Beantwoord

Mijn 10 jaar oude tv ontvanger is defect

  • 16 January 2022
  • 8 reacties
  • 1309 keer bekeken

Goedenavond 

mijn TV ontvanger is defect.

Doet niets meer, geen lampje e.d. Is onderhand ook al 10 jaar oud

wat nu te doen

icon

Beste antwoord door Noordzee 16 January 2022, 20:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @Holman ,

Welke ontvanger heb je?

Als dat een motorola is kan je die hier omruilen.

Als dat een ander type is kan je het beste 0800-0402 bellen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Holman ,

Tijd voor een nieuwe ontvanger! 
 

Betreft de oude ontvanger een Motorola-ontvanger? Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

 

Lukt het niet of is het een ander type ontvanger? 

 

KPN is hiervoor vanaf morgen tussen 8.00 en 20.00 gewoon bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. (zaterdag tot 17.00, op zondag gesloten.)  

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Holman, ik zie dat de community je al te hulp is geschoten, top!

Is het inmiddels gelukt om hem op te ruilen?

Dank voor de mooie reacties.

ik heb het nog niet kunnen regelen, maar ga daar morgen achteraan. Wij hebben ook een 2e ontvanger, deze werkt nog wel, maar is ook een Motorola 

gaat goed komen, dank!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan. :thumbsup_tone4:  Je kunt dan eventueel beide ontvangers omruilen via de tool. Wel één voor één natuurlijk. Je zal merken dat de huidige ontvangers veel fijner werken. 

Dank voor de mooie reacties.

ik heb het nog niet kunnen regelen, maar ga daar morgen achteraan. Wij hebben ook een 2e ontvanger, deze werkt nog wel, maar is ook een Motorola 

gaat goed komen, dank!

Ik zou dan de 2e ook vervangen.

Die zijn sneller en je krijgt er apps bij,Ook is het beeld wat beter:wink:

 

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor de mooie reacties.

ik heb het nog niet kunnen regelen, maar ga daar morgen achteraan. Wij hebben ook een 2e ontvanger, deze werkt nog wel, maar is ook een Motorola 

gaat goed komen, dank!

Ik ga er inderdaad van uit dat het helemaal goed gaat komen! Mocht je na het omruilen nog aanvullende vragen hebben, stel ze hier dan gerust :blush:

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Holman ,

Tijd voor een nieuwe ontvanger! 
 

Betreft de oude ontvanger een Motorola-ontvanger? Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.

 

Dank voor de mooie reacties.

ik heb het nog niet kunnen regelen, maar ga daar morgen achteraan. Wij hebben ook een 2e ontvanger, deze werkt nog wel, maar is ook een Motorola 

gaat goed komen, dank!

@Holman 

Is het omwisselen van de ontvangers gelukt via de omruiltool?