Beantwoord

Krankzinnig lange programma's in de tv gids

  • 23 January 2022
  • 3 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Ik wilde vandaag wat gemiste programma's terugkijken op mijn tv via de tv gids.

Tot mijn verbazing kwam ik op BBC first een programma van gisteren, zaterdag 23-01-22, tegen dat om 2:50 begon en maar liefst 27 uur en 10 minuten duurde. The Canterville Ghost. Dát is even een lange aflevering!

Maar het kan nog sterker, daarnet kwam ik op SBS6 een aflevering tegen van Huizen onder de hamer dat zelfs wel 63 uur en 5 minuten duurde. Start donderdag 20-01-22 om 14:55. Dit begin ik toch wel onwaarschijnlijk te vinden.

Hoe kan dit? Slordigheid bij het samenstellen van de tv gids? Software fout? In ieder geval knap onhandig.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 January 2022, 11:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @makzzz 
De KPN krijgt de EPG (tv programma's) ook aangeleverd, ze maken deze niet zelf.
Het enige wat de KPN kan doen dit melden bij het bedrijf wat de EPG aanlevert. 
 

Ik zal dit even doorgeven aan de KPN zodat ze het kunnen doorgeven.

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen @makzzz! Da's inderdaad wel een beeeeetje aan de lange kant. 'k Heb het doorgezet naar de tv mensen om naar te kijken. 

 

Dank voor de head's up, @huistijger.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben een antwoord hiervoor. We hebben een storing gehad in de database waar de gidsinformatie in staat opgeslagen. Hierbij is een deel van de programmainformatie verloren gegaan. Wat er dan toe leidt dat het voorgaande programma (in de gids) blijft doorlopen tot de weggevallen periode overbrugd is. Helaas is dit niet te herstellen. Opnames van deze twee zenders uit de weggevallen periode zijn niet meer te bekijken, en ook Terugkijken gaat niet meer lukken.

Excuses voor het ongemak!