Beantwoord

KPN iTV: foutcode 563 in beeld

  • 31 January 2023
  • 14 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik word langzaam gek hier.......20duizend keer alles gereset en alles gedaan wat ze zeiden op de kpn net en hier......niks helpt. Op de foto's te zien.....alles geprobeerd 

Gister is de stroom er 10min afgeweest, zingen dit dus..…

En nu?????

icon

Beste antwoord door InetB 2 February 2023, 18:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

Dag @InetB gebruikt u dit soort dingen?

 

Nee

Deze

Badge +19

Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem?

Ja is aangesloten met kabel

Badge +19

Welk type ontvanger is dit?

Vip5202 klein zwart kastje(tv ontvanger)

Badge +19

Heeft u al geprobeerd wat hier staat? Dus ook het modem gereset?

Ja al meerdere keren gedaan

Badge +19

Ook echt met het resetknopje? Zoja dan de klantenservice 0800-0402 bellen.  

Ja idd ook met resetknop.…

Denk ga straks ff bellen

Reputatie 7
Badge +17

Hi @InetB en welkom op het forum! Is het telefonisch inmiddels gelukt? Ik ben benieuwd naar wat de oplossing was! 

Mocht het telefonisch nog niet gelukt zijn, laat het gerust weten! 

Nou ben zelf toch weer gaan proberen.....alles gereset en......hij doet het ;-)

Reputatie 7
Badge +17

Super! 😄 Fijn dat het weer werkt en bedankt voor het terugkoppelen!