Beantwoord

Kan nog geen ITV zien op Smart TV, wel op Telefoon en tablet. Kom over naar KPN.

  • 28 June 2022
  • 12 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo ik kan niet inloggen op de tv om te kijken  wel op me telefoon maar niet met ziggo internet  ik ga over naar kpn 

 

Om gebruik te kunnen maken van deze app, dient je smart tv verbonden te zijn met je vaste KPN internetverbinding 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 30 June 2022, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

En wat is uw vraag nu? Want volgens mij weet u al wat de oorzaak van uw probleem is:

Om gebruik te kunnen maken van deze app, dient je smart tv verbonden te zijn met je vaste KPN internetverbinding 

De app op de smarttv werkt alleen op een KPN verbinding. Niet op een Ziggo verbinding. 

De vraag is nu !  waarom wel op mobile internet kan kijken  en niet in huis  internet  is internet   toch

Reputatie 7
Badge +24

De vraag is nu !  waarom wel op mobile internet kan kijken  en niet in huis  internet  is internet   toch

De app op de smarttv checkt of u verbonden bent met uw thuisnetwerk. Is dat niet het geval, dan weigert hij te werken. Zo simpel is dat.

En op mij telefoon heb ik provider Vodafone en kan wel op mobiel kijken 

Reputatie 7
Badge +24

En op mij telefoon heb ik provider Vodafone en kan wel op mobiel kijken 

Ja, dat klopt. Dat hoort ook zo.

De app op de smarttv werkt alleen op een KPN verbinding. Dus niet bij een Ziggo verbinding.

De app op de mobiel werkt wel op Vodafone verbinding. Dat hoort zo.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Plaaggeest, de itv gegevens krijg je enkele dagen eerder dan jouw abonnement volledig geactiveerd is. Met die gegevens kun je dan alvast inloggen op de itv app voor telefoon en tablet. De smart tv app werkt zoals @Nick83 al aangeeft enkel via een vaste KPN internetverbinding. Zolang jouw internetaansluiting niet actief is en het abonnement dus niet is ingegaan kun je deze niet gebruiken. 

Weer typisch de halsstarrigheid van kpn. 
in het buitenland kun je wel via een laptop kijken maar niet via een smart tv app. Waarom doet Kpn daar toch zo moeilijk over? Neem een voorbeeld van andere providers over die doen daar niet moeilijk over.

ik overweeg om maar te bedanken voor die arrogante Kpn 

Reputatie 7

Weer typisch de halsstarrigheid van kpn. 
in het buitenland kun je wel via een laptop kijken maar niet via een smart tv app. Waarom doet Kpn daar toch zo moeilijk over?

Omdat KPN wil/moet voorkomen dat er teveel "contractsharing" plaats zal vinden.

Als de smart-TV app buitenshuis ook zou werken en van goede kwaliteit zou zijn, dan bestaat de kans dat vrienden/kennissen/familie het TV abonnement gaan delen en dat betekent minder TV abonnementen.

 

Neem een voorbeeld van andere providers over die doen daar niet moeilijk over.

Welke provider doet daar dan niet zo moeilijk over?

CanalDigitaal doet daar niet moeilijk over. 
Trouwens, de familie kan toch ook via de laptop inloggen?

En hoe heet de app ook alweer? TV app?

Dan moet je je er toch mee op tv kunnen kijken?

Reputatie 7

Trouwens, de familie kan toch ook via de laptop inloggen?

Dan moet je je er toch mee op tv kunnen kijken?

Klopt, maar het gebruiksgemak ligt daarbij toch nog een stuk lager en daarmee de drempel om dat structureel te doen een stuk hoger.

 

CanalDigitaal doet daar niet moeilijk over.

CanalDigitaal kan ook eigenlijk niet anders want die hebben geen abonnees die via hun Internet afnemen.

Ook bij Ziggo zie je dat de Ziggo GO app voor smart-TV's alleen vanaf het thuisnetwerk te gebruiken is een niet buitenshuis.

Onzin antwoorden. 

Reputatie 7

Onzin antwoorden. 

Je hoeft me niet te geloven maar toch zit het wel zo in elkaar.