Vraag

Na +/- 22.00 uur stilstaand beeld bij terugkijken van een opgenomen programma

  • 18 May 2023
  • 31 reacties
  • 289 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Vaak gebeurd het als ik 's avonds zo na 10 uur even een opgenomen programma wil kijken dan elke keer stoppen (stilstaand beeld) daarna weer een klein stukje enz….
Nu heb ik ontdekt dat bij opnames van dezelfde dag het wel goed gaat.
Dat is ergerlijk, want je wilt natuurlijk eerst het oude bekijken.
TV+ al opnieuw opgestart en modem ook, geen resultaat.
Live programma's ook geen probleem, alleen oude opnames

Iemand een idee?

TV+ met nieuwste updates
Glasvezel 200/200
 


31 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Haha, ik niet hoor. Meestal lig ik zo rond 22.00 plat, omdat ik de volgende ochtend nu eenmaal heel vroeg moet opstaan. Dat is mijn leven als werkende mens. 

Reputatie 1

Ben afgelopen week gebeld door kpn, nadat Marcia een ticket had aangemaakt en die wist het ook niet, alles doorgemeten en was allemaal prima, nu zat er 2 dagen wat verbetering in maar gisteravond weer een vastloper, volgens kpn kan het niet aan het V12 modem leggen 

nu vraag ik me af, kan het niet komen omdat je tegelijkertijd een programma opneemt op een andere zender??

Reputatie 7
Badge +21

bericht verplaatst vanwege off topic

Reputatie 7
Badge +21

nu vraag ik me af, kan het niet komen omdat je tegelijkertijd een programma opneemt op een andere zender??

Nee dat denk ik niet, maar ja wie ben ik?
Wacht de update van volgende week even af.
Hopelijk gaat het dan weer beter.

 

 nu zat er 2 dagen wat verbetering in maar gisteravond weer een vastloper, volgens kpn kan het niet aan het V12 modem leggen 

Da's vreemd want gisteravond had ik er juist helemaal geen last van.
Het schijnt dus willekeurig te gebeuren, daar wordt het niet makkelijker van...

Reputatie 1

Idd huistijger die man van kpn wist het zelf niet , 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rutger_ 

Zo spontaan als de storing begonnen was zo spontaan is het ook weer gestopt, ik kan weer storingvrij 's avonds opnamen bekijken

Reageer