Beantwoord

KPN standaard zenderpakket

  • 9 January 2019
  • 9 reacties
  • 496 keer bekeken

Laatste tijd erg ontevreden over KPN TV, Eerst, meeste regionale TV zenders weg...en dan kanaal 58, nu kinderzenders zelfs snachts nog, ze horen gewoon op bed te liggen. Het was ZO MOOI...... Allo allo, ........wordt u al geholpen..........schone schijn......en gooi die buitenlandse troep dr maar af...en......192TV standaard drin
Dan.........geloof ik pas weer in KPN....!!!!!!
icon

Beste antwoord door PeterG 10 January 2019, 14:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoi Telefreak,
Zoveel mensen, zoveel wensen is hier denk ik wel van toepassing. Ik heb weinig tot geen invloed op het televisieaanbod. Dat wordt door anderen bepaald en zij proberen rekening te houden met wat onze klanten interessant vinden. Jij houdt zo te zien van comedy uit de jaren zeventig en tachtig. Daar moet toch wel het een en ander van terug te vinden zijn, in ons aanbod, lijkt me.
Ieder jaar stellen we het aanbod opnieuw af. Dit duurt nog wel even maar wellicht zijn de veranderingen meer naar jouw wens. Even afwachten nog.
Reputatie 5
Nou ben ik misschien wel hatelijk, maar het zenderaanbod is de laatste jaren alleen maar MINDER geworden met daarbij een forse verhoging van de prijzen en of er erg goed over nagedacht wordt over het aanbod valt ook te betwijfelen, gezien de reacties....
Allerlei programma's die je noemt zijn te zien via ONS (89) en ook wel NPO 1 extra (76) én NPO 2 extra (88). Deze zitten echter in het pluspakket. Ze zijn er dus wel. Maar als je er niet voor wilt betalen, tja ...

Door besluiten van de NPO is NPO 1 extra bij alle providers nu in het aanvullende pakket. Daar hebben de providers geen invloed op gehad.
Reputatie 5
Badge +5
@PeterG Ik vraag me nog steeds af hoe de NPO bij alle providers kan bepalen of een zender in het pluspakket kan komen of niet? Is dat niet aan de KPN zelf? Bij andere zenders zie je dat ze bij de ene provider in het pluspakket zitten en bij de andere niet, afhankelijk van de wil van de provider. Waarin maakt de NPO dan een verschil?
@PeterG Ik vraag me nog steeds af hoe de NPO bij alle providers kan bepalen of een zender in het pluspakket kan komen of niet? Is dat niet aan de KPN zelf? Bij andere zenders zie je dat ze bij de ene provider in het pluspakket zitten en bij de andere niet, afhankelijk van de wil van de provider. Waarin maakt de NPO dan een verschil?
Dat zal NPO bewust hebben gedaan in het kader van hogere distributie vergoedingen, het is zeker niet alleen aan de provider een content leverancier kan dit ook eisen.
Allerlei programma's die je noemt zijn te zien via ONS (89) en ook wel NPO 1 extra (76) én NPO 2 extra (88). Deze zitten echter in het pluspakket. Ze zijn er dus wel. Maar als je er niet voor wilt betalen, tja ...

Door besluiten van de NPO is NPO 1 extra bij alle providers nu in het aanvullende pakket. Daar hebben de providers geen invloed op gehad.


Jaj,ja, betalen betalen....en nog es betalen....
Het is niet anders. Lineaire TV zal alleen maar duurder worden met minder aanbod. Dit doordat steeds meer mensen alleen maar on demand kijken.
En niet vergeten de extra kanalen van de NPO vallen naar alle waarschijnlijk toch al buiten de subsidie regeling. Dus geen kostenloze doorgave plichte of ontvangst recht.

Verder met nog steeds de verschillende clubjes uit het verleden zal de subsidie vanuit de belasting alleen puur naar de NPO dienen te gaan of de clubs uitzendtijd kopen/krijgen van de NPO is mij onduidelijk.
Want als MvK mede uit die subsidie wordt betaald mag van mij dat programma meteen van de buis.
Reputatie 5
Badge +5
Het gekke is dat de NPO extra kanalen wél gratis te bekijken zijn op NPO Start app. Maar ik heb geen zin om allerlei tv zenders via Chromecast te moeten bekijken terwijl ik een tv abonnement bij de KPN heb. Maar misschien gaan die NPO extra kanalen tzt ook wel naar het abonnementsgedeelte van NPO start. Zou me niks verbazen.