Mijn ervaring bij het oplossen van foutcode 365

  • 27 November 2022
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Beste mensen,

Ik wou even mijn ervaring delen van het oplossen van foutcode 563 waar Berber ook last van had.

vanmorgen had ik ook de foutmelding boven op onze 2e ontvanger boven. Ik heb al een paar keer een communicatie probleem gehad wat ik heb kunnen oplossen. Eerst geprobeerd wat de Kpn voorschreef, dit werd er niet anders van. De tv deed het beneden gewoon wel dus daar werkte de ontvanger wel. Toen boven de ontvanger ontkoppeld en mee naar beneden genomen. Ontvanger beneden afgekoppeld en de ontvanger van boven beneden aangekoppeld is dus rechtstreeks bekabeld aan het modem gekoppeld. Toen de fabrieksinstellingen via menu ingesteld en had ik beneden weer tv en internet. Daarna met de ontvanger van beneden naar boven en daar aangesloten waarna interactieve tv weer ging opstarten en bij ons draaide alles weer. Soms moest ik bij de andere keren bij een storing ook het modem opstarten. Wij hadden ook slecht ontvangst en hebben een WiFi versterker gekocht, en daar is het ook beter geworden, we hebben geen onderbrekingen meer. Ook de kpn manager gebruiken voor controleren WiFi signaal is een optie.

hoop dat er mensen zijn die hier wat aan hebben


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Bedankt voor het delen van jouw ervaring @Wieger. R, goed om te lezen dat het daarmee gelukt is! Het verwisselen van de ontvangers is ook iets wat wij vaker voorstellen als er een probleem is. 

Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden. We denken graag met je mee.