Kom maar op met de door jullie gewenste zenderwijzigingen in 2022

  • 9 January 2022
  • 108 reacties
  • 4458 keer bekeken


Toon eerste bericht

108 reacties

Ik blijf er bij dat het radioaanbod Nederlandse zenders nodig uitbreiding behoeft. Ten opzichte van het huidige DAB aanbod valt het vies tegen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik blijf er bij dat het radioaanbod Nederlandse zenders nodig uitbreiding behoeft. Ten opzichte van het huidige DAB aanbod valt het vies tegen.

 

Klopt, ik mis KINK.

Die zou ik er graag bij willen hebben.

 

Maar iemand moet een nieuwe verlanglijst maken voor juli 2023 (wijzigingen vinden 1 juli plaats) en bijhouden en zorgen dat hij regelmatig boven staat.

Wie gaat dat doen? (ik niet, ik hou alleen HD op 1 bij).

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Maar iemand moet een nieuwe verlanglijst maken voor juli 2023 (wijzigingen vinden 1 juli plaats) en bijhouden en zorgen dat hij regelmatig boven staat.

Wie gaat dat doen? (ik niet, ik hou alleen HD op 1 bij).

At your services : 

 

Reputatie 1

Tv 5 monde is voor vele cultuur liefhebbers een fantastische zender. Vele films worden NEDERLANDS ondertiteld. Dus de keuze voor matig/ geen Frans spreken een breed aan bod.

Reputatie 7
Badge +20

Tv 5 monde is voor vele cultuur liefhebbers een fantastische zender. Vele films worden NEDERLANDS ondertiteld. Dus de keuze voor matig/ geen Frans spreken een breed aan bod.

 

Zie boven, dit is de topic van 2022.

Boven vind je de nieuwe topic voor 2023, daar kan je beter deze reactie zetten. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Verder hebben álle providers met ESPN (van Disney Corp.) hetzelfde contract. Ze mogen zelfs alle 4 kanalen in de basis plaatsen en er zijn ook enkele providers die dat doen.

Waarom doet KPN dit niet? Zijn we ook van het gezeur af waarom Ajax - Feyenoord niet op ESPN 1 te zien is, nee dan is het ESPN 2. En daar moet je weer een abonnement op nemen. 

Reputatie 7
Badge +20

Verder hebben álle providers met ESPN (van Disney Corp.) hetzelfde contract. Ze mogen zelfs alle 4 kanalen in de basis plaatsen en er zijn ook enkele providers die dat doen.

Waarom doet KPN dit niet? Zijn we ook van het gezeur af waarom Ajax - Feyenoord niet op ESPN 1 te zien is, nee dan is het ESPN 2. En daar moet je weer een abonnement op nemen. 

 

Ik ben bang dat het abonnementsgeld dan omhoog gaat.

En er zijn ook heel erg veel voetbalhaters die dan meteen in actie komen.

Reputatie 7

Verder hebben álle providers met ESPN (van Disney Corp.) hetzelfde contract. Ze mogen zelfs alle 4 kanalen in de basis plaatsen en er zijn ook enkele providers die dat doen.

Waarom doet KPN dit niet? Zijn we ook van het gezeur af waarom Ajax - Feyenoord niet op ESPN 1 te zien is, nee dan is het ESPN 2. En daar moet je weer een abonnement op nemen. 

Wie gaat dat betalen? Dan neemt toch niemand meer een ESPN abonnement. Nee, wat mij betreft gaat ook ESPN 1 uit het basispakket en gaan alleen de ESPN abonnees voor voetbal betalen. De prijs van het basisabonnement kan dan verlaagd worden met de €2,50 voetbaltax die er een paar jaar geleden opgezet is.

Reageer