Beantwoord

Itv-app casten met verbinding stopt na enkele seconden

  • 20 July 2022
  • 8 reacties
  • 146 keer bekeken

met verbinding en dan een programma terugzien, stopt app na enkele seconden en geeft melding "speelt af in”

icon

Beste antwoord door PeterG 24 July 2022, 15:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Emilekkkk en welkom hier :)

Ervaar je dit probleem alleen tijdens het terugkijken van een programma via de gids of ook tijdens het kijken van 'live' tv of opgenomen programma's? En heb je de mogelijkheid om eens via een ander apparaat te casten? Gewoon om te kijken of je dan tegen hetzelfde probleem aanloopt. 

Dit probleem zou opgelost zijn. Zie

 

Beste Jan,

Het gebeurt zowel thuis als op de camping en zowel op  mijn toestel als die van mijn vrouw. Bij terugkijken wil die het programma downloaden, maar stopt na enkele seconden. Andere apps (youtube) worden wel gecast en afgespeeld.

Ik hoor graag wat het probleem is 

M.vr.gr. 

Emile Koekkoek 

 

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel voor de toevoeging @PeterG, deze is even langs mij heen gegaan!

 

@Emilekkkk, schijnbaar een probleem dat bekend is en @TV Apps Team geeft aan dat dit probleem inmiddels is verholpen. Wanneer heb je voor het laatst proberen te casten?

Beste Jan,

Heb het thuis weer geprobeerd en daar werkt het weer.

Volgend weekend kan ik op de camping weer proberen. 

Wordt vervolgd.

M.vr.gr. 

Emile

Reputatie 7
Badge +12

Beste Jan,

Heb het thuis weer geprobeerd en daar werkt het weer.

Volgend weekend kan ik op de camping weer proberen. 

Wordt vervolgd.

M.vr.gr. 

Emile

Super! Ik ga er vanuit dat het ook op de camping weer gaat werken zoals je dat zou mogen verwachten @Emilekkkk :)

Mocht je volgende weekend onverhoopt toch tegen problemen aanlopen, laat het dan vooral even weten!

Beste Jan,

Gisteravond op de camping ook weer geprobeerd en daar werkt het ook weer!!!!!

 

M.vr.gr.

Emilekkkk

Reputatie 7
Badge +12

Beste Jan,

Gisteravond op de camping ook weer geprobeerd en daar werkt het ook weer!!!!!

 

M.vr.gr.

Emilekkkk

Super om te lezen en bedankt ook voor het laten weten @Emilekkkk :)
Voor nu nog een mooie tijd op de camping toegewenst en mocht je ons nog een keertje nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag!