Beantwoord

Na uitzetten Ziggo sport krijg ik bericht dat ik een TV ontvanger moet terug sturen

  • 13 January 2022
  • 6 reacties
  • 93 keer bekeken

op 5 januari heb ik al langdurig telefonisch contact met jullie gehad over het feit dat ik op m’n TV Ziggo sport heb uitgezet en krijg van jullie een e-mail dat ik dan een TV ontvanger terug moet sturen, volgens jullie klopt dit niet en moest er een nieuwe overeenkomst worden gemaakt om de fout te herstellen, het lukte jullie medewerker toen niet en zou de andere dag worden teruggebeld, dat hebben jullie echter niet gedaan. Nu komt er een herinnering voor om de TV ontvanger terug te sturen. Dat wil ik niet want daar heb ik nooit om gevraagd. Nu krijg ik gisteren weer een afrekening van jullie en daar staan een TV ontvanger minder op. Nogmaals dat wil ik helemaal niet. Het enige wat ik gedaan heb is op m’n TV het Ziggo kanaal uitgezet meer niet. A.U.B. LOS HET OP. Het is jullie fout!!

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 January 2022, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @TV ontvanger na Ziggo, welkom op het forum. 

Het lijkt erop dat er ook 1 ontvanger uit je pakket is verwijderd. Hoeveel had je eerst en wat is het juiste aantal dat actief moet staan? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken. 


 

Klopt dat was ook zo en heb toen lang aan de telefoon gezeten met een medewerker van jullie en die lukte het niet om dit te herstellen, ik zou dan de andere dag worden teruggebeld maar dat heeft ze niet gedaan. Een paar dagen daarna kreeg ik weer een herrindering per e-mail om de ontvanger terug te sturen, dat zou toch niet moeten kunnen. Snap er niks meer van. Ik ga niks terugsturen en wacht het maar af.

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, zou je nog antwoord willen geven op hoeveel ontvanger je hiervoor had? 3? 

We hebben/hadden 3 ontvangers en die willen we ook houden.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik loop er ook tegenaan dat het me niet lukt om het opnieuw te bestellen. Ik ga dit wel zelf oppakken en de juiste mensen aanspreken om dit te laten oplossen, jij hoeft zelf niets te doen. 

Ik hou je op de hoogte. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak. 

dit bijzondere verhaal is nog niet ten einde hoor… gisteren kreeg ik een e-mail dat ze een nieuwe TV-ontvanger naar me gaan opsturen. Snap er niks van. Eerst moest ik hem inleveren en nu sturen ze een nieuwe. hihi