Vraag

KPN TV+ 4K abo & Dolby Atmos test?

  • 30 May 2023
  • 8 reacties
  • 687 keer bekeken

Ik heb 2 vragen voor ons KPN TV+ abonnement

  • Heb je hiervoor alsnog een additioneel 4K abonnement nodig? (dat hebben we nog wel namelijk)
  • Is er een manier om Dobly Atmos te testen? ik heb een site (Dolby Atmos Test kijken? Dat doe je bij KPN TV) gevonden om Dolby Atmos test toe te voegen maar krijg een melding dat er geen Thuis product is gekoppeld terwijl dit wel het geval is. 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Voor het 4K pakket (2 zenders momenteel) heb je het 4K abonnement nodig a € 2,50 per maand extra.

 

2de vraag kan ik je niet mee helpen, maar ik denk dat er wel een antwoord komt. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Beste @RobAarts,

Die test is ooit geweest toen er een 4K tv ontvanger bij KPN kwam:

ZTE ZXV8001:

Alleen deze bestaat niet meer, KPN heeft hem ook niet meer. Ik zie ook op de site dat het van 2019 is, deze zal denk ik niet meer werken.

Beste @RobAarts,

Die test is ooit geweest toen er een 4K tv ontvanger bij KPN kwam:

ZTE ZXV8001:

Alleen deze bestaat niet meer, KPN heeft hem ook niet meer. Ik zie ook op de site dat het van 2019 is, deze zal denk ik niet meer werken.

 

Dank voor je snelle reactie, is er wellicht een actueel alternatief beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +22

Dank voor je snelle reactie, is er wellicht een actueel alternatief beschikbaar?

Welke TV ontvanger heb je in huis, want Dolby Atmos is er al een tijdje bij KPN. Alleen bij de volgende tv ontvangers zit het er niet op:

  • Arris 2952 (v2)
  • Arcadyan HMB2260

En bij deze tv ontvanger zit het er wel op:

  • Arris 5202 (4K)
  • Sagecom DIW7022 (dat is de nieuwste TV ontvanger van KPN, ook 4K en werkt op Android)

Weet je zo voldoende? 😉

We hebben de Sagecom DIW7022

Bij mijn weten biedt Netflix Dolby atmos. Disney + heeft ook atmos. 

Kpn zelf heeft in ieder geval niks met atmos. Noch de 2 4k zenders. Noch bij de films in on demand. 

Reputatie 7
Badge +22

We hebben de Sagecom DIW7022

Bij Netflix heb je zeker Dolby Atmos, maar bij Netflix hebben ze ook dit: 

“Ruimtelijke audio”

Ook dit zie je op de Sagecom DIW7022. 

@RobAarts : Als je een tv/audio systeem  hebt die het ondersteunt en je hebt netflix, kun je dus testen via je TV+ tuner. 

4K staat hier verder los van.

Reageer