Beantwoord

Kan ik BBC First terugkijken bij KPN?

  • 5 November 2021
  • 10 reacties
  • 490 keer bekeken

Ik ben gister overgestapt van Ziggo naar KPN. Bij Ziggo kon ik altijd BBC First terugkijken. Hoe kan ik BBC First terugkijken via de KPN app? 
vr gr E

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door wjb 5 November 2021, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7

KPN heeft geen rechten verworven om BBC Fiirst terug te kunnen kijken via de app.

Puur een centenkwestie.

Inderdaad. Het kijken van opnamen en terugkijken via de gids kan van die zender helaas (ik heb er ook last van i.d. slaapkamer) alleen via de decoder.

Terugkijken van BBC First of bekijken van de opname is helemaal niet meer mogelijk.

@HoMerus 

Via de ontvanger (Arris en Arcadyan) kun je gewoon terugkijken en opnames kijken van BBC First.

Het kan niet via de app (smart-tv, smartphone, tablet) en de website (tv.kpn.com).

Vorige week kon ik terugkijken bij BBC First.

Nu opeens niet meer.

Het is toch niet zo dat jullie elke keer dan weer wel en dan weer geen rechten hebben?

Ik heb even voor je gekeken, @Alex Hamoen .

Kennelijk was er storing mee tussen zondag ochtend 29 januari 03:00 uur en maandag ochtend 30 januari 05:05. Daar is niets terug te kijken.

Verder geven ze ook niet alles vrij om terug te kijken. Gaten zullen er derhalve altijd zijn. Zoals kennelijk Vienna Blood en Grantchester. Vaak is daarvan wel de eerste uitzending terug te kijken, maar niet die verderop in de week van dezelfde aflevering.

Hallo @PeterG ,

Wat fijn dat dit forum bestaat en ik hier lees dat het aan een storing ligt.. telefonisch was er niks bekend.

Heb je enig idee of die programma's van zondagavond nog vrijgegeven worden? Of er een andere oplossing is? Ik wil inderdaad graag een serie terugkijken waar alleen de eerste aflevering altijd van terug te kijken is, en die valt op zondagavond. 

 

Ik zou je niet kunnen zeggen of dat hersteld kan worden. Meestal niet.

Waarom neem je het niet op? Of heb je geen “opnemen” in je pakket?

Helaas kun je van afgelopen zondag niet meer opnemen natuurlijk.

Wordt die aflevering niet noch herhaald deze week? Ook zal zit daar dan mogelijk geen terugkijken op kun je 'm mogelijk kijken tijdens uitzending. (?)

Bij BBC First wordt alles tot in den treuren vele maken herhaald. Even opletten dus wanneer dit zeizien van bedoelde series weer langs komt.

En inderdaad, via (serie) opnemen werkt 't terugkijken beter (zekerder) dan via terugkijken zelf. Dat was nooit een probleem op BBC First, maar de laatste tijd hapert het hier en daar wat. 

Niet opgenomen omdat het niet eerder nodig is geweest. Der herhalingen van deze aflevering zijn al geweest en kan ik dus ook niet meer opnemen en niet terug kijken (en niet live kunnen kijken want midden in de nacht😂).

Ik weet dat inderdaad alles vaak herhaald wordt, maar dit zijn toevallig nieuwe seizoenen van de series. Dan zijn de herhalingen nog wat schaarser.

Het is natuurlijk relatief en niet het einde van de wereld, maar kijk weinig tv kijkt dus wordt zo een duur tv abonnement. Toch maar eens over alternatieven nadenken misschien.

Wel bedankt voor jullie hulp heren!