Beantwoord

KPN interactieve tv ontvanger loopt steeds vast en geeft melding lokaal geheugen defect.

  • 7 January 2022
  • 30 reacties
  • 455 keer bekeken

KPN interactieve tv ontvanger loopt steeds vast en geeft mding lokaal geheugen defect.  Klantenservice heeft al meerdere malen chat verbroken terwijl probleem niet verholpen en gesprek nog niet afgerond. Telefonisch werd ik steeds doorverbonden naar andere afdeling waar ik in de wacht blijf. Kortom de klantenservice laat te wensen over....Hoe mijn probleem nu op te lossen zodat ik weer probleemloos Netflix en tv  etc kan kijken?

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2022, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Resetten, terug naar fabrieksinstellingen, frisse start etc heeft probleem niet opgelost. 

Reputatie 5
Badge +6

Wat nog geprobeert kan worden is het TV kastje 15 minuten helemaal stroomloos te maken zodat de cache van het kastje helemaal leeg loopt. En daarna weer op de stroom te zetten zodat hij opnieuw ingeladen word.

Dank voor je reactie Dragons.  Ook dat heb ik al meerdere malen geprobeerd maar helaas probleem niet opgelost. Dat voortdurend vastlopen tijdens tv of serie kijken is super irritant! @Kpn Mag ik de beloofde nieuwe tv ontvangers aub z.s.m. ontvangen?

Hoi @B ten V ,

welke ontvanger heb je?

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @B ten V welkom op het forum! Ik kwam mij berichtje tegen en ik vroeg mij af op je nog verder bent gekomen met de klantenservice. Welk type ontvanger heb je momenteel in gebruik? Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even met je meekijken!

Hoi Remco,

 

Ik ben niet verder gekomen met klantenservice. 

Mijn profiel is gevuld, als het goed is kun je mij contacten.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Remco,

 

Ik ben niet verder gekomen met klantenservice. 

Mijn profiel is gevuld, als het goed is kun je mij contacten.

 

Volgens mij ging er dan even wat mis want ik zie nog niets in je profiel staan. Kun je nog even kijken. Het gaat dan voornamelijk even over de adresgegevens en type ontvanger. Dan kan ik die even uitmeten. 

Reputatie 7
Badge +13

Ik zie nog geen gegevens in het profiel staan. Ik hoop dan dat het is opgelost. Mocht je nog hulp nodig hebben post dan gerust nog even een bericht.

Geen idee waarom jij mijn gegevens niet ziet maar mijn probleem is niet opgelost. Om die reden ga ik overstappen andere aanbieder. 

Geen idee waarom jij mijn gegevens niet ziet maar mijn probleem is niet opgelost. Om die reden ga ik overstappen andere aanbieder. 

Heb je wel op opslaan gedrukt?

Reputatie 7

Geen idee waarom jij mijn gegevens niet ziet maar mijn probleem is niet opgelost. Om die reden ga ik overstappen andere aanbieder. 

Overstappen omdat een TV ontvanger defect is is mijns inziens wel erg overdreven en wellicht niet goed doordacht.

Als jij jouw forumprofiel (klik) ingevuld hebt dan kan/zal @Remco_ zeer zeker actie ondernemen om het probleem te verhelpen.

Mocht dat nou echt niet lukken kun je remco een privebericht sturen met je geboortedatum,klantnr,adres en laatste 3 cijfers van je bankreknr.

Reputatie 7
Badge +13

@B ten V Ik zou het echt heel jammer vinden als je ons hier om zou verlaten. Ik heb even willekeurig wat andere profielen gecontroleerd en ik heb zelf niet het idee dat ik problemen heb met het inzien van gegevens. Het zou inderdaad een kwestie van opslaan kunnen zijn. Maar de tip van Martijn is uitstekend, als je mij een privébericht stuurt met jouw postcode, huisnummer en de naam en geboortedatum van de contracthouder dan loop ik dit met alle plezier voor je na.

Hoe stuur ik een privébericht 

Hoe stuur ik een privébericht 

 Klik hierop: remco een privebericht sturen 

Reputatie 7
Badge +13

@B ten V Ik heb je privébericht ontvangen en beantwoord Bianca. Bedankt voor de assistentie Martijn! 

Bedankt voor de assistentie Martijn! 

Graag gedaan!:thumbsup:

Dank allen!

Helaas blijft het voor KPN teveel moeite om mij als trouwe klant te voorzien van goed werkende apparatuur. Gezien de abonnement prijzen lijkt me dat een basis voorziening die ik als betalende klant mag verwachten. 

@Remco_ weer een vertrekkende klant door slechte service! Een opmerking als "ik het het doorgezet en hou het in de gaten " is geen klantenservice!

Helaas blijft het voor KPN teveel moeite om mij als trouwe klant te voorzien van goed werkende apparatuur. Gezien de abonnement prijzen lijkt me dat een basis voorziening die ik als betalende klant mag verwachten. 

@Remco_ weer een vertrekkende klant door slechte service! Een opmerking als "ik het het doorgezet en hou het in de gaten " is geen klantenservice!

 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemorgen, dat zou ik echt jammer vinden en het spijt me oprecht. Het neemt helaas wat meer tijd in beslag omdat de betreffende collega die ik heb gevraagd vrij was. Het probleem waar ik tegen aanloop is dat beide ontvangers kuren vertonen die ik op een afstand niet bevestigd krijg waardoor ik zelf niet de optie krijg om deze om te ruilen. Dat neemt dan tijd in beslag maar dat betekent zeker niet dat we het uit het oog zijn verloren. Ik hoop dat je me nog even de tijd wil geven om dit voor je in orde te maken maar als je een andere afweging maakt dan respecteer ik dat uiteraard ook.

@Remco_ "het in de gaten houden" kost je wel belachelijk veel tijd vind je niet? Wat een slechte klantenservice! @Kpn jullie moeten je echt schamen. 

Reputatie 7
Badge +13

@B ten V Goedemorgen! Dit bericht overvalt me een beetje omdat ik uit onze privéberichten over en weer opmaakte dat je over ging stappen naar een andere aanbieder en dat respecteerde ik. Excuses dat ik dit dan verkeerd interpreteerde. Je blijft dus bij KPN? Dan zal ik het logistieke proces weer opstarten!

Mooi excuus Remco! In privé berichten vraag je mij je een kans te geven het op te lossen. Niet in actie komen en terugleggen bij de klant is typerend voor KPN. Zou inderdaad een reden tot overstap kunnen zijn. Slechter dan kpn kan eigenlijk niet 

Reputatie 7
Badge +13

Dat heb ik inderdaad aangeven omdat ik afging op de opmerking dat je over zou stappen. Dat was even verwarrend vrees ik. Ik pak hem weer op!