Beantwoord

KPN itv werkt niet op ipad en iphone

  • 24 June 2022
  • 11 reacties
  • 484 keer bekeken

De kpn itv app werkt niet op iPad en niet op iPhone.

dit ervaren in Nederland en ook in Nederland.

wfi netwerken waren goed want alle ander dingen werken wel.

ik had ziggo wat wel goed werkte maar baal nu ontzettend

Ā 
Bert Nijenhuis

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 July 2022, 20:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Bertabn,

Welke iOS-versie heb je op je iPhone en iPad? Minimale eisen is iOS 12.0 of hoger:Ā 

Ā 

Ik heb iOS 15.5

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb iOS 15.5

Dan zou het moeten werken, @BertabnĀ heb je de app eens verwijderd zowel bij de iPhone en iPad?

Reputatie 7
Badge +7

zit er soms een vpn tussen?

Er zit geen vpn tussen.

ik had het in Nederland en zit nu in Spanje ( op een goed netwerk).

de ontvangst gaat 1 of 2 minuten goed waarna er steeds een herhaling is of het scherm woedt helemaal zwart

zowel op iPad als iphone

Hoi @BertabnĀ . Is er nog een ander apparaat in de buurt (android misschien) waarop het wĆ©l werkt?Ā 

En wat gebeurt er als je het via de browser probeert? (voorkeur chrome)

https://tv.kpn.com/

Ik zat in Spanje ben inmiddels weer thuis.Ā 
thuis doe de app het goed maar op ander locaties (in Nederland en Spanje) hapert de app

en geeft zwart scherm. Van alles geprobeerd, nieuw installeren aan uit zetten etc.

Nu ik thuis ben wel met WiFi versterkers (kpn) doet ie het goedĀ 

Dat is dan helaas een beetje lastig om te analyseren.Ā  Zat je in Spanje op de wifi van hotel/camping? Of op je mobiele bundel?

In Spanje zat ik op een goed WiFi netwerk. Alle andere apps werkten goed en snel.

in Nederland zat ik op Eem camping netwerk wat misschien te weinig vermogen had.

thuis zit op mijn eigen WiFi met twee meegevierde versterkers van kpn

@BertabnĀ Onze itv app heeft een relatieve kleine buffer.Ā  Ā Andere grote streaming diensten zoals youtube en netflix gebruiken een grotere buffer.

Als de bandbreedte dan op het randje zit ga je dat bij onze app sneller merken dan bij die andere. Misschien was dat de oorzaak. Heb je nog enig idee wat de snelheid was die je in Spanje kon krijgen?