Beantwoord

Mijn serieopnames zijn ineens verdwenen

  • 14 May 2022
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Mijn serie opnamens zijn ineens weg ik heb ze niet verwijderd ze zijn nog geen jaar oud en heb nog opslagruimte. Ben greys anatomy kwijt en new amsterdam ook ervaar ik de laatste tijd dat ineens mijn geplande opnamens niet opnemen terwijl ze wil bij gepland staan 

Baal hier ontzettend van kpn wat heb ik aan een opname pakket als ik het niet kan kijken 

Gr, Susan

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 May 2022, 09:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Ringorita,

Dit is erg vervelend dat de opnames weg zijn, heb je de tv ontvanger eens opnieuw opgestart?

Ga met de afstandsbediening naar:

  • MENU → Instellingen → Systeem → TV ontvanger herstarten → “Herstart”

Zou je dan eens kunnen kijken of de opnames erbij staan?

Nee helaas, herstart heeft niet geholpen ben bang dat ze voorgoed weg zijn 

Reputatie 7
Badge +22

Dat is vreemd @Ringorita, zou je dit nog eens willen proberen:

  • MENU → Instellingen → Systeem → Terug naar fabrieksinstellingen → “Frisse start”

Mocht dit ook het probleem niet oplossen, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen hun eens kijken wat er aan de hand is, want als de opnames geen één jaar oud zijn dan zouden ze niet weg moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ringorita, welkom op het forum. Opnames zouden in dit geval niet zomaar moeten verdwijnen. Heb je de Frisse Start die Dennis aanraad nog kunnen proberen? 

Mocht dat niet geholpen hebben, zou je dan eens je forumprofiel willen invullen, en deze vragen beantwoorden:

  • hoeveel tv ontvangers heb je in huis?
  • merk je op alle tv ontvangers dat de opnames weg zijn?
  • wat zijn, van alle ontvangers die je hebt, de laatste 3 cijfers van het serienummer (staat onderop, op de sticker)?