknop?

 

Heb hem gereset dat ik de router opnieuw moest instellen (naam en wachtwoord). Kan je hem nog 'verder’ resetten?

Hoe zie je dat precies voor je? 

 

Met een punaise de resetknop indrukken en tegelijk de herstelknop?

Precies.

 

Heb hem gereset dat ik de router opnieuw moest instellen (naam en wachtwoord). Kan je hem nog 'verder’ resetten?

Dan gaat hij opnieuw software installeren en dan weet je zeker dat je de juiste hebt.

Zojuist gedaan.

 

Decoder geeft nu na 20% (opstarten) foutcode F301. 
Stappenplan op de website gevolgd maar dat helpt niets. Foutcode F301 blijft staan. 


Dus wel een verandering, maar of het een vooruitgang is?  

Reputatie 7
Badge +20

Ik durf het ook niet te zeggen. Wel een foutmelding nu dus. Hij blijft niet meer hangen. In ieder geval ben ik er ook nog even weer mee bezig geweest. En morgen tussen 1300-1700 komt er een monteur om er verder naar te kijken. Hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. Komt het niet uit? Wil je dan 0800-0402 bellen om de afspraak te verzetten?

Probleem is verholpen!

Monteur heeft alle kabels vervangen en de contactdoor in de muur (was nog een oude 4-polige) vervangen en iets met een telefoonkabel die kon storen weggehaald. Ook HDMI kabel vervangen (ik heb thuis meerdere maar dit waren allen goedkope/verouderde kabels). Eén van deze zaken is het euvel geweest.

 

Heb dus weer TV, ben benieuwd of ik de afgelopen weken iets heb gemist. Vanavond weer lekker voor de buis The Voice kijken!

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Nice! Fijn dat de monteur het verholpen heeft. Daar ben ik blij om. Hij heeft veel gedaan en een daarvan heeft er voor gezorgd dat het nu werkt. :)

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten. 

Eh, @Bryan S. 

The voice of Holland???