KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Sinds de update is het systeem gigantisch traag. Reageert op het drukken op een ab-knop pas na 6 seconden  

Nog steeds verschrikkelijk traag! Minstens 7 seconden wachten voor elke response op een instructie. Waardeloos, dames en heren. Het zal niet bedoeld zijn, maar het lijkt alsof elke stap vanuit een trage server ver weg geladen moet worden. Verzin ajb iets dat dit oplost. Andre

Reputatie 2

Alle beloftes ten spijt is het nog steeds waardeloos traag!

In hoeverre kan KPN een structureel lang durende wanprestatie verweten worden?

Sinds het nieuwe menu is het onacceptabel traag! Een financiële compensatie is gepast hier. Schandalig dat het zo lang mag duren zonder dat KPN dit oplost en intussen klanten niet tegemoet komt met een vergoeding.

Het wordt zo langzamerhand denk ik tijd dat dit eens aan de grote klok gaat..
Ik zit me echt kapot te ergeren aan deze “Windows 95” achtige prestaties.
heeft er iemand wat invloed hier of daar in de landelijke media?
het interesseert de KPN blijkbaar niet dat er al 188 pagina’s forum met klachten is..
ik gok dat alle techneuten gewoon thuis zitten achter een Ziggo kastje..

Ik wil gewoon m’n vorige software terug.. daar was niet zoveel mis mee..
deze downgrade MOET natuurlijk gevolgen hebben voor de nota..
aanzienlijk mindere prestatie.. aanzienlijk minder betalen..

 

kpn wat een verschrikkelijk systeem zoals het nu werkt. De gids is niet vooruit te branden. Ik erger mij kapot aan het menu. Heb het al meerder keren via frisse start opnieuw geïnstalleerd maar dat werkt niet. Ik word er niet goed van.

Kpn doe er wat aan !!!!!

Reputatie 2

Hallo Lisa, dank voor je reactie..ik heb het serienummer toegevoegd in mijn profiel.

Ben benieuwd of het je lukt..

 

Ik kreeg een tip van een andere collega om alle kastjes van het stroom te halen en dan per kastje te updaten maar ook dat helaas zonder resultaat..

Het klopt dat dat niet werkt! Wij moeten 'm echt ‘pushen’ aan onze kant. Ik heb even navraag gedaan, maar we doen dit niet meer individueel, daar we in januari al verwachten om iedereen over te kunnen zetten. Nog even geduld dus 🙂.

Er zijn al meerdere beloftes gedaan om verbeteringen door te voeren, maar die zijn geen van allen nagekomen. Is dat de reden dat u geen jaartal noemt bij de ‘verwachting’ om tot in januari geduld te hebben? Gaat KPN deze wanprestatie financieel compenseren? Ik bedoel dan NIET een tijdje wat films of een erotiek pakket gratis geven; nee gewoon geld restitueren voor de lang durende incompetentie.

Reputatie 1

Wij worden ook helemaal gek van het trage menu! Soms vraag je je af of je de knop wel hebt ingedrukt, zo lang zitten we te wachten. Dit kan toch echt niet! Eerst al steeds dat opnieuw opstarten en dan dit weer. Compensatie zou ook heel fijn zijn. En iemand meldde in een eerdere reactie dat het fijn zou zijn als KPN bericht stuurde via de ontvanger dat ze zich bewust zijn van het probleem en er mee bezig zijn. Dat zou inderdaad heel fijn zijn, want ik ontdekte pas op dit forum dat er een hoop mensen zijn die er last van hebben. En compensatie mag ondertussen zeker wel gegeven worden!!

Reputatie 4
Badge

Voor de zoveelste keer maar mijn ongenoegen uiten. 

Ligt het aan mij of is de boel nu nog trager geworden?

Kastje is nu zo traag dat het lijkt of ik geen knop heb ingedrukt. Dus nog maar een keer. Blijkbaar heeft het kastje nog net genoeg geheugen om de invoeren wel te onthouden. Wat volgt is een welles nietes tussen mij en de decoder. Gids ploepin beeld, nee toch weer weg. Loopt hij vast? Even wachten. Ja hij loopt vast. Wacht ik druk op terug. Nee nu komt de gids toch weer in beeld. Even wachten dus want ik heb net op terug gedrukt.

Hoe moeten we nu nog beleefd blijven?

Heb gisteren met het **** gebeld. Hun advies is om krachten te bundelen en collectief juridische stappen te ondernemen.

Vandaag wordt in terug gebeld voor verdere informatie.

 

Maar misschien moet ik hier eigenlijk geen moeite meer in steken en gewoon overstappen..

gisteren nog gebeld met KPN over traagheid sinds vernieuwing. mijn vraag is: "ben ik de enige de klaagt hierover??". het is een zodanige ergernis, dat mijn vrouw en ik hebben besloten om over te stappen, als het niet verbetert. opgenomen programma's verwijderen in 4 stappen en dan ook m nog eens een halve minuut wachten voordat je weer een zender hebt.via 'de gids' naar een andere zender, kan je intussen de aardappelen op gaan zetten.

 

Reputatie 4
Badge

We zijn een actie aan het opstarten.

Mail je klacht naar boos@bnnvara.nl.

Wellicht kunnen ze ons helpen om dit op te lossen.

Reputatie 2

Na een half jaar nog steeds een trage gids en nu ook nog traag opstarten van de tv/decoder!

Toch niet Koninklijk meer??!!

Hoe lang nog.....een Koninklijke korting zou het enige juiste gebaar zijn naar alle klanten.

 

 in de tijd van 5G, glasvezel en snel internet: mijn KPN televisie is zo traag als in de jaren 80! Wat een primitieve blamage. Snel terug naar Ziggo!

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Badge +12

Na een half jaar nog steeds een trage gids en nu ook nog traag opstarten van de tv/decoder!

Toch niet Koninklijk meer??!!

Hoe lang nog.....een Koninklijke korting zou het enige juiste gebaar zijn naar alle klanten.

 

Een korting maakt de ontvanger niet sneller. 

Eerst oplossen, dan compenseren lijkt me de juiste volgorde. Maar dat er een vorm van compensatie moet komen lijkt me wel wenselijk voor veel klanten. 

Reputatie 2

Akkoord.

Hoi, ik lees ook van andere mensen dat de tv gids tergend traag is. Ik wil dat hier ook benoemen, het is erg vervelend. Is hier al een fix voor of een workaround?

Echt! Iedere maand betaal ik een flink bedrag voor KPN compleet, internet, gsm,telefoon en interactieve tv.soms lijkt de tv niet te reageren, dan duw je nog eens op menu of op gids ,dan zijn helemaal de rapen gaar en nog steeds is alles ontzettend traag.

 

Misschien aan nieuwe decoders denken?Of zal ik ook even wat trager gaan betalen?

 

Oplossen die hap. Ik ben met kerst veel alleen door alle omstandigheden dan moet alles gewoon goed werken. Volgens mij vraag ik niets bijzonders.  Laatst  ben ik met al het geklungel  maar afgehaakt.......

Reputatie 7
Badge +7

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-decodersoap-is-het-hardware-of-software-probleem/

Sluit me bij de rest aan. Alles is super traag! En Netflix telkens opnieuw inloggen. Wil ook overstappen want dit is niet te doen zo. En wanneer je de klantenservice belt en er na een update/reset geen verbetering optreed dan ligt het aan jou internet verbinding. Mooi verhaal KPN!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Het wordt zo langzamerhand denk ik tijd dat dit eens aan de grote klok gaat..
Ik zit me echt kapot te ergeren aan deze “Windows 95” achtige prestaties.
heeft er iemand wat invloed hier of daar in de landelijke media?
het interesseert de KPN blijkbaar niet dat er al 188 pagina’s forum met klachten is..
ik gok dat alle techneuten gewoon thuis zitten achter een Ziggo kastje..

Ik wil gewoon m’n vorige software terug.. daar was niet zoveel mis mee..
deze downgrade MOET natuurlijk gevolgen hebben voor de nota..
aanzienlijk mindere prestatie.. aanzienlijk minder betalen..

 

Het heeft meer iets weg van een windows 10 installatie op een oude 286 comp met 512 kb werkgeheugen…...

Reputatie 1

Zou KPN sieren dat ze persoonlijk (via mail of TV Menu ) hun excuses aanboden en de trouwe klant informeren over deze "miskleun”.   Maar niets van dit alles………..   Wel "kadootjes”-krijgen waar wij niets aan hebben.. 

Wij, betalende KPN klanten, willen maar één kadootje :  De oude TV menu weer terug!

 

PS:  Denk dat het Koningshuis ook overstapt naar Ziggo.

      Aan KPN is niets “Koninklijks” meer aan.   

 

Reputatie 5
Badge +4

Het is heel fijn dat TotaalTV blijft publiceren. Wellicht krijgen zij meer info van KPN woordvoerders dan de moderators ons mogen vertellen en zijn we zo eerder en completer op de hoogte.

Mijn Arris 2952 staat in de stand-by-stand, toen ik met de AB de decoder aanzette ging de decoder opstarten op een manier alsof ik de hoofdschakelaar aanzette i.p.v. uit de stand-by met een mededeling dat de decoder uit een diepe slaap moest ontwaken door de instellingen van de stand-by-stand, die ik gewoon op standaard heb staan.

????????????????????????????????

 

Slecht stuk, ze gaan helemaal op de toer dat het aan het het interne geheugen ligt. 

Maar er zijn veel meer verschillen in die STB’s OS versie, processor type en snelheid, gebruikte graphische interface,  etc, etc. 

Het lijkt mij niet dat gissen tot een oplossing leidt.

Zelfs als je de hardware verschillen weet, weet je nog niet wat voor software development tools zijn gebruikt om tot de eind software te komen. 

Hoe dat is gemaakt is veel belangrijker maar niet aan ons om zich mee te bemoeien. 

Wij dienen een goed product te krijgen of anders moet iedereen naar mijn idee de mogelijkheid krijgen ongeacht zijn contractvorm om direct op te zeggen. (Geldt niet voor ons want dat kunnen we al, maar wij wachten eerst even wat andere zaken af voor we hiertoe beslissen). 

 

bovenstaande oook heel herkenbaar voor mij….. net bericht over interactieve tv icm Ipad2020 geplaatst...nu lees ik dit...en daaraan kan ik nog toevoegen dat ik nu na verhuizing een rekening krijg waar ik niet om heb gevraagd en mij niet verteld is...mijn oude ontvanger is vervangen door een andere oude ipv een nieuwe (WIFI doet raar...hallo daar klaag ik al langere tijd over)  etc etc….ik vraag me ook af of ik de KPN wel langer wil sponsoren zonder dat er concrete oplossingen ed geboden worden….

 

Geachte KPN 

DRAAI DE UP-DATE TERUG ! ! ! ! ! ! ! !

Waarom laat u ons , de BETALENDE KLANT , zo in de kou staan of zijn Hollands gezegd gewoon ,,BARSTEN’’ ? ? ? ?

In het menu kunnen de klanten ook berichten ontvangen maar geen bericht te bekennen wat uw stappen zijn om dit probleem op te lossen of wanneer er een oplossing gevonden is .

We hebben nu al 189 pagina’s met reacties en de eerste positieve reactie over de up-date ben ik nog niet tegen gekomen .

KPN , DOE ER WAT AAN , VELEN ZIJN HET HELEMAAL SPUUGZAT. 😡 😡