Beantwoord

KPN TV+: waarom kan de ondertiteling niet via de afstandsbediening?

  • 5 May 2023
  • 9 reacties
  • 256 keer bekeken

waarom kan teletekst nu alleen nog via een app?helemaal niet handig.

Ik zit te denken of ik de oude weer ga gebruiken. 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 5 May 2023, 12:26

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @DvdHW,

Dat is een beperking die Android TV heeft. Je kan ook de oude afstandsbediening niet gebruiken op de KPN TV+ ontvanger, dus ook de teletekst knop zou niet gaan werken. 

Reputatie 2

"Dat is een beperking die Android TV heeft"

 

Dit moet zijn : dit is een beperking waarvoor kpn heeft gekozen

 

 

Het is toch een beperking van KPN? De welbekende knop zit niet meer op de nieuwe afstandsbediening. Heel vervelend voor mijn vader. Ik heb de knop naast de 0. Hij heeft daar nu de ‘radio’ knop. Via app teletekst is niet te doen als je wat ouder bent. Wat is de oplossing, terug naar een ander KPN kastje?

 

Reputatie 7
Badge +24

Wat is de oplossing, terug naar een ander KPN kastje?

Als u dat kastje nog in huis heeft? Van KPN krijgt u hem niet meer.

Anders word het digitenne. Of overstappen. 

Ik ga morgen checken wat voor tv ontvanger mijn pa heeft en vergelijken met die van mij. Hij heeft de nieuwste maar die van mij is ook nog niet zo oud. Op het oog zijn ze hetzelfde maar ik ga er even goed naar kijken. Wellicht moet ik die van mij aan mijn vader geven en ik die van hem. Dan heeft hij zijn 888 functie weer op vertrouwde manier. 

Ondertiteling aanzetten op de DIW7022 gaat heel makkelijk via de informatie balk / minigids. 

 

Waarom kan ik geen ondertiteling  instellen op mijn nieuwe plus&play KPN TV+BOX. Omdat ik het niet begrijp

 KPN moet hier verandering in brengen anders heeft deze nieuwigheid totaal geen zien zeker niet voor oudere mensen. 

Graag antwoord op deze gestelde vragen?

Mvgr. Jan Hendriks

Hoi, @JanH24 

Druk op pijltje omlaag. Selecteer het tekst ballonnetje. En druk op ok. Dan staat bij alles de ondertiteling aan.

Zie de foto die ik hier eerder in dit topic heb geplaatst! 😉

Reputatie 6
Badge +6

En voor wie een interactieve gebruiksaanwijzing zoekt, die vind je hier. (Met hier de uitleg over de ondertiteling, maar dat is niet veel meer informatie dan Peter al gaf, ookal wordt die liefst twee keer genoemd in die uitleg. 🤓)

Reageer