KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8912 reacties

Badge +19

Er wordt met de fabrikanten aan een update gewerkt. Die zal begin volgende jaar uitgerold worden.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Feedback gevraagd: Nieuwe TV Gids op KPN iTV website (tv.kpn.com)


Ddback, en nemen alles mee ter overweging voor het verder optimaliseren van de online iTV-gebruikerservaring. Het is echter voor het online iTV team onbegonnen werk om op elk stukje feedback inhoudelijk een reactie te geven. We reageren hier in het topic daar waar kan op jullie vragen en verbeterideeën. Bedankt voor het begrip. Have fun! :)

Slecht werkend, langzaam, blijkbaar niet getest, hapert, Netflix valt regelmatig weg… Oftewel dit had nooit uitgeleverd mogen worden door ict professionals.

 

Reputatie 7

Feedback gevraagd: Nieuwe TV Gids op KPN iTV website (tv.kpn.com)


Ddback, en nemen alles mee ter overweging voor het verder optimaliseren van de online iTV-gebruikerservaring. Het is echter voor het online iTV team onbegonnen werk om op elk stukje feedback inhoudelijk een reactie te geven. We reageren hier in het topic daar waar kan op jullie vragen en verbeterideeën. Bedankt voor het begrip. Have fun! :)

Slecht werkend, langzaam, blijkbaar niet getest, hapert, Netflix valt regelmatig weg… Oftewel dit had nooit uitgeleverd mogen worden door ict professionals.

 

Ik denk niet dat jij het over de nieuwe TV gids op de KPN iTV website hebt of wel?

Net even gechat met KPN. Aangezien mijn ontvanger, de Arris, al zeker twaalf jaar oud was, zal deze vervangen worden zodat het tv menu, en Netflix, weer sneller zal worden. Dus, met dank aan KPN servicedesk, snel en prima geholpen. Maandag ophalen🙂

Deze actie moet collectief vanuit KPN komen, niet vanuit de klant!

Precies. En informeer je klanten dat er een probleem is. Ik heb eerst 100 dingen uitgeprobeerd om er vervolgens achter te komen dat er duizenden klanten zijn met hetzelfde probleem. Had KPN wel even mogen melden: “Beste klant, we hebben een probleem, het ligt daar-en-daar aan, we zoeken naar een oplossing, we verwachten deze rond dan-en-dan te hebben. Sorry voor het ongemak. Totdat de oplossing er is krijgt u van ons…, etc”. Dat had in elk geval tot enig begrip geleid. Nu laten ze je als klant gewoon aanmodderen. En ik zit over twee weken bij Ziggo als het dan niet opgelost is. Hier wil ik simpelweg niet voor betalen. 

Reputatie 7

deze is zwaar klote 10 december was deze perfect maar nee moesten weer zo nodig er aan zitten nu weer zwaar  waardeloos

Dat was onvermijdelijk immers de update van 10 december zorgde er voor dat het IPTV platform twee keer volledig plat ging. KPN moest die update dus wel terugdraaien.

Reputatie 2
Badge

Net kpn aan de lijn gehad. Voor een andere tv ontvanger. Die verbinding loopt volgens mij ook via een stukkie visdraad. Niet te verstaan met een hoop gekraak en gestotter dus maar weer terug bellen en hopen op een wonder dat ze deze keer wel te verstaan zijn. Man man man zo'n bedrijf en dan zo'n verbinding uit t jaar 0 hebben. Onbegrijpelijk! 

deze is zwaar klote 10 december was deze perfect maar nee moesten weer zo nodig er aan zitten nu weer zwaar  waardeloos

Dat was onvermijdelijk immers de update van 10 december zorgde er voor dat het IPTV platform twee keer volledig plat ging. KPN moest die update dus wel terugdraaien.

Het kan dus wel 

Bij deze het oude menu terug graag 

Totdat de nieuwe geen bugs meer heeft 

De nieuwe er weer op zetten 

Reputatie 2
Badge

Klopt idd. Ik heb de vip2952. Geloof de traagste van allemaal. als ze mij een een andere model sturen dan zou het probleem opgelost moeten zijn. 

Hierook de vip2952

Alleen weinig vip aan hoor

Ze kunnen er beter flop2952 van maken.

Reputatie 2

Krijg je in deze periode ook nog van die ***mails van kpn met daarin van die Vlut kadootjes, lijken wel zoetmakertjes!!

Stuur een mail met excuses been tegemoetkoming en als eerste dat alle Problemen met het Trage menu is opgelost, ja.

Stop AUB met deze kadootjes terwijl wij ons sinds de vlut upgrade van het menu Niet zonder Ergenis en Frustratie tv cq via de gids kunnen kijken zonder wachttijden van wel 10 Seconden Vertraging!!!!!!

Laat jullie Pruts programma schrijvers dit Probleem toch eens oplossen of desnoods Huur hier Geclassificeerde mensen voor in, ja.

Als ik het forum volg staan er veel mensen op het punt om jullie maar al te graag in te ruilen voor een andere Provider!!!

Jullie opstelling tov dit Probleem is erg Nonchalant en Onprofessioneel, lijkt wel Arrogantie en Ongeïnteresseerd!!!

 

Admin: aangepast ivm huisregels

Reputatie 7
Badge +20

Uiteraard is het heel vervelend dat de TV decoder heel erg traag is.

Helaas moet je toch even geduld hebben.

En zo'n probleem oplossen is niet zo makkelijk als velen denken.

Denk maar aan de windows 10 update waardoor de computer volledig vastliep. Terugzetten was al moeilijk en het oplossen ook. 

Dit is het grote nadeel van de moderne digitale tijd en ook dat we alles tegenwoordig snel gewend zijn. 

Ik praat het niet goed, vind het trage menu ook vervelend. Maar ik ga er geen halszaak van maken.

 

Geduld is een schone zaak.

 

Uiteraard is het heel vervelend dat de TV decoder heel erg traag is.

Helaas moet je toch even geduld hebben.

En zo'n probleem oplossen is niet zo makkelijk als velen denken.

Denk maar aan de windows 10 update waardoor de computer volledig vastliep. Terugzetten was al moeilijk en het oplossen ook. 

Dit is het grote nadeel van de moderne digitale tijd en ook dat we alles tegenwoordig snel gewend zijn. 

Ik praat het niet goed, vind het trage menu ook vervelend. Maar ik ga er geen halszaak van maken.

 

Geduld is een schone zaak.

 


windows 10 heb ik na een half uur weer draaien

schone installatie geen enkel probleem

 

Maar dan de rest nog, als je een back-up hebt redelijk snel gedaan, zo niet ben je er weken mee bezig.

Reputatie 2

Nogmaals, door het trage menu en de afstandsbediening die ik als vervanging heb gekregen, waarom nu geen Arris VIP 5202 ? Dan wil ik wel klant bij KPN blijven, hebben ze toch hun uiterste best gedaan.

Maar dan de rest nog, als je een back-up hebt redelijk snel gedaan, zo niet ben je er weken mee bezig.


daar heb ik een Synology voor waar bijna alles op staat

maar nu dwalen we af van het topic

Reputatie 7

Het kan dus wel 

Bij deze het oude menu terug graag 

Totdat de nieuwe geen bugs meer heeft 

De nieuwe er weer op zetten 

Nee, terugkeer nasr het oude menu is een gepasseerd station en zal echt niet gaan gebeuren. Het oude IPTV server platform is tijdens de migratie afgeschaald en heeft bij lange na niet meer de benodigde capaciteit.

Het kan dus wel 

Bij deze het oude menu terug graag 

Totdat de nieuwe geen bugs meer heeft 

De nieuwe er weer op zetten 

Nee, terugkeer nasr het oude menu is een gepasseerd station en zal echt niet gaan gebeuren. Het oude IPTV server platform is tijdens de migratie afgeschaald en heeft bij lange na niet meer de benodigde capaciteit.


dat is echt jammer dan had dit voorkomen/opgelost kunnen worden (tijdelijk)

het is niet anders helaas

 

Reputatie 1

Feedback gevraagd: Nieuwe TV Gids op KPN iTV website (tv.kpn.com)


Ddback, en nemen alles mee ter overweging voor het verder optimaliseren van de online iTV-gebruikerservaring. Het is echter voor het online iTV team onbegonnen werk om op elk stukje feedback inhoudelijk een reactie te geven. We reageren hier in het topic daar waar kan op jullie vragen en verbeterideeën. Bedankt voor het begrip. Have fun! :)

Slecht werkend, langzaam, blijkbaar niet getest, hapert, Netflix valt regelmatig weg… Oftewel dit had nooit uitgeleverd mogen worden door ict professionals.

 

Ik denk niet dat jij het over de nieuwe TV gids op de KPN iTV website hebt of wel?

aha, inderdaad niet op de website. werd door de helpdesk met een link verwezen nadat ik klaagde over de beroerde software op hun apparaat.

 

Reputatie 3
Badge

Hey KPN, 

Ik heb de oplossing voor een deel van je klanten 😁

Maak die android app gewoon in orde voor Android televisie. Kleine moeite voor jullie, zorg ik zelf voor de hardware. Krijg je je kastje terug en kan er ook 5 euro van mijn abbo af.…

Och, da's waar ook. Dat is de reden waarom de app nog niet gereed is voor Android TV. Dan kan je die onredelijk huur niet meer vragen voor die &#*ontvanger die momenteel geleverd wordt.

 

Zappen duurde eerst 3 seconden. Vorige week 7, nu vaak meer dan 10 tot 15. Fix het!!

Fijne feestdagen!!

Reputatie 1

Het kan dus wel 

Bij deze het oude menu terug graag 

Totdat de nieuwe geen bugs meer heeft 

De nieuwe er weer op zetten 

Nee, terugkeer nasr het oude menu is een gepasseerd station en zal echt niet gaan gebeuren. Het oude IPTV server platform is tijdens de migratie afgeschaald en heeft bij lange na niet meer de benodigde capaciteit.


dat is echt jammer dan had dit voorkomen/opgelost kunnen worden (tijdelijk)

het is niet anders helaas

 

Maar dan vervangen door software die het apparaat schijnbaar niet aankan. Maar ja productmanger ontslagen, de projectmanager ontslagenn, alle testers ontslagen en de gehele ict club...neem ik aan want dit had nooit door welke test dan ook mogen komen….. Iemand een idee of het bij Ziggo wel werkt? Of nemen ze daar ook hun klanten niet serieus?

Ziggo gaat op dit moment prima als je de Next box neemt, de xxl boxen zijn ook wat trager.

Als je dan ziet wat je betaald geef mijn portie maar aan fikkie, voor minder service meer betalen.

 

 

Geduld is een schone zaak.

 

Alleen beetje jammer dat wij al maanden geduld moeten hebben.en ook geduld raakt een keer op he?

 

Reputatie 7

Maar dan vervangen door software die het apparaat schijnbaar niet aankan.

Dat is echt het probleem niet hoor, de HMB2260 en VIP2952 zijn prima in staat om dat nieuwe menu goed te laten functioneren.

Maar dan vervangen door software die het apparaat schijnbaar niet aankan.

Dat is echt het probleem niet hoor, de HMB2260 en VIP2952 zijn prima in staat om dat nieuwe menu goed te laten functioneren.


waar zit het probleem dan ?

en waarom duurt het zo lang met een oplossing

en de laatste update zorgt voor een uitval in het systeem

ik ben benieuwd ?

Reputatie 7

waar zit het probleem dan ?

Mijn vermoeden: Vollopend geheugen door ofwel een memoryleak ofwel het niet goed schonen van de cache. Beide zijn geen hardware problemen maar software problemen.

Dat ook de HMB2260 en VIP2852 het aankunnen is op 10 december wel aangetoond.

Reputatie 1

Maar dan vervangen door software die het apparaat schijnbaar niet aankan.

Dat is echt het probleem niet hoor, de HMB2260 en VIP2952 zijn prima in staat om dat nieuwe menu goed te laten functioneren.

ja, dan ligt het toch echt aan de mensen achter de software. Testers die niet goed testen. Productpwners die software doorlaten die niet goed is om toch maar een deadline te halen ten kosten van duizenden ontevreden gebruikers.

Voor mij krijgen jullie nog een kans. eind januarie iets fatsoenlijks of een andere leverancier voor mij. Die ene klant zal jullie niets schelen want dan doen duizenden blijkbaar ook niet, maar voor mij is de maat vol. Het is niet alleen die laatste update, het is al maanden aan de gang…