KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Hoi sinds de update heb ik op al mijn 4 tv boxen een super trage respons. Als ik op menu druk of op de gids duurt het 10 seconden voor er iets op het beeld verandert.

 

Dat is ook wat Raymond denk ervaart. Kom nu niet met reset want dit heb ik al gedaan en het is op alle 4 de tv boxen.

 

De nieuwe software is extreem traag.

 

 

Wat gaan jullie daar aan doen?

 

Hans

Reputatie 4
Badge

Iemand nog tips voor een beter alternatief dan deze kpn bagger?

 

Telfort :persevere:

Pff, het wordt echt steeds lastiger om klant te blijven bij KPN. De dienstverlening is om te huilen. 

De gids laadt 9 vd 10 keer niet, eergisteren bij het kijken van ons 'kadootje' (een kerstfilm via on demand) viel halverwege het kastje uit en was met geen mogelijkheid de film opnieuw te starten. Zeer verdrietige kinderen als resultaat. Wil je iets terugkijken, dan valt ook regelmatig ergens de opname uit en volgt een foutmelding. Echt om te huilen! 

Deze week hadden we ook een probleem met onze draadloze tv stekkers. Van de een op het andere moment een foutcode 143. Niks hielp, stappenplan op de KPN website gevolgd. Niks. Vervolgens gechat met 3 verschillende medewerkers en alle 3 gaven ze een ander advies! 'Nee mevrouw, dat moet zo en zo. Dat is de juiste manier'. Gelukkig had medewerker 3 de oplossing maar wàt een frustratie de hele avond. 

 

KPN aub doe wat aan je diensten én aan je service. Hoog tijd voor compensatie voor alle klanten! 

 

Reputatie 2

Iemand nog tips voor een beter alternatief dan deze kpn bagger?

 

Telfort :persevere:

Haha goeie tip, dankjewel! 

Reputatie 2

Ben weer opnieuw aan het opstarten, kan ik hier zolang wel even kijken.

Dan maar weer opnieuw inloggen op Netflix…..

k ben het zo zat bij kpn,kan drukken op m,n afstandbediening,maar de reactie is zo traag dat je er misselijk van wordt.

ben daarom van plan mijn abonnement op te zeggen.

Badge +19

Vooral niet misselijk van worden. Het probleem is bekend en er wordt aan gewerkt.  De update die dit moet verhelpen id in de maak maar dat wordt wel volgend jaar. Even doorbijten dus.

Het wordt tijd voor Radar en Kassa, het zoveelste probleem met kpn ( daarvoor Telfort). Ben enkele jaren geleden overgestapt van Upc/Ziggo  had daar nooit  problemen , maar er kwam glasvezel en dat zou de toekomst zijn, dat was 4 jaar geleden, daarna alleen ellende met die kloterige glasvezel, mijn vaste lijn werkte 4 maanden niet dus heb ik afgezegd waardoor ik nu telefoontjes mis en mijn 30 jaar oude nummer kwijt ben, en de reactie van de medewerker toen ik opzegde was „ u heeft deze toch gratis „ (daar heb je dus geen fuck aan als het niet werkt klojo !, )als het niet aan de bekabeling lag, dan was het wel het kastje of de router, nu weer een update waardoor alles verschrikkelijk traag is geworden, daarnaast wordt je dus niet geinformeerd door kpn, zeer kwalijk, kwam er pas achter wat er aan de hand was toen ik op internet ging zoeken.   Hoe denkt kpn dit snel op te lossen ?  En dan bedoel ik binnen een maand in 2021 !! Blijkbaar zijn er zeer incompetente medewerkers wekzaam bij dit bedrijf. 
graag snel een oplossing en reactie , Ziggo ziet mij graag weer terug ( en ik hun) 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wachten doen we al lang, er wordt gewoon niet geleverd wat er beloofd wordt, dat is contractbreuk en ik ben het wachten wel zat zo onderhand, daarnaast geeft kpn zelf geen enkele informatie hierover uit eigen beweging naar de klant, tevens is de nieuwe gids zeer gebruikers onvriendelijk en heeft wat mij betreft geen enkele toegevoegde waarde 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge +19

Serieus je loopt je al 4 jaar van je kostbare levensjaren te ergeren??? 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Blijkbaar zijn klanten en hun klachten voor kpn van geen belang.

Een stel hobbyisten die een nieuw systeem hebben bedacht en uitgerold zonder te testen. 

Ik geef ze nog een week om - zoals min of meer beloofd - met een oplossing of duidelijkheid te komen. 

Niet (goed) een dienst kunnen leveren waarvoor wel betaald wordt daar weten Radar en de consumenten bond wel raad mee. 

Reputatie 1

Deze week is het menu en het omschakelen wel héél erg traag. Ook Netflix geeft heel lang een zwart scherm. Wat is er toch aan de hand bij KPN? 

TPE Landgraaf

Lees alle berichten hier en je bent volledig op de hoogte van de kwaliteit en de service 

Badge

@Joep1965 , hoi Joep, is je tekst door KPN gesponsord?

Enige tijd geleden heeft KPN de software op de tv ontvanger geüpdate, en sinds die tijd is de interface echt rete traag geworden. Als het aan mij ligt zou ik graag een rollback willen doen naar de oude versie.

Weet iemand of dat mogelijk is? Ik zit er ondertussen al aan te denken over te stappen naar een andere tv aanbieder, omdat ik me echt ontzettend irriteer aan de traagheid waarmee het reageert. Soms moet je gewoon meer dan vijf seconden wachten als je op een knop drukt. Je hebt dan ondertussen al drie keer gedrukt omdat je denkt dat je niet goed hebt gedrukt, en dan loopt het helemaal in het honderd.

Als ik vervolgens probeer contact op te nemen met de service desk zie ik nergens een mogelijkheid. Het enige dat ik kan doen is door pagina's met standaard probleemoplossers klikken, maar nergens een linkje naar een contactformulier of iets dergelijks. Slechte service noem ik dat.

Teneinderaad probeer ik het maar via het forum, misschien dat ik via deze weg in contact kan komen met de servicedesk…

Ik word in ieder geval helemaal gek van die irritante tv ontvanger. Er was niets mis met die oude software naar mijn idee. Misschien zag het een beetje verouderd uit, maar moet het dan perse vervangen worden door iets wat teveel vraagt van de hardware?

KPN: kom A.U.B. snel met een oplossing. Als de software te zwaar is voor de hardware vervang dan de hardware, of draai die software update terug. Laat in ieder geval aan de klant weten wat jullie Eraan aan het doen zijn, en hoe lang dit nog gaat duren.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo, ook bij ons een zeeeer traag menu / gids. Wij hebben echter nog html versie 4.110.208 ? 

Ik hoor graag wat de volgende stap is die ik kan ondernemen. Kan kpn hier een reactie opgeven ? Dit is echt funest en kan mijn inziens flink veel klanten gaan kosten. 

 

 

Gids wordt nog steeds trager.

Op het indienen van een klacht wordt niet gereageerd.

Wat een KUT bedrijf.

En dan ook nog de censuur.

Topics worden gewoon gesloten.

Moderators heb je ook geen reet aan. Nietszeggend, geen kennis en deskundigheid, geen antwoorden. Denk (voormalig) medewerkers van KPN. 
Waardeloos forum. Geen enkele toegevoegde waarde. 

https://tweakers.net/nieuws/175728/kpn-draait-update-decoders-die-tv-gids-sneller-moest-maken-terug.html

Gebruik nu mijn gids niet meer doe het met de P + en - toets, anders niet te doen.

 

10 seconden voor laden gids, 11 seconden voor beeld...

Wat nederigheid zou dit bedrijf sieren. Logo zouden ze eigenlijk aan moeten passen, maken ze bij lange niet waar.

@Wittenho

je kunt de software even opnieuw inladen naar menu

instellingen / systeem / software opnieuw installeren

bij mij werkt het minder sloom de tv gids (maar niet zoals het hoort) iets beter

letop het kost ongeveer 2x 10 min. tijd (hij vraagt nog om een update) na de 1e keer laden

@Wittenho

je kunt de software even opnieuw inladen naar menu

instellingen / systeem / software opnieuw installeren

bij mij werkt het minder sloom de tv gids

letop het kost ongeveer 2x 10 min. tijd (hij vraagt nog om een update) na de 1e keer laden

Ja al vaker gedaan helpt even… dus geen optie en ook GEEN oplossing.

Inmiddels mijn klacht maar ingediend bij Klachtenkompas.

@Wittenho

jammer dat het niet werkt

het is een groot probleem net de stekker er uit moeten halen omdat het vast liep

geluid van de top2000 ging wel door beeld bevroor

zo snel mogelijke een update voor een oplossing