Beantwoord

Klantnummer Ziggo Sport

  • 20 July 2019
  • 5 reacties
  • 808 keer bekeken

Hallo. Ik heb een nieuwe gsm en wil m'n Ziggo Go weer activeren. Maar weet m'n gegevens niet meer en wil dus nieuw inlog en wachtwoord aanvragen. Nu vragen ze om een klantnummer tussen de 5 en 8 cijfers.
Hoe kom ik hierachter?
Mvg, Matthieu.
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 July 2019, 13:07

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
@Matthieu H , op deze website van ZIGGO kan je kijken of je je klantnummer terug kan vinden. Hier worden een aantal mogelijkheden gegeven om je klantnummer terug te vinden.

Veel succes.
@Matthieu H , op deze website van ZIGGO kan je kijken of je je klantnummer terug kan vinden. Hier worden een aantal mogelijkheden gegeven om je klantnummer terug te vinden.

Veel succes.


Ook dat lukte niet. KPN gebeld en zij gaf mij de tip de KPN app te installeren. Hahaha, het zal de leeftijd zijn.
ZiggoGo is de Ziggo versie van online tv kijken. Daarvoor moet je dus klant bij Ziggo zijn voor je televisie thuis.

Via KPN kijk je Ziggo Sport inderdaad via de KPN ITV-app of website.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Matthieu H, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Je kan, indien je Ziggo Sport Totaal afneemt bij KPN, wel gebruik maken van Ziggo Sport Totaal GO**. Je dient je wel te registreren en daarna in te loggen met KPN, en dan met je abonnementsnummer en pincode. Deze gegevens vind je in je MijnKPN omgeving, net als je klantnummer. In dit topic kan je er nog meer informatie over nalezen.

** Wanneer je een televisieabonnement op Ziggo Sport Totaal bij KPN, XS4all of Telfort hebt, zal er na de eerste inlog gevraagd worden een Ziggo Sport Totaal Go account aan te maken. Met dit account kan hierna worden ingelogd als Ziggo Sport Totaal Go gebruiker.

Maar je kan uiteraard ook de KPN iTV app gebruiken, en daarmee ook switchen naar andere zenders! Veel plezier ermee 😉
Goeie, Susan!! 👌🏼

Reageer