Beantwoord

KPN interactieve TV kan pagina niet laden

  • 22 October 2019
  • 26 reacties
  • 1517 keer bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe Samsung Frame tv direct aangesloten op mijn experia box.

Met de gedownloade KPN iTV app wil ik tv kijken zodat ik niet de KPN setop box nodig heb.

Na aanmelden met abbonnement nummer en pin code werkt dit prima maar slecht voor een dag.

de volgende dag krijg ik een melding: ‘ kan de pagina niet laden….’ en moet ik de app volledig verwijderen en opnieuw downloaden en aanmelden.

Dit is hoogst vervelend en zou graag een oplossing horen.

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 January 2020, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Badge +19

Ik ben bang dat de app nog wat kinderziektes heeft. Ook de beeldkwaliteit zou veel minder zijn dacht ik ergens gelezen te hebben.  Als ik jou was zou ik de ontvanger nog maar in de buurt houden.

dat zou wel heel jammer zijn. heb juist deze tv gekozen om van de ontvanger af te zijn. Van tevoren heb ik met KPN contact gehad om e.e.a. te checken. Van eventuele kinderziektes heb ik toen niks vernomen.

het is trouwens heen hele vreemde foutmelding, zie foto.

 

Reputatie 5
Badge +4

@jelleuijtDe beeldkwaliteit is duidelijk minder, ik kijk weer met het Arris kastje ipv de app.
Voor even snel het Journaal zien is het OK maar ook dan ….

Reputatie 7
Badge +30

Ha@jelleuijt, welkom! Leuk dat je je vraag hier stelt! Wat een gave televisie is dat, dit kende ik helemaal niet! Het gaat om de Smart tv app, die je gebruikt i.c.m. een Samsung Smart tv? Je tv heeft wel een constante verbinding met de wifi? Ervaar je bij het gebruik van andere apps deze problemen ook? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Hoi Marcia, bedankt voor je reactie. 

De TV heb ik direct met kabel op de Experiabox V10A aangesloten.

Andere apps zoals NPOstart of NLZiet werken vlekkeloos.

bovenstaande probleem heb ik nu dagelijks en alleen na herinstallatie van de app kan ik weer tv kijken via de iTV app van KPN. 

ik heb mijn forum profiel aangepast

Reputatie 7
Badge +30

Dank! Ik ga je gegevens doorsturen naar de technische collega's die hierover gaan en zal je in dit topic op de hoogte houden. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb nog geen reactie van mijn collega's gehad, dus ben er opnieuw voor je achteraan gegaan. Wordt vervolgd!

Bedankt voor de moeite.

Ik heb inmiddels uitgevonden dat als ik mijn tv volledig uit zet en opnieuw opstart, de KPN iTV wel weer werkt. Dus of app opnieuw installeren of TV re-starten.

Beide opties zijn niet optimaal en dragen niet bij tot een positieve ervaring met de KPN app

 

Reputatie 7
Badge +30

Nee, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar niet bepaald op zit te wachten!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jelleuijt ik heb nog geen reactie van mijn collega mogen ontvangen. Loop jij nog steeds tegen bovenstaand probleem aan? Dan ga ik er nog eens achteraan. 

ja, ik heb dit probleem nog steeds en begint ook erger te worden.

nu niet alleen eens per dag maar soms ook meerdere keren per dag.

dit maakt het kijken via de app er niet prettiger op

Reputatie 7
Badge +30

Nee, dat snap ik.. Ik ga er nog eens achteraan!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels bevestiging dat we dit aan het uitzoeken zijn! Als ik meer bericht erover krijg, dan laat ik dat natuurlijk hier weten. Hou er rekening mee dat dit niet binnen een paar dagen, maar eerder weken zal zijn. Weet dat we er in ieder geval mee bezig zijn!

ik heb inmiddels weer mijn KPN ontvanger geïnstalleerd. Nu werkt het weer naar behoren. Wel jammer dat ik nu weer met twee afstandsbedieningen moet werken.

Ook jammer dat deze app gepromoot wordt terwijl ie nog niet stabiel is voor thuis gebruik.

Reputatie 7
Badge +30

Voor nu even de beste oplossing! kan je de afstandsbediening niet koppelen aan je televisie? Dan kan je in ieder geval je volume bedienen met de KPN afstandsbediening :-). In principe hoort de app gewoon te werken, maar er zijn inderdaad nog wat problemen in sommige gevallen. Daarom alleen goed dat je dat hier laat weten, dan kunnen we eraan werken.

Ik gebruik nu de AB van de TV. volume en zender wissel gaat daar prima mee.
voor overige functies pak ik de kpn AB er weer bij

 

Is er al een oplossing voor dit probleem? Ik ervaar het helaas ook bijna dagelijks meermaals per avond. Het ontstaat plotseling, geen peil op te trekken. Zit je midden in een programma en dan krijg je opeens die melding. Zeer irritant kan ik wel zeggen!

ik hoor graag! 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Evelien2020, welkom! Ik ga er weer eens achteraan. Heb jij ook een Frame? Of een ander merk/type tv? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan geef ik dit intern ook door. 

Dankjewel, nee ik heb een QE65Q90RAL. 

Ik heb mijn gegevens aangevuld. Ik zal nog even kijken naar mijn klantnummer.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Prima zo hoor! Ik heb je gegevens doorgezet en houd jullie op de hoogte. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jelleuijt en @Evelien2020 , bedankt voor jullie geduld! Ik heb nog niets weer vernomen en ga er opnieuw voor jullie achteraan. Voordat ik dat doe, wil ik even checken hoe het ervoor staat met de apparaten? Werkt de Smart tv app inmiddels naar behoren of is er niets veranderd?

Goedemiddag Marcia,

 

De foutmelding komt nog wel, maar nu minder regelmatig, in beeld. Het probleem is er nog wel.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het minder wordt! Ik geef in ieder geval door dat je er wel nog steeds hinder van ondervindt. Wordt vervolgd!

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @jelleuijt en @Evelien2020, het heeft even geduurd, maar hier ben ik weer. Het is een poosje getest, maar we merken geen problemen met dit type tv i.c.m. de SmartTV app. De vraag is dan ook: heeft jullie tv de meest recente update? Je kunt dit controleren door via Instellingen>Ondersteuning> Software-update>Nu bijwerken. We zijn erg benieuwd of je nieuwe software aangeboden krijgt en of het daarna opgelost is.

Dankjewel voor het antwoord. Zodra ik de mogelijkheid zie zal ik de tv updaten.