KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Reputatie 7
Badge +10

*knip

Tja dan is het niet moeilijk om rond te bazuinen dat er een snellere versie komt, als je eerst iedereen met een super trage versie opzadelt.

Tjsa….dan schieten ze zichzelf in de voet nu de media er ‘bovenop’ zit, lijkt mij ;-) 
Ik wacht het af en zie het vanzelf wel. 

Reputatie 7

Hier draaien ze allebei ook nog op  8.0.109_2. Software opnieuw installeren brengt gewoon weer de oude terug.

Maar versie 8.0.109_2 is toch ook de nieuwste versie op de 5202.

Ik heb sinds deze ochtend een arris vip5202 icm Hussel 200mb en 4k tv zenders. Ik vind het beeld slecht op mijn ‘glas’ zenders. Voetbal is schokkerig. Pas als ik de instelling op 1080i ipv automatisch zet is het ok. Vanmorgen heeft hij nieuwe software gedownload maar ik heb nog steeds het oude menu. Hoe kan dat dan?

Reputatie 7

Vanmorgen heeft hij nieuwe software gedownload maar ik heb nog steeds het oude menu. Hoe kan dat dan?

Welke versie van de software staat dan op jouw 5202?

Er staat 7.7.90_1 op nu

 

Overigens heb ik zojuist de originele meegeleverde HDMI kabel aangesloten. had ik gelezen in een ander topic dat het zou helpen en ik moet bekennen dat het beeld idd beter is nu. Het schokkerige lijkt er uit.

Reputatie 7

Heb jij (in het verleden) een Motorola VIP1853 (gehad)?

Zo ja, zorg er dan voor dat die administratief uit jouw abonnement verwijderd wordt want die zou de update dan wel eens kunnen blokkeren.

Reputatie 1

Helaas KPN jullie slaan nu de plank finaal mis. 

Ben al jaren klant bij jullie en heb menige veranderingen meegemaakt. De meesten waren een verbetering. Natuurlijk eerst de kinderziektes er uit moeten halen. 

Maar dat je nu een softwareprobleem zo kunt laten escaleren en de klant in de kou laat staan heb ik geen woorden voor. 

Wat ik voor het abonnement betaal staat niet in verhouding met wat ik er voor terug krijg. 

Zo iets simpels als tv kijken is nu een ergernis.  Zelfs na de allernieuwste update van afgelopen 24 uur.

Ik hoop toch dat jullie ons als klant tegemoet komen. En dan niet met zo'n irritant mailtje met feestdagen voordelen(zo als vorig jaar waar je werkelijk niets mee kon). 

Sorry KPN maar als de loden leeuw er voor zoiets is als wat jullie nu laten zien hadden jullie hem dubbel en dwars verdiend. 

"de nieuwste software zal het probleem van spontaan opstarten en het trage reageren oplossen" :thinking::triumph:

Reputatie 2

Ik heb de Arris VIP en inderdaad na de update ook irritant traag. Hopelijk wordt het snel verholpen. Zo niet dan overweeg ik een overstap naar een andere provider.

Velen wachten al maaanden (waaronder ik) op een sneller menu en met name een snellere gids. Ik snap dat je het irritant vindt, maar wees blij dat het bij jou nu pas is ontstaan.

Ik weet niet waar je uit opmaakt dat het pas nu is ontstaan. Ik heb er ook al een paar maanden last van. 

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb de Arris VIP en inderdaad na de update ook irritant traag. Hopelijk wordt het snel verholpen. Zo niet dan overweeg ik een overstap naar een andere provider.

Velen wachten al maaanden (waaronder ik) op een sneller menu en met name een snellere gids. Ik snap dat je het irritant vindt, maar wees blij dat het bij jou nu pas is ontstaan.

Ik weet niet waar je uit opmaakt dat het pas nu is ontstaan. Ik heb er ook al een paar maanden last van. 

Je hebt het over de update, niet over het nieuwe menu en gids. Dat laatste bedoel je dus.

Reputatie 2

Ik heb de Arris VIP en inderdaad na de update ook irritant traag. Hopelijk wordt het snel verholpen. Zo niet dan overweeg ik een overstap naar een andere provider.

Velen wachten al maaanden (waaronder ik) op een sneller menu en met name een snellere gids. Ik snap dat je het irritant vindt, maar wees blij dat het bij jou nu pas is ontstaan.

Ik weet niet waar je uit opmaakt dat het pas nu is ontstaan. Ik heb er ook al een paar maanden last van. 

Je hebt het over de update, niet over het nieuwe menu en gids. Dat laatste bedoel je dus.

Ah, ja dat bedoel ik idd 😊

Badge +12

Hier draaien ze allebei ook nog op  8.0.109_2. Software opnieuw installeren brengt gewoon weer de oude terug.

Maar versie 8.0.109_2 is toch ook de nieuwste versie op de 5202.

:sweat_smile: oeps...ik dacht dat de update van 2/3 december voor alle ontvangers was (dus ook 5202).

Ik ben sinds kort gemigreerd van Telfort na KPN. Sindsdien werkt alles super traag en met heel vaak een foutmelding. Ik heb de ontvanger al diverse keren gereset. Dat helpt wel even , maar daarna krijg je de ellende weer terug.

Al met al een slechte ervaring. Wat kan hieraan gedaan worden? ik lees dat er heel veel mensen last van hebben en dat een oplossing alleen mogelijk is als je weer een duurder abonnement neemt? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Juist

Ik erger me ook het menu is erg omslachtig geworden en ik mis ook het beeld in beeld

dit moet je zelf weer aanzetten

Badge

ik vind het vervelend dah het menu zo tering traag is wanneer komt hier een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +17

@doefke74 Goed dat je geprobeert hebt de software opnieuw te installeren. Kun je het serienummer van de ontvanger(s) toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zie inderdaad een Motorola geregistreerd staan:speak_no_evil: . Slim opgemerkt, wjb! 

Reputatie 6
Badge +4

Ik weet niet wat ze gedaan hebben bij KPN maar mijn tv gids doet er nu 10..JAWEL TIEN SECONDEN..over om te openen en jawel ook weer 10 seconden om te sluiten.

Ik ga dus weer een klacht indienen want dit is gewoon van de zotte.

@doefke74 Goed dat je geprobeert hebt de software opnieuw te installeren. Kun je het serienummer van de ontvanger(s) toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zie inderdaad een Motorola geregistreerd staan:speak_no_evil: . Slim opgemerkt, wjb! 

Serienummer is toegevoegd aan het profiel

Ik probeer al enige tijd de update te krijgen op mijn VIP5202 ontvangers, nog steeds zonder resultaat. 

Welke versie draaien jouw 5202's dan?

 

Ik draai versie 7.7.90_1. En als ík opnieuw installeer komt deze versie weer terug. 

Badge +12

Ik probeer al enige tijd de update te krijgen op mijn VIP5202 ontvangers, nog steeds zonder resultaat. 

Welke versie draaien jouw 5202's dan?

 

Ik draai versie 7.7.90_1. En als ík opnieuw installeer komt deze versie weer terug. 

verwijderd 

@doefke74 Goed dat je geprobeert hebt de software opnieuw te installeren. Kun je het serienummer van de ontvanger(s) toevoegen aan je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zie inderdaad een Motorola geregistreerd staan:speak_no_evil: . Slim opgemerkt, wjb! 

Lisa, dat zou bij mij ook wel eens het probleem kunnen zijn waarom mijn VIP5202’s op de oude versie blijven staan. Wil je dat nakijken?

Ook hier hoop trage ellende en regelmatig vasthangende Stb. Arris VIP 2952 met 8.0.110_1901. 
Zojuist weer een vastloper. Alweer nadat ik een programma had teruggekeken, overschakelde naar liveTV en toen direct de gids opende. Duurde heel lang. Paar keer gids aan en uit knoppen gedrukt. En toen hing ie vast. Kon de stekker er weer uit…

 

Reputatie 6
Badge +3

Ook hier hoop trage ellende en regelmatig vasthangende Stb. Arris VIP 2952 met 8.0.110_1901. 
Zojuist weer een vastloper. Alweer nadat ik een programma had teruggekeken, overschakelde naar liveTV en toen direct de gids opende. Duurde heel lang. Paar keer gids aan en uit knoppen gedrukt. En toen hing ie vast. Kon de stekker er weer uit…

 

Dan werkt de update dus niet waar hij voor was bedoeld, namelijk vastlopende en herstartende kastjes. @KPN

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben zeer benieuwd wat de moderators hierover kunnen en mogen zeggen.

 

Blijkbaar niet al teveel.

Mag ik hieruit mijn conclusie trekken dat de woordvoerder voor haar beurt gesproken heeft en de moderators het natuurlijk niet kunnen maken hun eigen woordvoerder publiekelijk te corrigeren? Als de update er echt zat aan te komen hadden de moderators dat zeker geweten, net als alle voorgaande updates die hier ook altijd vooraf werden aangekondigd. Dus dan kun je de discussie en vragen hierover op je eigen forum maar beter negeren…. ;-) 

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben zeer benieuwd wat de moderators hierover kunnen en mogen zeggen.

 

Blijkbaar niet al teveel.

Mag ik hieruit mijn conclusie trekken dat de woordvoerder voor haar beurt gesproken heeft en de moderators het natuurlijk niet kunnen maken hun eigen woordvoerder publiekelijk te corrigeren? Als de update er echt zat aan te komen hadden de moderators dat zeker geweten, net als alle voorgaande updates die hier ook altijd vooraf werden aangekondigd. Dus dan kun je de discussie en vragen hierover op je eigen forum maar beter negeren…. ;-) 


Een (werk) week duurt 5 dagen, er kan nog een reactie komen. We zullen het gaan meemaken, of niet ;-) 

Waarom heb ik nog geen nieuwe update van mijn experiabox