Beantwoord

Mijn tv-ontvanger gaat zichzelf steeds opnieuw instellen en lijkt erg warm te worden

  • 21 June 2022
  • 16 reacties
  • 135 keer bekeken

Reputatie 1

mijn kpntvbox  model HMB2260  PRODUCTIEDATUM 2014 valt steeds uit en begint steeds opnieuw in te stellen. heeft ie nog nooit gedaan hij is dik 10 jaar oud ik heb het idee dat hij te warm word en nu heb ik iets eronder gezet dus staat nu schuin en dan doet hij het redelijk wat kan de oorzaak hiervan zijn?

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 23 June 2022, 15:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste even bellen met kpn gratis 0800 0402. 😉

Reputatie 7
Badge +13

mijn kpntvbox  model HMB2260  PRODUCTIEDATUM 2014 valt steeds uit en begint steeds opnieuw in te stellen. heeft ie nog nooit gedaan hij is dik 10 jaar oud ik heb het idee dat hij te warm word en nu heb ik iets eronder gezet dus staat nu schuin en dan doet hij het redelijk wat kan de oorzaak hiervan zijn?

 

Welkom op het forum Rinus. De zaken die je beschrijft zijn zeker niet normaal en kunnen inderdaad worden toegeschreven aan ouderdom van de ontvanger. Heb je nog iemand van de Klantenservice gesproken? Zou je anders je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik even.

Reputatie 1

heb mijn profiel ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +13

@rinus46 Dank je Rinus! Ik heb een nieuwe ontvanger naar een servicepunt in de buurt gestuurd en je ontvangt straks een mail en sms met daarin alle details. Je kan dan op het servicepunt jouw oude ontvanger omruilen voor het nieuwe exemplaar! 

Reputatie 1

Top dank je wel had van alles geprobeerd niks hielp en van andere mensen een tip gekregen ook dat hielp niet.hier ben ik blij mee alleen kan hij verzonden worden naar Primera beekweg in maasniel? aangezien ik slecht ter been ben en niet goed kan lopen is maasniel makkelijker voor mij

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @rinus46  Ik stuur je even een privébericht zodat we dat even kunnen bespreken.

Reputatie 1

Remco ik heb je een prive gesprek gestuurd

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik lees dit vaker over de HMB2260

Deze begint langzaam toch oud te worden.

Ik heb de HMB2260V2, hoe oud is deze eigenlijk?

Reputatie 1

hij is 10 jaar oud en ik ben in gesprek met remco maar hij reageert niet meer op mijn berichten

Reputatie 7
Badge +13

@rinus46 Ik was je zeker niet vergeten Rinus maar ik was door ziekte even uit de roulatie :-) . Excuses daarvoor. Ik beantwoord jouw privébericht even! 

Reputatie 1

oke sorry wanneer stuur je hem op? hij doet het nu bijna helemaal niet

 

Reputatie 1

en beterschap

 

Reputatie 7
Badge +13

@rinus46 Ik ben er weer helemaal bovenop! Ik heb je een PB gestuurd :-) . 

Reputatie 7
Badge +13

@rinus46 Goedemorgen! Volgens mijn gegevens zou de koerier inmiddels langsgekomen moeten zijn, klopt dat? Ik krijg op dit moment geen indicatie dat er verzendkosten in rekening gebracht zijn in mijn systemen. Mocht dat toch het geval zijn laat het dan even weten. Ik ben zelf even een aantal weken op vakantie maar dan pakt een collega moderator het even over :-) .

Reputatie 1

Hallo Remco,

De Koerier is inderdaad geweest, en hij is geïnstalleerd en doet het heel goed.

Ik zal de rekening volgende maand in de gaten houden en het je laten weten of alles goed is verlopen.

Ik wens je een hele fijne vakantie en bedankt voor de service en hulp.

Groeten Sonja van der Velden.

Reputatie 7
Badge +13

Ah dat is echt fijn om te horen, graag gedaan en bedankt Sonja :-) . Ik wens je een hele fijne zondag!