Vraag

Mijn 4K-ontvanger hapert op mijn tv

  • 2 December 2021
  • 12 reacties
  • 105 keer bekeken

Badge

4k ontvanger blokt op mijn tv weet iemand een tip

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u al een andere kabel rechtstreeks naar de Experiabox/KPN Box geprobeerd? 

Badge

Ja ik heb een 4k kabel van 30 euro geplaatst maar het probleem blijft

 

Reputatie 7
Badge +24

Ja ik heb een 4k kabel van 30 euro geplaatst maar het probleem blijft

Een 4K kabel ... nog nooit van gehoord. Wat is een 4K kabel?

Badge

HDMI

Reputatie 7
Badge +24

HDMI

De hdmi kabel zit tussen de tv en de tv ontvanger. Ik bedoelde de kabel tussen de tv ontvangeren de router:

Heeft u al een andere kabel rechtstreeks naar de Experiabox/KPN Box geprobeerd? 

Dat is een utp-kabel. 

Reputatie 7
Badge +10

Wat gebeurt er nu überhaupt? Blokt? Blokkeert?

Wat zie je in beeld, een foutmelding? Of zwart?

De goedkoopste HDMI-kabel van een budgetmarkt moet goed genoeg zijn. Alleen voor heel lange afstanden is een betere kwaliteit kabel gewenst.

Ik zou die kabel van €30 meteen weer terug brengen en er eentje kopen van een paar euro of de standaard kabel gebruiken die KPN bij de box geleverd heeft.

 

Badge

Het bild loopt niet soepel haperen 

Reputatie 7
Badge +10

Het bild loopt niet soepel haperen 

Ok welk modem gebruik je, en zit de tv ontvanger daar met een vaste kabe, aan vast? Of via DVS stekkers?

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding?

Badge

Glasvezel nieuwste modem vaste kabel

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Erwin Zwiesereijn en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk niet prettig televisie kijken als het beeld de hele tijd blokt en hapert :slight_frown: Ik wil graag eens met je kijken. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen aanvullen met de gegevens die ik nodig heb om je verder te helpen?
Als je hier nog een reactie geeft zodra dat klaar is dan kan ik op onderzoek gaan voor jou! :mag:

Reputatie 6
Badge +10

Is het inmiddels gelukt @Erwin Zwiesereijn?