Vraag

KPN TV app blijft hangen sinds een aantal weken

  • 19 March 2023
  • 17 reacties
  • 498 keer bekeken

Ik heb geen probleem met wifi. Ios heeft de laatste update. Maar itv app blijft tien keer per minuut hangen. Ongelooflijk irritant. En dit speelt al weken. Zeer slecht dat kpn zo een slechte kwaliteit levert. En wordt er iets gedaan aan dit probleem. Ik denk het niet. 
 


17 reacties

En o ja. App eerst verwijderd en een nieuwe geïnstalleerd. Probleem verholpen: nee natuurlijk niet. 

Reputatie 7
Badge +20

@HRozen 

Nadat je de app had verwijderd, had je daarna ook de tv uitgezet?

 

De app van KPN iTV is nog volop in ontwikkeling.

Via de losse KPN tv decoder heb je altijd het mooiste beeld. 

Het gaat om het gebruik van de app op mijn ipad. Dit werkt dus super slecht. 

Reputatie 7
Badge +13

Gaat het dan om een specifieke plek in huis waar je deze problemen ervaart en koppelt de app ook nog iets van een foutcode terug? Vaak betreft dit toch een probleem met het bereik van de Wifi. Je kan ook even kijken op de Kennisbank voor interneten kijken voor tips.

Op de plekken waar ik de app gebruik is er geen enkel probleem met wifi of wifi-bereik. Ik krijg geen enkele meldingen. App loopt simpelweg steeds vast en blijft hangen. Of moet steeds weer opnieuw worden gestart. 

Reputatie 7
Badge +13

Zou je dan kunnen toelichten op welk platform je de app draait? Gaat dat om de app op een tv of een ander platform? 

Het is de app die ik gebruik op mijn ipad en op mijn iphone. 

Reputatie 7
Badge +13

En je ervaart de problemen op beide apparaten? Het klinkt mij toch als een probleem met de Wifi in de oren. Is dat op een specifieke plek in huis?

Reputatie 7

En je ervaart de problemen op beide apparaten?

Ik denk eerder aan een probleem met de iOS versie van de iTV app.

Helaas lijkt iTV op Apple devices veel lastiger voor KPN dan iTV op Android.

Reputatie 7

Dat is ook mogelijk, het gaat om iOS bij beide apparaten in dit geval. Kan je ook aangeven welke versie van iOS op jouw iPhone en iPad staan @HRozen? En welke versie van onze TV app?

De Wifi verbinding blijft wel van belang om ook naar te kijken, hoe werken andere apps als je op dezelfde plek zit? Werkt YouTube of Netflix op dat moment bijvoorbeeld nog wel?

Zowel op ipad als op iphone ios 16.4.

app op iphone en op ipad versie 7.5.8

Youtube werkt perfect. Netflix geen enkel probleem. Eigenlijk werken alle ander apps helemaal prima. Daarom lijkt het mij ook geen wifi-probleem. 

Reputatie 7
Badge +13

Dan zie ik op dit moment geen voor de hand liggende oplossing vrees ik :-( . Ik ga dit terugkoppelen aan de ontwikkelaars en ik hoop dat dit dan met een komende update dan verholpen kan worden.  

Reputatie 2

Ik heb hetzelfde probleem. Tijdens afspelen op mijn iPad moet deze constant bufferen elke 10 seconde wel een paar seconde. WiFi is het probleem. Zelfs als ik naast de router sta heb ik het probleem. Ook geen overbelasting verder staat er iets aan wat veel data verbruikt. App werkt gewoon niet. 

Ook hier hetzelfde probleem, echt te irritant. Afgelopen week een monteur van kpn over de vloer gehad, hij heeft ook op de tv de app geïnstalleerd, die via een kabel is aangesloten op internet. Non stop haperend beeld. 

Reputatie 2

Om moe van te worden lfr84. Heb zelfs WiFi via modem van 400 euro dus aan de WiFi zal het niet liggen. Hoop dat kpn eindelijk er een keer iets aan doet. 

@JD1979 , @Lfr84 

App kun je vergeten. Die werkt al maanden slecht op Apple helaas.

Wel bruikbaar is de web versie. Bijvoorbeeld via safari. Dat werkt wel. 

http://tv.kpn.com

 

Reageer