Beantwoord

Kan ik via 233 gratis Formule 1 kijken?

  • 27 November 2021
  • 20 reacties
  • 837 keer bekeken

Reputatie 2

hallo, ik heb al meer dan een jaar abonnement bij KPN, internet en tv , en heb een extra pakket van ziggo erbij voor oa de F1 ,

nu lees ik dat er mensen zijn die dus gewoon gratis via 233 naar de F1 kijken , wat is hier van waar ? ik betaal gewoon 15 euro extra .

 groet Bertus 

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 November 2021, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bertus67,

Dat is niet waar, ik heb het Ziggo Sportpakket ook. Ik heb 50% korting, ik had vorige week het Ziggo Sportpakket uitgezet, en daarna weer aangezet. Dus ik betaal niet € 14,99 per maand maar € 7,49 per maand. 😉

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Bertus67 

Zender 233 is Ziggo Sport Select HD.

Bij KPN zit die zender in het aanvullende Ziggo-sport-totaal-pakket van 14,99 per maand. 

Niemand bij KPN kan die zender gratis via kanaal 233 bekijken. 

 

Mogelijk heb je iemand gesproken die klant is bij Ziggo? 

Ziggo-klanten kunnen nog tot 1-1-2022 gratis naar de Formule 1 kijken via een sportkanaal bij Ziggo. 

Maar dat feestje is binnenkort vast ook afgelopen. 

De rechten van de Formule 1 zitten volgend jaar bij een andere eigenaar.

Over het Formule 1 seizoen 2022 is nu nog niets bekend, bij KPN niet en ook bij Ziggo niet.  

Voor 233 e.v. betaalt iedereen 14,99 per maand. Niemand kijkt dat gratis.

Alleen bij Ziggo (de provider) is F1 nog in het basispakket maar dat is over 2 races ook afgelopen.

Volgend jaar moet iedereen (extra) betalen voor Formule 1.

nu lees ik

Waar lees je dat? Heel graag een link.

Reputatie 2

bedankt voor de informatie allemaal, ik zag het voorbij komen in een F1 groep op Facebook,en diegene bleef volhouden dat hij KPN heeft en gratis de F1 kijkt op 233…… ik confronteer hem gisteren met wat jullie mij hier melden,dat het niet kan ……. vervolgens is het stil van zijn kant .

ik laat het hierbij …. ik hoop dat we volgend seizoen weer gewoon de F1 kunnen bekijken … ik kijk dus nu met een aanvullend pakket van ziggo….. 

Volgens mij werd Zandvoort wel gratis doorgegeven bij KPN en meerdere providers, totale ziggo pakket werd toen vrij doorgegeven. misschien werd dat bedoeld

Hallo @Bertus67 , ik kijk nog steeds gratis F1 via de kabel van Ziggo waar ik al 3 jaar geen abo meer heb.

 

 

Hallo @Bertus67 , ik kijk nog steeds gratis F1 via de kabel van Ziggo waar ik al 3 jaar geen abo meer heb.

 

 

@JanD . Dat heb ik sinds voorjaar 2016 kunnen doen. Tot afgelopen maart de kabel hier geheel werd afgesloten.

Hallo @Bertus67 , ik kijk nog steeds gratis F1 via de kabel van Ziggo waar ik al 3 jaar geen abo meer heb.

Ja, dat kunnen heel veel mensen die Ziggo hadden. Ziggo Sport (kanaal 14) is FTA op de kabel en als Ziggo de kabel niet afgesloten heeft, kun je dat blijven kijken. Coax in de muur en TV (of los Ziggo decodertje - ik heb nog 2 Nexts uit de testperiode en die voldoen keurig) en je kan het kijken. Ik kan het ook nog…

Hallo @CreativeS , wat leuk, ik heb ook getest, ik ben in april 2018 naar de Ziggo-dag in Leeuwarden geweest en toen werd de komst van de Next aangekondigd en een paar weken later hadden we een testexemplaar in huis.

Het voordeel van de NextBox t.o.v. de KPN-decoder vind ik dat de Next ook draadloos werkt.

Nu heb ik niets meer van Ziggo in huis, moest allemaal teruggestuurd worden na einde abo.

 

 

Ja, ik had 4 in huis @JanD . 2 (1 met oranje en 1 met grijs Ziggo logo voorop) behorende bij het abonnement en 2 van de test. Ik heb nooit een mail gehad over het terugsturen van die 2 testexemplaren, wel van diverse modems en dus die 2 Next boxen behorende bij het beëindigde abonnement. Ik ben zelf in Leeuwarden geweest met introductie van de Horizon met de clientbox en later de Mediabox XL. Nog een keer op de IBC geweest met UPC. Enfin… draadloos... leuk, maar er moest alsnog een coaxkabel aanwezig zijn voor volledige functionaliteit. De coaxkabel heb ik voor KPN maar vervangen voor een UTP-kabel en totaal geen behoefte meer om terug te gaan naar Ziggo :grinning:

Reputatie 7
Badge +20

bedankt voor de informatie allemaal, ik zag het voorbij komen in een F1 groep op Facebook,en diegene bleef volhouden dat hij KPN heeft en gratis de F1 kijkt op 233…… ik confronteer hem gisteren met wat jullie mij hier melden,dat het niet kan ……. vervolgens is het stil van zijn kant .

ik laat het hierbij …. ik hoop dat we volgend seizoen weer gewoon de F1 kunnen bekijken … ik kijk dus nu met een aanvullend pakket van ziggo….. 

 

Ja, er zit helaas heel erg veel nepnieuws op Facebook.

Reputatie 1

Kanaal 233 zit normaal in het Ziggo sport pakket. Maar Kpn biedt, zoals de laatste F1 gratis aan, aan zijn klanten. Alleen als je niet via de betaalzender gaat kan je gern 233 ontvangen. Gratis zegt Kpn, maar 233 bestaat dan dus helemaal niet. Ik heb nu een F1 in sept. gemist en deze laatste F1. Kpn belooft van alles maar zonder te betalen krijg je geen 233.  En Kpn blijft maar volhouden dat dit wel zo is. Gewoon 100% oplichterij. Maar je kan Kpn voor alles uitmaken, het is gewoon een dood paard waar je aan trekt, je hoort ze niet, je ziet ze niet, alleen wel betalen voor al deze bedriegerij en 1001 storingen !

Reputatie 6
Badge +7

Iemand van oplichterij beschuldigen kan je duur te staan komen mocht die iemand dat niet zo aardig vinden dus pas een beetje op daarmee.

Reputatie 7

Kanaal 233 zit normaal in het Ziggo sport pakket. Maar Kpn biedt, zoals de laatste F1 gratis aan, aan zijn klanten. Alleen als je niet via de betaalzender gaat kan je gern 233 ontvangen. Gratis zegt Kpn, maar 233 bestaat dan dus helemaal niet. Ik heb nu een F1 in sept. gemist en deze laatste F1. Kpn belooft van alles maar zonder te betalen krijg je geen 233.  En Kpn blijft maar volhouden dat dit wel zo is. Gewoon 100% oplichterij.

Toch hebben heel heel heel veel abonnees van KPN (ik ook) de laatste formule 1 wedstrijd gratis en voor niets op kanaal 233 kunnen kijken.

Reputatie 7
Badge +20

Kanaal 233 zit normaal in het Ziggo sport pakket. Maar Kpn biedt, zoals de laatste F1 gratis aan, aan zijn klanten. Alleen als je niet via de betaalzender gaat kan je gern 233 ontvangen. Gratis zegt Kpn, maar 233 bestaat dan dus helemaal niet. Ik heb nu een F1 in sept. gemist en deze laatste F1. Kpn belooft van alles maar zonder te betalen krijg je geen 233.  En Kpn blijft maar volhouden dat dit wel zo is. Gewoon 100% oplichterij. Maar je kan Kpn voor alles uitmaken, het is gewoon een dood paard waar je aan trekt, je hoort ze niet, je ziet ze niet, alleen wel betalen voor al deze bedriegerij en 1001 storingen !

 

Ik snap jouw reactie niet.

Het was gewoon op kanaal 233 en ook de andere Ziggo Sport kanalen stonden voor alle abonnees open.

Hij kan natuurlijk wel bij jou verborgen staan.

Dat kan je bij instellingen controleren.

Nu zijn ze alleen beschikbaar voor abonnees.

 

En inderdaad, wees voorzichtig met beschuldigingen zoals bedriegerij.

Reputatie 1

Iemand van oplichterij beschuldigen kan je duur te staan komen mocht die iemand dat niet zo aardig vinden dus pas een beetje op daarmee.

Hoe wil je het dan noemen ? Volksverlakkerij ? Misleiding ? Kpn beloofd, trekt daardoor klanten aan en maakt dan haar beloftes niet waar  gewoon oplichterij.

En Kpn heeft mij daarvoor in sept. al excuses aangeboden en kosten vergoed dus heeft erkend fout te zitten. Maar probleem wordt toch niet opgelost zoals nu bij laatste F1 bleek. Ik vind dat oplichterij en laat Kpn maar komen, vechten we het voor de rechter uit.

 

Reputatie 6
Badge +6

Iemand van oplichterij beschuldigen kan je duur te staan komen mocht die iemand dat niet zo aardig vinden dus pas een beetje op daarmee.

Hoe wil je het dan noemen ? Volksverlakkerij ? Misleiding ? Kpn beloofd, trekt daardoor klanten aan en maakt dan haar beloftes niet waar  gewoon oplichterij.

En Kpn heeft mij daarvoor in sept. al excuses aangeboden en kosten vergoed dus heeft erkend fout te zitten. Maar probleem wordt toch niet opgelost zoals nu bij laatste F1 bleek. Ik vind dat oplichterij en laat Kpn maar komen, vechten we het voor de rechter uit.

 

Volgens mij heb je geen idee wat oplichting inhoudt @fokker . Open anders dit linkje eens, hopelijk heb je daar in de toekomst wat aan: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Oplichting

Reputatie 7

Iemand van oplichterij beschuldigen kan je duur te staan komen mocht die iemand dat niet zo aardig vinden dus pas een beetje op daarmee.

Hoe wil je het dan noemen ? Volksverlakkerij ? Misleiding ? Kpn beloofd, trekt daardoor klanten aan en maakt dan haar beloftes niet waar  gewoon oplichterij.

Maar nogmaals, de laatste formule 1 wedstrijd was voor abonnees van KPN gewoon gratis en voor niets te kijken op kanaal 233.

Reputatie 1

laten we deze discussie maar sluiten, jij hebt kennelijk kanaal 233 wel en ik, met heel veel anderen  zie internet  niet, ra ra hoe kan dat. Ik heb splinternieuwe smart tv en nieuw interactief Kpn abonnement maar geen 233 en  Kpn doet er niets aan  dat is tegenwoordige service, wat een bagger.

 

Reputatie 7

laten we deze discussie maar sluiten, jij hebt kennelijk kanaal 233 wel en ik, met heel veel anderen  zie internet  niet, ra ra hoe kan dat. Ik heb splinternieuwe smart tv en nieuw interactief Kpn abonnement maar geen 233 en  Kpn doet er niets aan  dat is tegenwoordige service, wat een bagger.

Ik heb kanaal 233 ook niet op mijn TV ontvanger maar in de paar dagen rond de laatste formule 1 uitzending had ik kanaal 233 dus wel, net als alle andere KPN TV abonnees.