Vraag

Kan op smarttv app niet terugkijken vanaf het punt waar ik gebleven was

  • 29 June 2022
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds vandaag overgestapt van ziggo naar kpn. We gebruiken de app op onze smart tv om tv te kijken. Omdat we niet veel televisie kijken en als we dat wel doen, meestal terugkijken, hebben we niet voor €5 extra het opnemen pakket erbij genomen. We kijken namelijk toch terug binnen een week en de reclames vinden we niet erg (dus dat we niet kunnen doorspoelen maakt niet veel uit). 

 

Nu was ik halverwege een programma. Kinderen komen thuis, tv gaat tijdelijk op een andere zender en ik wil nu graag verder kijken waar ik gebleven was. Blijkbaar kan dat niet!! Bij Ziggo was dit wel gewoon mogelijk. Immers, er hoeft verder niks te worden opgenomen, enkel en alleen onthouden waar ik ben gebleven om verder te kijken.

 

Ik vind dit toch wel een beetje bizar. Wanneer komt deze functie wel, want om nou voor die 20 afleveringen per jaar €5 te betalen vind ik wel echt te gortig.
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Jildouvdb en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt! Ook met de app moet het in principe mogelijk zijn om het programma daar verder te kijken waar je eerder was gestopt. Doet dit probleem zich voor bij alle zenders & programma's? Kun je anders eens een willekeurig programma testen van NPO 1 en kijken of dit wel werkt? Verder zou je nog kunnen kijken of de software van de smart tv helemaal up to date is!

Ook op npo1 geldt hetzelfde, wanneer ik het programma stop en ik wil weer verder terugkijken begint die van voor af aan.

 

ik heb een Samsung frame uit 2021 waarbij de laatste software is bijgewerkt. Dus dat kan het probleem ook niet zijn.

Reputatie 7
Badge +12

Heb je de app al een keertje verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd, dat wil soms wel eens helpen!
Verder ben ik ook nog benieuwd naar het type & merk tv die je gebruikt.